Dat is zeker beter nieuws Blondie. Wat fijn. Zeker na zo een lastige dag als gisteren. Groetjes Ghise
@MyMiracle: Dat is mooi nieuws zeg. Fijn dat je mag gaan beginnen. @Pinkgirl: Alles goed gegaan met de IUI van gister? @Blondie: Na je rotdag van gister (kan ik trouwens helemaal begrijpen. zou er zelf ook slecht tegen kunnen), nu toch goed nieuws. Ik hoop zo voor je dat vrijdag blijkt dat ze mooi doorgegroeid zijn. Ik ga extra voor je duimen.
Ik ben zelf ook net weer terug van een FM. Deze ronde moet ik gewoon wat extra geduld hebben, het eitje neemt er rustig de tijd voor. Misschien dat dat ook wel komt door de miskraam begin deze maand en de 2 cystes die daardoor zijn achtergebleven???? Follikel was nu 16mm, dus vrijdag weer terug (hopelijk dan voor de laatste keer deze ronde) De vorige 2 rondes had ik vandaag, op CD18, mijn eisprong. Nu zal het nog wel een dag of 3/4 duren verwacht ik, maar het komt eraan
Yes Blondie wat goed 3 eitjes! Die 2 van 11cm moeten sowieso doorgroeien, dat moet, dat moet, dat moet! Roos het gaat langzaam, maar hij groeit wel netjes door! Top meiden!
Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE - 3eitjes L 2x 11mm en R 10mm - afspraak: 22 januari FM Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - cyste: 15mm - afspraak: 21 januari FM LW85 - ?jaar - 2de - PCOS - Menopur - afspraak: 26 januari, misschien LEO. Marlies - ?jaar - 2de - PCOS - Puregon - afspraak: ? MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 37,5IE - 19-01 start Provera - afspraak: rond cd1 t/m cd3. Pinkgirl - 24 jaar - 1ste Onr. cyclus - Gonal f 50IE + IUI - 1 ei, Pregnyl 17-01 afspraak: 19 januari IUI Roos - jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 16mm - afspraak: 22 januari FM
Goed nieuws voor jou ook Roos. Je eitje groeit rustig maar gestaag door. Even geduld nog. Ik heb ook goed nieuws. Na 29 dagen vloei ik eindelijk niet meer. Eindelijk weer gewoon ondergoed aan en niet die grote. Zo fijn. Groetjes Ghise
Voor iedereen goed nieuws zeg vandaag. Laten we hopen dat dat goede nieuws zich voortzet en dat we dit jaar allemaal een gezonde, blije baby in onze armen mogen houden.
Ja hopelijk wordt 2016 ons jaar! Ik had vandaag voor het eerst steeds steekjes in mijn onderbuik, zijn jullie daar bekend mee? Ik heb dat nog niet eerder gehad.
Ghise succes vandaag! Blondie, Ik herken het wel. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik het ook heb als er geen ei groeit(fantoompijn ).
De echo is klaar. Bms 9.8. Rechts niets. Links eitje van 11.5 en 10.8. Maar een van die twee is de cyste. Dus gewoon een eitje waarschijnlijk en dat ik ook de bedoeling. Nu moet hij doorgroeien. Zondag weer echo. Groetjes Ghise
Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE - 3eitjes L 2x 11mm en R 10mm - afspraak: 22 januari FM Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei- afspraak: 24 januari FM LW85 - ?jaar - 2de - PCOS - Menopur - afspraak: 26 januari, misschien LEO. Marlies - ?jaar - 2de - PCOS - Puregon - afspraak: ? MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 37,5IE - 19-01 start Provera - afspraak: rond cd1 t/m cd3. Pinkgirl - 24 jaar - 1ste Onr. cyclus - Gonal f 50IE + IUI - 1 ei, Pregnyl 17-01 afspraak: 19 januari IUI Roos - jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 16mm - afspraak: 22 januari FM
@mymiracle ik heb die steekjes nog nooit eerder gehad, zijn wel een beetje irritant. Maar ja het zal er wel bijhoren, als het maar geen tekenen zijn van overstimulatie @ghise ziet er goed uit allemaal!
@Mymiracle: ik heb altijd wel steken en steekjes in de onderbuik. Hoort bij de pcos, overactieve eierstokken... Toen ik ovestimulatie had merkte ik weinig, tot de cystes opeens enorm waren, toen had ik een hele zware drukkende pijn in de buik, buik enorm dik ook. @Het lijstje: Ik ben 27 en heb ga voor tweede kindje. 26-01 een afspraak, ga zelf vragen hoe zij tegenover een LEO staan. De eerste is verwekt met puregon (geen menopur ) Momenteel zit ik op cd 25. Heb met temperaturen nog geen eisprong ontdekt, sinds eergister wel waterige afscheiding, ook veel geklust voor de zekerheid. Als ik dinsdag (de dag van mn afspraak bij de gyn.) nog geen eisprong heb ontdekt stop ik met temperaturen.
Ik voel soms ook wel eens wat steekjes vanaf CD 11/12 ofzo. Ene ronde wel andere ronde weer niet. Enige keer dat ik echt wat voelde, zelfs beetje pijn deed, was een "eigenwijs" ei. Er was al een eitje gesprongen en deze "eigenwijze" is daarna nog doorgegroeid tot ruim 30mm!!! Ronde erna was ie gelukkig weer weg. @Ghise: klinkt allemaal goed. Ben jaloers op de dikte van je BMS. Bij mij zit dat altijd maar tussen de 5 en 6mm. 1 Keer een uitschieter gehad van 7mm. Vorige ronde zelfs maar 4,5mm en daar zwanger mee geworden!!! En voor de lijst....ik ben 36 jaar
Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE - 3eitjes L 2x 11mm en R 10mm - afspraak: 22 januari FM Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei- afspraak: 24 januari FM LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - Puregon - afspraak: 26 januari, misschien LEO. Marlies - ?jaar - 2de - PCOS - Puregon - afspraak: ? MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 37,5IE - 19-01 start Provera - afspraak: rond cd1 t/m cd3. Pinkgirl - 24 jaar - 1ste Onr. cyclus - Gonal f 50IE + IUI - 1 ei, Pregnyl 17-01 afspraak: 19 januari IUI Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 16mm - afspraak: 22 januari FM
Blondie, Nee die steekjes hebben, denk ik, niet met overstimulatie te maken. Hiervoor heb je niet echt goede reacties gehad op de hormonen, toch? Dus misschien is dit wat je merkt van "werkende" eierstokken. Staat er misschien een beetje apart....het lukt me niet om het goed te verwoorden.. Lw85, Klopt inderdaad, dat die steekjes enz. bij PCOS daardoor komen. Toen ik cystes had voelde ik er niks van. De grootste was ruim 5cm, dus dat valt ook wel mee in vergelijking met de afmetingen die ik hier soms lees. Wie weet zit er toch een eisprong aan te komen...you never know! Ik verlies bijna de hele tijd slijm. Vaak ook rekbaar rauw eiwit achtig....zegt bij mij helaas niks. Roos, Ik hoop dat je BMS wat meer rond de 7mm blijft, dat is toch net wat beter voor de innesteling. Al zegt het ook weer niet alles.