Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hier vandaag 14 dpo... test zo negatief als het maar kan :(
    Dus nu wachten op menstruatie en door naar de volgende ronde

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Citroen,
    Wat balen! Goed idee om die bloedingen met he arts te bespreken.
    Hoop dat hij/zij je er meer over kan vertellen.

Lw85,
    Kan me goed voorstellen dat je al begonnen bent met Primolut. Hopelijk loopt het allemaal zakt je graag wil.

Duna,
    Spannend meis.
    Knap, als het je lukt om nog tot zondagochtend te wachten.
    Hopelijk goed nieuws zondag!

All,
    Ik heb inderdaad de uitslag van het bloedonderzoek, sorry was ik in mijn vorige post vergeten:D. Alles was goed behalve mijn vitamine D waarde, die is te laag(onder de 50). Helaas mag ik niets extra nemen dan zwangerschaps multivitamine;).
    Het verklaard wel die extreme moeheid.

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Blondie,
    Hoe is het met jou? Al een afspraak voor een echo?

Roos79,
    Hoe is het met jou? Zag net bij je laatste post dat je zwangerschapsbanner weg is uit je handtekening......hopelijk niets ergs gebeurt???!!!!

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    #624 AnnevdH, 7 apr 2016
    Laatst bewerkt: 7 apr 2016
    We zijn weer online!! Haha ben beetje als laatste die het door heeft zo te zien 😂!

@citroen; wat balen van je testje!! Zou het niet alsnog kunnen omdat alles rondom je eitje ook al niet ging zoals je had verwacht? Maar in ieder geval wel goed vragen aan de gyn waar al die bloedingen door komen!! Sterkte!

@mymiracle; wat goed nieuws dat alles verder oke is behalve die vitamine!! Maarja sie vermoeidheid is wel erg vervelend en kan lastig zijn!! Nog andere tips gekregen van arts om meer energie te krijgen??

@duna; heel begrijpelijk hoor dat je nu zo aan het typen bent!! Is soort blokkade voor teleurstelling mocht het echt gebeuren dat je ongi wordt! Maar wel onwijs spannend en wat goed dat je kan wachten met testen zeg!! Heb je last van kwaaltjes ofzo??

@lw85; nieuwe ronde dus voor jou!! Slim om alvast met primolut te beginnen dan gaan ze dat in ieder geval niet adviseren straks tijdens je afspraak!! 😁 Nog paar daagjes!!

@all;
    Hier nog steeds een positieve test!! Durf nu ook echt te zeggen dat ik zwanger ben!! Maarrrr... Ben nog steeds niet echt zeker of het goed zit! Heb namelijk vorige week heel de week zulke erge pijnboom gehad dat ik niets kon dan met warme kruik tegen m'n buik aan op bank of bed liggen! Nu sinds twee dagen gelukkig minder overdag en kan ik weer werken, maar merk ba wat inspanning wel weer krampjes! Maakt me wel ongerust maar toch kan ik er heel nuchter over blijven op dit moment! Weet dat het vroeg is.. Weet dat er nog van alles kan gebeuren!
    Verder ben ik echt onwijs moe en met momenten erg misselijk l! Maar daar klaag ok verder niet over omdat ik weet dat dat er wel bij kan horen!! 😂
    Heb trouwens 12-3 eerste afspraak gynaecoloog! Geen idee of dan ook echo zal zijn, is nog wel erg vroeg mer 5+5 weken dan! Ben vandaag als het goed is 5 weken zwanger! 😍

Ps
    Is de site nu weer terug veranderd?? Had gisteren al even gekeken en hij was toen heel anders en nu toch weer oude site!

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @anne: wat goed gefeliciteerd nogmaals! Spannend! Bedoel je trouwens niet 12-04 ;)
    Ik denk wel dat je een echo krijgt hoor, ze willen toch zeker weten of het op de goede plek zit en evt. Hoeveel het er zijn :)

Ik had bij m'n eerste zwangerschap enorme buikkrampen, echt zweten, bijna flauwvallen. De gyn. dacht eerst aan een bbz maar met 5.4 weken het verlossende woord dat dit niet zo was. De buikpijn bleef tot ongeveer 7 a 8 weken, de gyn. heeft nooit kunnen verklaren waar het vandaan kwam..

6. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik las hier nog wel af en toe mee, maar schreef eigenlijk niks meer. Lees nu dat mijn banner weg is??? Heb ik zelf niet weggehaald, alles is nog goed :) Vandaag precies 13 weken zwanger en ik voel me top. De ergste vermoeidheid is weg en verder heb ik eigenlijk totaal geen vervelende kwaaltjes, ff afkloppen :cool:

De kleine groeit goed en ligt tijdens de echo's flink te spartelen. De termijnecho was op 11 weken precies en toen was ie 42mm. 6 Dagen later (nekplooimeting) al 53mm!!! En, bij de laatste echo hebben we ook het hartje mogen horen.....wat een bijzonder moment is dat zeg.

Uit de combinatietest heb ik ook een goede uitslag gekregen. Ik ben 36 jaar en dan heb je vanwege je leeftijd een uitgangskans van 1 op 200 dat het kindje het syndroom van Down heeft. Gewoon al een verhoogde kans dus. Na de combinatietest is de kans op Down bijgesteld naar 1 op 1752!! Bloeduitslagen en nekplooi (1,4mm) waren dus top. Deze uitslag heb ik afgelopen dinsdag gekregen en sindsdien is er toch wel wat spanning bij me weg. Nu kan het echt genieten gaan beginnen.

7. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder zie ik dat er alweer een zwangere bij is; Anne, gefeliciteerd!!!!

Voor de meiden die binnenkort mogen gaan beginnen; Heel veel succes allemaal. 2016 Gaat jullie jaar worden.
    En voor de meiden die al een tijdje bezig zijn......hou vol! Eens gaat het raak zijn, en als het dan zover is kan je je ogen niet geloven.

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Wat fijn dat alles goed is roos! En dat je er lekker van kunt genieten! Laat je af en toe nog wel even weten hoe het gaat? :)
    Over een jaar ofzo kletsen we hopelijk verder met deze groep maar dan over onze mini's ;)
    Bedankt voor je lieve woorden roos!

9. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Citroen: Shit zeg :( Als je dan toch ongesteld moet worden, dan moet het nu dan ook maar zo snel mogelijk komen...

@ My miracle: Op zich wel fijn dat er verder niets bijzonders uit is gekomen, maar wel lastig dat je niet nog iets bij mag pakken... Hopelijk lost je lichaam het vanzelf weer op :)

@ Anne: Fijn dat je zo snel een echo krijgt. Hopelijk dan gewoon goed nieuws en is het gewoon zoals bij lw85 bij de eerste zwangerschap.

@ Roos: wat fijn dat het allemaal goed gaat en dat de onderzoeken goed terug kwamen :) Geniet ervan!
    Bedankt voor je lieve woorden, alleen vandaag heb ik er even weinig vertrouwen in. Misschien als ik ze volgende week lees dat ik er dan weer in geloof :)

@ Hier: ik ben extreem verdrietig. Toch gewoon weer ongesteld geworden (had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar komt toch als een klap). Is 2 dagen eerder dan verwacht en dus met eisprong nr 9 nog steeds niets gebeurd. Ik begin me echt heel erg af te vragen waar dat het mis gaat en of het ooit nog wel goed komt. Sorry... ben echt enorm down en verdrietig. Weet ook niet goed hoe ik er nu nog mee om moet gaan... Inmiddels al 18 maanden bezig waarvan 9 goede eisprongen... Ik weet dat er mensen zijn die nog veel en veel langer bezig zijn en bezig zijn geweest (zoals Anne o.a.) en dat ik dus eigenlijk niet moet zeuren, maar 18 maanden met eigenlijk volop goede kansen ontmoedigd mij op dit moment heel erg. :(

10. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @duna;
    Ah wat vervelend voor je meis!! Natuurlijk mag je even in dipje zitten en je hoeft je evht niet te verontschuldigen omdat een ander "langer" bezig is dan een ander!! Nergens coor nodig want we hebben uiteindelijk allemaal dezelfde wens!! En 9 goede eisprongen... Pff ookal ben ik "langer" bezig, heb maar 2 goede eisprongen gehad dus kan me jouw pijn heel goed voorstellen!! Is je vriend getest??
    Hoop dat je snel weer hoop en kracht terug krijgt om verder te gaan!! Want ondanks tegenslag nu, je hebt in ieder geval weer kracht nodig voor de nieuwe ronde!!
    Ga je gelijk beginnen of moet je eerst afspraak maken?
    Knuf en veel sterkte 😘!

11. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje afwezig geweest maar wel met jullie meegelezen. Ik ben door een diep dal gegaan in de 5e week, ik bleef maar bloed verliezen en dat ging van roze naar bruin naar helderrood. Het ging heel slecht met me en op een gegeven moment had ik alleen maar huilbuien op mijn werk en ik voelde me zo slecht dat ik me eigenlijk ziek wilde melden dus heb alles verteld aan mijn werkgeefster want ik zat er helemaal doorheen omdat ik dacht dat ik een miskraam ging krijgen. Ze reageerde er heel goed op en heeft me gelijk gerustgesteld omdat zijzelf ook heeft gebloed tijdens haar zwangerschappen en ook 4 miskramen heeft gehad dus ze vroeg aan me hoe het bloeden ging en toen zei ze dat ze bij al haar miskramen echt flink bloedde dus ze had me wel wat rustiger gemaakt, omdat het bij mij niet zo was. Maar toch hou je die angst. Eerste echo was op 30 maart dat duurde echt een eeuwigheid, dat weekend ervoor behoorlijk wat buikpijn gehad en bloedverlies. Ik ging echt naar het ziekenhuis met het idee dat het gewoon klaar was. Maar binnen 1sec zag de echoscopiste al een kloppend hartje met 6,5 week! Wat een opluchting en de grootte precies volgens de curve. Heel bijzonder om te zien. Helaas bleef het bloedverlies maar alleen met naar de wc gaan. Afgelopen maandag toch op de spoed geweest in het zh eerst voor echo en wat bleek nog steeds een kloppend hartje en al 1cm met 7 weken. Daarna nog wel onderzoek gehad waar het bloed vandaan komt, 18 april daar de uitslag van of het een infectie is. Nu is het bloeden al veel minder tot bijna niet meer als ik voorzichtig uitplas, het lijkt door druk te komen. Nu 25 april de 10 weken echo in het zh blijf daar tot na de combinatietest en dan naar de verloskundige. Duimen dat onze frummel het blijft doen! En voor de rest ik duim op de achtergrond met jullie mee! Succes en sterkte allemaal! Ik laat nog weten hoe het verder gaat!

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @blindie;
    Jeetje meis wat een verhaal!! En wat fijn dat je het zo met je werkgeefster kon bespreken! Wel schrikmomenten heb je gehad! Maar zo fijn om te lezen dat het ondanks de vervelende momenten je ni toch een mooi groeiend kindje heb!!! Op naar de 10weken echo dus!! ☺️

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Duna. Dikke knuffel meid! Ik herken je gevoel wel ook al was dit pas mijn 2e ronde. Het geeft echt niet dat het je zo aangrijpt... is ook niet niks dit hele traject! Wees maar even verdrietig, je moet je emoties niet weg stoppen. Ik hoop dat je jezelf weer kunt oppeppen meid en weer moed kan verzamelen om verder te gaan.
    Ik merk aan mezelf dat ik een paar dagen verdrietig was en daarna weer langzaam het "kom maar op" gevoel kreeg over de aankomende ronde.
    Ooit lukt het! En elke ronde dat het niet lukt is een tegenslag, maar is ook weer een stap dichterbij het moment dat het wel lukt.

Blondie. Jeetje meid wat een spanning! Fijn dat je werkgever zo reageerde.
    Ik hoop dat je snel wat meer kunt genieten van je zwangerschap meid!,
    Rustig aan, en kom hier maar fijn kletsen als je iets kwijt wilt hoor :)

@all. Hier geen nieuws, ik wacht op mijn menstruatie. Woensdag voor het laatst de utrogestan bolletjes gehad, dus nu al 2 dagen zonder,.. Ik hoop dat het snel doorbreekt.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden... de primoluut is hier op.. (donderdag aaf de laatste) weet even niet wie het vroeg maar ik had er ook 3 per dag en dan 7 dagen. Nu wachten op ongi. Denk morgen ofzo... spannend dan kunnen we echt beginnen! Ik kijk er ook naar uit net als Lw85

LiefsSjorsje

15. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @citroen; laten we hopen dat het snel doorbreekt dan kan je weer beginnen ☺️
    @sjorsette; niet raar dat je ernaar uitkijkt inderdaad want dan mag je weer beginnen! Dan starten jij citroen en lw85 best dicht op elkaar trouwens!!

@all;
    Weten jij dit toevallig?
    Als donderdags je "week" dag is van de zwangerschap... Dus afgelopen donderdag was het dan 5 weken

Is donderdag 5 weken +1 dag of is vrijdag 5 weken +1 dag? 😂

Want heb drie programma's bijv banner in m'n handtekening en moeders app op telefoon... Overal 8dec als uitgerekende datum ingevuld en alle drie de apps zeggen wat anders!! Haha
    Banner: 5 weken en 1 dag
    App1: 5 weken en 3 dagen
    App2: 5 weken en 2 dagen

Hahaha dus meer uit nieuwsgierigheid 😂

16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Duna,
    Meis laat je emoties lekker gaan. Er zijn momenten dat het allemaal even te veel is! Dat de hoop plaats maakt voor pure wanhoop. Geef jezelf de ruimte om flink verdrietig, boos enz. te zijn, daarna kun je weer langzaam met hoop vooruit kijken.
    Dikke knuffel!

Blondie,
    Jeetje meis want heb jij een vreselijk onzekere periode doorgemaakt.
    Wat geweldig mooi, dat je kleintje nog goed op zijn/haar plek zit. Ontwikkeld volgens de curve en het dus eigenlijk gewoon hartstikke goed doet.
    Hopelijk vinden ze iets waar wat aan gedaan kan worden! Zodat je niet in grote onzekerheid blijft zitten met die bloedingen.

Roos,
    Wat fijn dat het goed gaat met jullie! Ik was even ongerust geworden☺️
    Mooie uitslag van de combi-test!
    Wij hebben besloten de test weer niet te doen.
    Wat gaat het hard he....met die kleintjes! Echt een wonder!
    Dat bewegen is zo geweldig he😍?!

Dames op naar een mooie en zeer vruchtbare ronde voor iedereen!
    In 2016 jullie wondertje vast houden, gaat hem niet meer worden. Maar goed zwanger raken in 2016 moet hem gewoon worden voor jullie. Het vruchtbare 2016 topic.
    Echt ik blijf super hard duimen voor jullie.

17. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Anne,
    Donderdag is voor jou de ronde week, dus 5wk, 6wk, 7wk enz.
    Vrijdag is dus 1dag. 5wk 1d, 6wk 1d, 7wk 1d enz.

Ik begrijp je verwarring, heb er ook last van met de verschillende apps.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Anne. Inderdaad wat Mymiracle zegt ☺

MyMiracle bedankt voor je lieve woorden 💋

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Dus vandaag weer cyclus 1. We gaan er weer voor

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Jeeeeeeejjjj ongi!!! Ga zo het zh bellen!

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Klinkt raar haha maar gefeliciteerd citroen en sjors voor jullie ongi! Op naar een knal ronde!!
    @sjors; ziekenhuis op zondags bereikbaar?? 😱 Bij ons is het poli dus alleen door de weeks overdag!

Deel Deze Pagina