Sjors, fijn dat jij ook ongesteld bent geworden... tijd voor actie! ☺ Bij mij is het ziekenhuis in de weekenden niet telefonisch bereikbaar.
Hoe is het met iedereen Vorige week maandag belde de zieethuis Over de echo dat ze op dag 3 heb ik de echo gehad toen zei ze dat ik best al grote eitjes had Vandaag verlies ik bruin bloed beetje Vraag me af of het eisprong is of innesteling bloed Donderdag belt het ziekenhuis Welke behandeling ik krijg
Hoi meiden, even jullie opinie gevraagd. Toen ik naar de gyn ging had ik besloten tot die dag te temperaturen en ovutesten te doen en dan te stoppen tot ik zou gaan spuiten. Op 1 april (cd 8) de afspraak bij de gyn gehad, eierstokken vol blaasjes en baarmoederslijmvlies was redelijk dik. Geen grote follikels te zien. Ik ben zelf begonnen met primolut die dag. Afgelopen vrijdag (cd 15) had ik veel buikpijn en slijmverlies, slijm was vruchtbaar leek het! Had de dag ervoor wel seks gehad dus dacht misschien nog wat sperma. Heb ik nog nooit gehad dus maar een ovulatietest gedaan, knalpositief! Volgende ochtend mn temperatuur opgenomen, en jawel, 0.4 hoger dan normaal! De dagen erna was mn temp ook 0.3 hoger! Icm met vruchtbaar slijm, buikpijn en positieve test denk ik toch echt een heeeele onverwachtse eisprong. (zie temp kaartje) My Ovulation Chart Ovulatietest was vandaag weer negatief. Wat zouden julie doen? ik ben nog bezig met mn kuur primolut! Ik kan stoppen met de pirmolut en dus ongesteld worden, of zal ik morgen bellen en vragen of ik bloed mag prikken voor progesteron bepaling? (een cito zodat de uitslag er dezelfde dag nog is). We hebben toevallig de dag voor en na de eisprong seks gehad, stel je voor dat het raak is! Maarja die primolut...
Oeiiii lw85!!! Wat een lastige situatie! Ik ben alleen bang dat ook al zou het een eisprong zijn.... En je die bevrucht hebben omdat je op juiste tijd seks hebt gehad.... De primolut zal er toch voor gaan zorgen dat het afgestoten gaat worden!! 😱 Weet niet of het nog mogelijk is om dat tegen te gaan met wat anders... Maar dat zou ik sowieso morgen nabellen als ik jou was! Want je chart is wel onwijs netjes en ook die positieve test zegt opzich wel heel veel!! Sowieso bellen morgen maar zou nog niet zelf stoppen met primolut maar even morgen je contact afwachten!! Ben benieuwd hou ons op hoogte!! @all; Morgen intake gesprek moeders voor moeders.... Ben benieiwd!! En dinsdag gesprek bij de gynaecoloog! Duurt zo lang voor m'n gevoel!! 😂
@ Blondie: Wat heftig! Hopelijk blijft jullie kleine toch goed plakken @ Sjorsjette en Citroen: succes met de nieuwe ronde! @ LW85: wooow.. dat klinkt ingewikkeld. Ik zou niet weten wat te doen... behalve overleggen met de artsen. Zij hebben er waarschijnlijk meer verstand van. Gewoon even bellen morgen is mijn advies. @ Allen: dank voor de vele lieve woorden Ben voor het eerst in 1,5 jaar langer dan 1 dag verdrietig over het ongesteld zijn. Ben nog niet af van de enorme teleurstelling, maar we (ik en mijn vriend) hebben wel besloten dat we veel meer gaan genieten en veel meer leuke dingen gaan doen. Vaker dagjes weg en zo... Hopelijk gaat dat ons door dit traject heen slepen
Roosje. Hm lastig te zeggen wat het zou kunnen zijn. Hoe groot waren de eitjes toen en hoeveel dagen is dat nu geleden? Lw85. Ook weer zo'n lastige situatie. Ik zou het ziekenhuis bellen en je verhaal uitleggen. Zij kunnen je denk ik het best advies geven meid. Hier echt enorm ongesteld! Veel erger dan normaal... komt denk ik door de utrogestan bolletjes... Morgen weer beginnen met prikken 👍
@citroen We gaan gelijk op!!! Morgen start ik met spuiten @roosje27 Spannend meis. Benieuwd welke behandeling het gaat worden. @lw85 Ow meis eens met AnnevdH Ben bang dat de premolut t zal afbreken. Zijn ze bij mij zoooo duidelijk over geweest. Dat ik absoluut niet mocht starten bij zwangerschap of een mogelijkheid tot zwangerschap. Daarom hebben zij ook een evt eisprong check gedaan. Ik duim voor je en ben benieuwd.... @AnnevdH & Citroen Ik kan hier za & zo ook bellen. Ik heb op 1 na alle iui's op zaterdag gehad
Roosje. Ik zou gewoon het ziekenhuis even bellen en het verhaal voorleggen. Duna, kop op meid. Ik begrijp hoe je je voelt... maar zolang de wens groter is dan de ellende geven we niet op hè! Sjors. Bij mijn ziekenhuis doen ze weekends ook iui... maar ze zijn verder niet bereikbaar en bij spoed moet je de poli gynaecologie bellen. Follikelmetingen plannen ze ook altijd om de weekenden heen zolang dat mogelijk is.
Goedemorgen! Vandaag wederom hoge temperatuur dus het ziekenhuis gebeld. Er is overlegd met de gyn. en ze raadt aan gewoon te stoppen met de primolut en ongesteld te worden. De primolut hoeft niet perse schade aan te richten, sommige vrouwen worden niet ongesteld en zijn zwanger, andere vrouwen worden wel gewoon ongesteld. Ik hoop dus een van de komende dagen ongesteld te worden. Best een beetje raar, een eerste echte eisprong in ongeveer 13 jaar tijd en dan breken we hem af! Maar ik ga wel met een goed gevoel aan de behandeling beginnen, ik bedoel, als mijn lijf opeens zomaar een eisprong op dag 15 regelt, wat kan het dan wel niet met behulp van hormonen .
Goede instelling lw85 positive thinking! Nu maar hopen dat je snel ongesteld wordt en dan echt beginnen Ik mag vandaag weer beginnen met prikken. 20 april op cyclusdag 12 de eerste fm weer gepland.
Wat voed dat je gebeld hebt lw85!! En inderdaad wat een goede instelling want je hebt helemaal gelijk!! Moet je nagaan hoe je lichaam misschien gaat reageren met wel nog beetje hulp van hormonen!! 😊 Citroen spannend weer nieuwe ronde!! Voor je het weet is het 20april!! @all; Net intake gehad met MoedersvoorMoeders! Weer testje moeten doen en die was knal positief! Ik weer gerust gesteld hahah vanaf vandaag al starten ondanks dat het nog geen 6weken is officieel maar die paar daagjes maken niet meer uit! Tm de 16e week elke dag urine opvangen en dat wordt wekelijks opgehaald! Zal wel even wennen zijn. Maar ik weer waarvoor ik het doe.... Namelijk voor ons allemaal die beetje hulp nodig hebben om zwanger te worden!! 😊😊
Anne. Goed dat je meedoet met mvm! Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook mee gedaan en als ik weer zwanger mag worden ga ik ook weer meedoen.
Hey! Hier vandaag controle gehad in ziekenhuis! Ook echo gehad maar was echt nog te vroeg! Konden wel mooie vruchtzak zien in baarmoeder dus wel netjes op juiste plek! Hahaha dus dat ik zwanger ben klopt... Maar kon nog geen vruchtje zien! Dus weet niet of het goed zit of niet. Nog even geduld hebben dus!! 😊 Maar maf verloskundige bellen voor afspraken hoef niet bij gynaecoloog te blijven! Dat is dus wel weer positief! 😀 Morgen gelijk maar even bellen!! Hoop mer 7 weken nog wel extra echo te krijgen om te zien of er dan welvruchtje zit!!
@Anne: Wat fijn dat je naar de verloskundige mag, hopelijk idd nog een extra vroege echo, denk dat ze dat wel doen als je het uitlegt! Ik vond de verloskundige zo fijn! Lekker dichtbij, huiselijke sfeer, ook avonds afspraken mogelijk. Hier afspraak gehad, bloeduitslagen waren niet schrikbaren, wel wat typische pcos waarden zoals verwacht. Ik was dinsdag al ongesteld geworden (1 dag na stoppen primolut :O) dus zat op dag 2 vandaag maar mocht gelijk beginnen. Op de uitgangsecho alles rustig dus ik heb zojuist mijn eerste injectie met gonal-f gezet. Vond het ff spannend zo weer de eerste keer, naaldje leek langer dan bij de puregonpen maar het is helemaal goed gegaan. Ik spuit nu 37.5 en moet over een week (op dag 9) terug voor een echo, we starten zo laag en met extra controles ivm eerdere overstimulatie bij puregon. Ik vind de gonal trouwens wel een lelijke pen en doosje hebben zeg, was natuurlijk de luxe puregonset gewend hahaha.
Anne. Fijn dat er al een vruchtbare te zien was op een goede plek! Nu op naar een kloppend hartje ❤ Lw85. Jaa je bent Begonnen! Fijn meid! Lopen wij ook wel aardig gelijk op, gezellig De pen van Gonal f ken ik niet... Ik heb altijd al puregon gehad.
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1e kindje - PCOS - Menopur 150IE - ZWANGER! MyMiracle - 28 jaar 2e kindje - PCOS - Menopur 75IE - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1e kindje - PCOS - Gonal f 75IE -ZWANGER! AnnevdH - 27jaar - 1e kindje - PCOS - fostimon 112,5IE - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2e kindje - PCOS - 125IE Puregon - ronde 3 Duna - 30 jaar - 1e kindje - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE - ronde ? LW85 - 28 jaar - 2e kindje - PCOS - Gonal-F 37,5 ie. - ronde ? Sjorsjette - 34 jaar - 2e kindje - PCOS? - GonalF&Pregnyll + IUI - ronde ? Roosje27 - 27? Jaar - 1e kindje - ...... Afspraken Blondie - MyMiracle - Roos - AnnevdH - 25 april echo Citroen - 20 april follikelmeting Duna - 18 april follikelmeting LW85 - 20 april follikelmeting Sjorsjette - Roosje27 - 14 april uitslagen + behandelplan bespreken Pregnyl/(spontane) eisprong Citroen - ... Duna - ... Sjorsjette -... LW85 - ... Roosje27 - ... NOD Citroen - .... Duna - ... Sjorsjette -... LW85 - ... Roosje27 - ... Zwanger Roos, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??) AnnevdH - uitgerekend 8-12-16
Ik heb de lijst weer even naar boven gehaald. Heb nu eerst mezelf even aangepast... Ik wil de anderen ook wel aanpassen maar ben even kwijt hoe het er bij iedereen voor staat Dus jullie mogen het zelf aanpassen en anders even doorgeven hoe het er voor staat dan pas ik het aan
Morgenmiddag de uitslag welke behandeling we in mogen Ben echt zenuwachtig Vanavond kon ik haast niet eten Hoop dat het gauw morgenmiddag is