Anne, Nee dat zal het inderdaad niet makkelijker maken. Het is verdrietig dat je er niet kan zijn, mocht dat de uiteindelijke beslissing worden. Denk je dat je familie het begrijpt? Nee nog geen hartje gehoord, alleen gezien.
@ Mymiracle: wat fijn dat het goed is gegaan en dat de echo positief was! @ Citroen: Ik zit in de 3e ronde Gonal F. Aantal rondes dat we gehad hebben ben ik even kwijt... in ieder geval 9 eisprongen (dit wordt de 10e geloof ik... raak langzaam aan de tel kwijt), dus alles bij elkaar ronde 12 of 13 of zo? 1,5 jaar bezig in ieder geval @ Roosje: heb je het zh al gesproken? @ Anne: Ik zou het een lastig iets vinden denk ik. Maar ik ben iemand die liever voor 100% zekerheid gaat, dus ik zou thuis blijven denk ik. Maar snap ook echt heel goed dat je heel graag wilt gaan en het niet wilt missen. Ik zou in ieder geval héél goed met je vriend blijven praten en zorgen dat je samen écht een keuze maakt waarbij je elkaar niets kan verwijten uiteindelijk omdat je elkaar hebt overgehaald. Ik neem aan dat alles al geboekt is en dat het niet mogelijk is om het om te boeken naar een mooie vakantie in een veiliger gebied in bijv europa? @ Hier: Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen (nog nooit gehad eigenlijk). Hoop nu echt dat er een mooi ei gevonden wordt en dat we maandag een IUI kunnen plannen. Dat zou perfect passen in mijn agenda van het werk!
MyMiracle. Fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat je een kloppend hartje hebt gezien! ❤ Anne, jeetje meid wat een dilemma! Ik snap dat je het lastig vind, ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen in zo'n geval. Wat zegt je familie ervan? Roosje ik ben zo benieuwd naar wat het ziekenhuis je allemaal heeft verteld. @all. Vandaag weer een follikelmeting gehad. 3 mooie follikels. 1 van 16 mm en 2 van 17 mm. Morgen ochtend mag ik pregnyl zetten en dan lekker op het wachtbankje gaan zitten. Op moederdag mag ik testen! Zou toch wel bijzonder zijn...
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1e kindje - PCOS - Menopur 150IE - ZWANGER! MyMiracle - 28 jaar 2e kindje - PCOS - Menopur 75IE - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1e kindje - PCOS - Gonal f 75IE -ZWANGER! AnnevdH - 27jaar - 1e kindje - PCOS - fostimon 112,5IE - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2e kindje - PCOS - 125IE Puregon - ronde 3 Duna - 30 jaar - 1e kindje - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE - ronde 3 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - PCOS - Gonal-F 37,5 ie. - ronde ? Sjorsjette - 34 jaar - 2e kindje - PCOS - GonalF&Pregnyll + IUI - ronde 1 Roosje27 - 27 Jaar - 1e kindje - PCOS - wachten op start behandeling Afspraken Blondie - MyMiracle - Roos - AnnevdH - 25 april echo Citroen - wachtbankje Duna - 22 april follikelmeting LW85 - 23 april follikelmeting Sjorsjette - 24 april follikelmeting Roosje27 - hopelijk 21 april uitslagen + behandelplan bespreken Pregnyl/(spontane) eisprong Citroen - za 23 april pregnyl - zo 24 april eisprong Duna - ... Sjorsjette -... LW85 - ... Roosje27 - ... NOD Citroen - 8 mei Duna - ... Sjorsjette -... LW85 - ... Roosje27 - ... Zwanger Roos, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??) AnnevdH - uitgerekend 8-12-16
Wauw citroen wat een mooie eitjes!! En hoe speciaal zou 8mei zijn om te testen op Moederdag 😱! Wie weet wachtbankje is goed geduld hebben!! 😊 @lw85, Sjors en duna hoe waren jullie metingen?
Nog even een vraagje. Ik zet de pregnyl morgen ochtend rond 9 uur. De eisprong is dan ongeveer zondag avond 21 uur. Wanneer kan ik het best "klussen"? Mijn vriend is nu aan het werk... komt vannacht laat pas thuis, en morgen ben ik de hele dag weg. Wat is het beste? Mijn arts zei zondag vrijen.., maar dat lijkt me zo "weinig"
Ik zou juist morgen en zondag doen! Dus morgen toch even momentje zoeken hahaha want met oregnyl kan die tussen de 0-36uur springen! Of nee bedoel eigenlijk vannacht als die thuis komt en zondag!! 😂
Hmm dan wordt het morgen ochtend want hij is pas rond 5/6 uur thuis. Overdag ben ik de hele dag weg. Nou ja en anders doe ik wel morgen avond en zondag avond. Zijn kwaliteit zwemmertjes is super goed dus dan is het niet zo erg denk ik haha
Nee inderdaad hahah maar ik kan me voorstellen dat je zo goed mogelijk wil doen! Zelf zou ik wel richten op morgenochtend en zondag maar dat komt meer omdat ik dan denk "mocht die morgen springen dan zit er in ieder geval al wat in" hahaha maar in principe is zondagochtend ook op tijd hoor! 😂 Veel plezier dit weekend 😉😉
Hoi meiden! Hoe is het hier? Citroen mag je weer lekker aan de klus succes! Ik heb altijd als advies gekregen om het de avond van de pregnyl te doen en de dag erna. Maar mijn vriend zijn zaadjes zijn ook gewoon goed. Ik ben altijd bang dat ik te laat ben als ik pas 36 uur na de pregnyl zou doen zoals ook wel geadviseerd wordt. Hier vanmorgen follikelmeting gehad. Mijn linker eierstok is lui en rechts was onvindbaar maar na een hoop geduw op mijn buik kwam hij toch tevoorschijn. Nog niks echt groots maar wel een dominant follikel, 12 mm. Ze dacht dat deze zou gaan groeien omdat hij er anders uitzag dan de andere mini's. Maandagavond moet ik weer voor een follikelmeting! Oh, mn baarmoederslijmvlies was mooi opgebouwd uit 3 lagen en had een dikte van 11,5 mm! Wat ik heel fijn vind is dat ik nu steeds bij de zelfde gyn. ben omdat ze me heel streng in de gaten wil houden dus alles zelf wil doen bij mij. Vandaag op de weekend afdeling ook geen artsassistent of co-arts maar gewoon zijzelf die speciaal voor mij van haar afdeling kwam. Maandagavond mag ik ook als laatste op haar avondspreekuur komen en de volgende keren plant ze me vijf minuten voor de start va haar werktijd, hoe lief! Ik begin wel een beetje een blauwe buik te krijgen van het prikken trouwens, gelukkig is het nog geen bikiniweer .
@ Citroen: Wat fijn dat je op het wachtbankje mag gaan zitten! Testen op moederdag zou wel heel bijzonder zijn! Bij ons zeggen ze altijd dat 1 keer vrijen voldoende moet zijn en dat je dat dan het beste 24u na het zetten van de pregnyl kan doen. @ LW85: Fijn dat er een eitje gevonden werd! Hopelijk groeit die nog goed door. Lijkt me ook heel fijn als je telkens dezelfde arts hebt... @Hier: Ik voel me stom, stommer stomst... Allereerst was er vrijdag weer niets te zien. Bms is maar 5 mm dik en grootste eitje was 7 mm. Zag het al meteen toen ze het eitje in beeld bracht... Nu verhoogd naar 75 IE ipv 50 IE. Maar nu hetgeen waar ik me zo stom over voel... we zijn gisteren vergeten de Gonal F te zetten Ik las in de bijsluiter dat ik maar geen vergeten injectie in moet halen dus we spuiten vanavond gewoon pas weer door. Maar heb geen idee of het invloed heeft op deze, toch al niet al te beste, cyclus. Iemand van jullie een idee? Ben het gewoon vergeten omdat er nu al zoveel stress is rondom mijn verstandelijk gehandicapte zus en haar gebroken been dat niet wil helen en daarnaast mijn moeder die ook al jaren sukkelt met haar gezondheid en er dus heel veel op mijn schouders terecht komt. Nu hadden mijn vriend en ik gisteren eindelijk een dag waar we heerlijk hebben kunnen ontspannen door leuke dingen te doen en dus ook eindelijk eens niet aan alle rompslomp gedacht... was heel fijn, maar ja... niet prikken is dan weer niet handig. Dan denk je alles gehad te hebben en dan krijg je dit (moeilijker te stimuleren cyclus én vergeten te prikken)... zucht. Morgen sowieso eerst maar even bellen met zh of de echo van morgen middag nog wel nuttig is om door te laten gaan.
Duna. Wat vervelend meid! Het eitje zal dan wel minder snel groeien die dag, of helemaal niet. Maar als je daarna weer verder spuit zal hij denk ik gewoon verder groeien. Misschien even bellen naar naar het ziekenhuis voor de zekerheid? Hoe is het met de rest??
Duna wat vervelend misschien is het beter om te vragen hoe of wat Ziekenhuis heeft mij donderdag weer niet gebeld heb zelf om kwart voor vier gebeld sta ik weer niet op de lijst om gebeld te worden.daarbij me arts is donderdag middag vrij nog nooit van gehoord wist wel dat ze vrijdags vrij heeft. Ben echt boos geworden aan de telefoon Is nu al de 3 keer heb klacht ingediend Ze hebben nog een keer in de computer van me arts gezet dus hoop dat ze morgen beld
Serieus roosje!! Ik vind je nog vrij kalm overkomen haha... ik was echt woedend geworden. En denk ook dat ik een ander ziekenhuis zou zoeken, dan ben je het vertrouwen in die artsen toch wel kwijt na 3 keer deze situatie.
Citroen: Ben echt niet kalm voor hier wil ik niet de woorden neerzetten die ik heb gebruikt ben echt goed pissig woedend donderdag veel lopen huilen Ze krijgt nog wel te maken met de baas ben benieuwd of ze belt Wil ook echt weten waarom ze dit doet
@Duna: Oei balen dat je was vergeten, ik wist niet eens dat je niet mocht bijspuiten, ik heb het van de week snachts alsnog gespoten toen ik me bedacht dat ik het was vergeten! Jij ook vandaag follikelmeting? Hopelijk goed nieuws! Ik mag vanavond om 19.45uur, ben ook heel benieuwd. Ik heb steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, sowieso veel buikpijn eigenlijk nu ik erover nadenk. Heb ook opeens veranderde afscheiding, dus weet niet wat er gebeurd maar volgens mij wel iets in dat gebied. @Roosje: Wow ik zou echt weg gaan uit dat ziekenhuis. Ze laat je nu gewoon dus al 3 weken wachten en dat is nog als je zelf belt. Laat staan als jij gewoon had afgewacht! Laat je weten wat haar reactie was?
@MyMiracle Fijn dat je termijn echo goed was! Was suf dat ze je t hartje nog niet hebben laten horen. Kleine moeite toch? 4 dagen vooruit cool! Groei je al???? Hihihi @AnnevhH Meis ik zou persoonlijk in jou situatie (zo lang bezig om zwanger te worden en te voren gezegd hebbende niet te gaan als je zwanger bent enz) niet gaan. En idd als één van jullie twee er niet achter staat te gaan zou het ook op houden (voor mij dan hè) Maarrrrr begrijp je wel hoor. Mega kicke reis! @Roosje Wauwwww meid dat godgansAso!!!! Sorry ff voor mijn woorden. Jeedem wat slordig! Ik zou een persoonlijk gesprek aanvragen!!!! @citroen Wat fijn zeg 3 eitjes!!!!!! Zo zeg jij bent lekker te stimuleren. Goed kunnen klussen voor je gevoel?? Spannend zeg moederdag! @lw85 Wauw super bms al zeg!!! En fijn dat je bij de zelfde gyn kan en zo voor haar diensten! Zo kan het dus ook. (Doel ff op situatie van roosje) @duna Ik ben t ook 1x vergeten (vorige mmm) is niet mega erg idd ff weinig of geen groei. Kan gebeuren meid. Dikke knuffffff komt goed. Zh al gesproken?
@all Gister de 2e fm gehad... niks helaas Dosering omhoog nu en weer 4 dagen door. Donderdag 10:20 mag ik weer voor de 3e fm. Wie wilt dat aanpassen in de lijst? Lukt me via mobiel niet. En ik heb ook Endometriose & de tegen hanger naast de PCOS.
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1e kindje - PCOS - Menopur 150IE - ZWANGER! MyMiracle - 28 jaar 2e kindje - PCOS - Menopur 75IE - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1e kindje - PCOS - Gonal f 75IE -ZWANGER! AnnevdH - 27jaar - 1e kindje - PCOS - fostimon 112,5IE - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2e kindje - PCOS - 125IE Puregon - ronde 3 Duna - 30 jaar - 1e kindje - onregelmatige cyclus- Gonal-F 75IE - ronde 3 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - PCOS - Gonal-F 37,5 ie. - ronde ? Sjorsjette - 34 jaar - 2e kindje - PCOS & endometriose+tegenhanger - GonalF&Pregnyll + IUI - ronde 1 Roosje27 - 27 Jaar - 1e kindje - PCOS - wachten op start behandeling Afspraken Blondie - MyMiracle - Roos - AnnevdH - 25 april echo Citroen - wachtbankje Duna - 25 april follikelmeting LW85 - 25 april follikelmeting Sjorsjette - 28 april follikelmeting Roosje27 - wachten op uitslagen + behandelplan bespreken Pregnyl/(spontane) eisprong Citroen - za 23 april pregnyl - zo 24 april eisprong Duna - ... Sjorsjette -... LW85 - ... Roosje27 - ... NOD Citroen - 8 mei Duna - ... Sjorsjette -... LW85 - ... Roosje27 - ... Zwanger Roos, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??) AnnevdH - uitgerekend 8-12-16