Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Eerste foto is net na doorlopen, tweede is opgedroogd..

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dit waren de testen om te kijken of de pregnyl eruit was

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Jaaa ik zie een tweede streep :D ik duim voor je dat de testjes mooi gaan oplopen!

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ik zie ook op beide plaatjes een streepje!! En de testen van pregnyl zijn wel echt onwijs wit!! Dus als het goed is......... Morgenochtend een duidelijker streepje!! 😱😀

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    De test is echt heel duidelijk nu hij een uurtje heeft gelegen! Kan bijna geen pregnyl zijn na al die negatieve testen. Ik heb het ziekenhuis gebeld omdat ik zaterdagavond bloedverlies had wat overging in bruinverlies dat nog steeds aanwezig is. Zij wisten het ook niet, mocht morgen komen voor iig een echo en waarschijnlijk ook bloedprikken. Spannendddd!

@Sjorsjette: Kan jij het volhouden tot donderdag? Heb je nog voorgevoel of niet?

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oehhh spannend lw!! Bloedprikken zou fijn zijn dan kunnen ze hcg meten!! Echo... Is daar al wat op te zien??? Onwijs vroeg toch? 😱

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ja echo is onwijs vroeg maar als je het bloedverlies als dag 1 zou rekenen zou ik nu cd4 zitten... Ik zei al dat het sowieso geen menstruatie was en dat ik het alleen bij naar de wc gaan heb gehad maar ze zei je kan beter komen dan weten we of het een menstruatie is of niet.
    Ze kunnen op de echo nog niks van zwangerschap oid zien, tenminste, bij mijn zoontje was er pas bij bijna 5 weken iets te zien en dat was nog niet eens zeker. Maar ze kunnen wel zien of je een menstruatie hebt of niet. En anders is 8 dagen na pregnyl wel heel vroeg om al bloedverlies te hebben, dus vandaar de afspraak met gelukkig mn eigen arts!

Ik weet dat ze niet zo moeilijk zijn met bloedonderzoeken en ik heb mijn eigen risico al lang en breed betaald dus zal de komende dagen wel bloedprikken worden!

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jaa echt verstandig om te hebben gebeld!! Scheelt jou weer een hoop spanning en afwachting en je kan wel gelijk horen of het inderdaad menstruatie is of niet!! en ook fijn dat je zo snel terecht kan! ☺️
    Enne die eigen risico is volgens mij met traject in ziekenhuis met dag 1 van januari 2016 al op toch? 😂 Hahah
    Succes morgen!!

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik zie hem!!!
    Spannend morgen!

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend lw85!!

11. Anoniem1986

Anoniem1986 Niet meer actief

Ik was een beetje stiller, want ik was een weekendje weg. Maar wat spannend LW85. Ik duim mee dat het raak is!!

Bij mij is helaas mijn menstruatie begonnen. 10 dagen na het zetten van de pregnyl. Eerste twee dagen wat bruinverlies, maar nu vandaag echt bloedverlies. Is dat niet heel vroeg na het zetten van de pregnyl? Als ik de pregnyl op vrijdag heb gezet zal waarschijnlijk mijn eisprong op zondag geweest zijn, dus dan is maandag dpo 1 toch? Dan zou ik op dpo 8 al mijn menstruatie hebben (toen begon het bruinverlies). Of moet ik het pas als dag 1 tellen als er echt bloedverlies is, en dus vandaag, op dpo 10?

En weten jullie hoe hoog je progesteron waarde moet zijn? Is bij mij een week na de eisprong geprikt.

Sorry voor al mijn vragen. Mijn lijf lijkt wel altijd iets anders te doen dan 'normaal' en wordt er zo gek van!

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @anoniempje dat is wel vroeg ja.. ik weet niet hoeveel progesteron waarde moet zijn wqnt bij mij is er nog nooit bloed geprikt na mn eisprong

@hier net een echo gehad. Zit nu op cd 13 en er zat een follikel van 17 mm :D morgen terug komen en dan pregnyl zetten :D mn bms was nu 8.3

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wow miesy wat een goed resultaat al op dag 13! Doe je best! :p

@Anoniem: He wat balen. Is ook wel erg vroeg idd, heeft het doorgezet? Progesteron moet volgens mij minimaal 20 zijn maar liever zelfs 30 om van een goede eisprong te spreken. Ik moest deze ronde ook progesteron prikken maar ik ben het vergeten... Oeps..

Hier vanmorgen weer een positieve test! Niet donkerder dan gister alleen.. Afwachten maar!

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Oehh je maakt het spannend lw85!!

15. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @miesy wat een snel en mooi eitje heb je!!! Spannend! 😀

@anoniem; is inderdaad wel snel zo snel na pregnyl! Heb je dat eens eerder gehad? Want kan ook zijn dat je fase verkort is wat ik voorheen wel eens las hier op het forum!! Heb je al geveld of heeft het echt helemaal door gezet?

@lw; jeetje je maakt het zo wel spannend voor jezelf!! Haha laten we hopen dat het per dan gaat toenemen!! Nog niet heel gek dat die nog niet veel duidelijker is tov gisteren want je bent nog zo vroeg!! 😀

@vitroen; hoe gaat het met jou??

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Nou bij mij gaat t natuurlijk weer niet zoals t moet...
    Vol goede moed naar t ziekenhuis, eerst een wolkbreuk boven me hoofd, van m'n sokken tot m'n ondergoed zeik en zeiknat terwijl ik maar 300m hoefde te lopen.
    Zit m'n eigen dokter vol, kom ik bij iemand waar ik nog nooit geweest ben..eigen dokter mocht ik ook maar dan minimaal 30 min. wachten terwijl ik al 15 minuten zeiknat in de wachtkamer was..

Alles zag er goed uit, wel veel vocht in de buik. Baarmoederslijmoes 15 mm dik, bestaande uit 1 laag.
    Maar met het eruit halen van de staaf toch helderrood bloed te zien. Ze heeft overlegd met m'n eigen dokter en ze weten niet wat het is.
    ovulatiebloeding daar begon t te laat voor, innesteling was het te veel/lang voor en menstruatie was het te vroeg/weinig voor. 1 week en 1 dag na pregnyl vonden ze veel te snel.
    Ze zei dat ze dat vaker zien maar alleen bij vrouwen die juist geen slijmvlies opbouwen, terwijl het van mij juist heel dik en mooi was al die tijd...

Nu 2,5 week afwachten en eventueel eerder bellen als er verandering in de situatie is..

17. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Pff lw85 heftig hoor! Je bent dus nog niets duidelijker geworden nu!! Letterlijk afwachten nu of het doorzet of dat je testen op blijven lopen?? Hebben ze wel hcg geprikt ter controle?? Balen man sterkte! Knuf

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Nee eigenlijk niet, iig doet mijn lijf het weer eens niet zoals gepland.. Hopelijk word ik gewoon ongesteld nu en kan ik nog 1 rond meepakken voor we op vakantie gaan. Anders is dat ook weer een maand uitstel..

Wel weer lekker typisch voor mij, van geen stimulatie naar overstimulatie naar 1 mooi ei in de zelfde ronde. En dan van negatieve testen naar bloedverlies naar positieve testen en een hele hoge stijgende temp weer terug naar bloedverlies...

Iig was 8 dagen na pregnyl veel te vroeg voor het eerste bloedverlies en ook totaal niet passend bij mijn echo-beeld dus bn zeer benieuwd wat ze hier op gaan verzinnen..

19. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja joh je hebt echt een bizarre ronde achter de rug!! Zou zo mooi zijn als het gewoon raak is en je lichaam daarom zo raar doet!! Maar anders inderdaad komende week nog menstruatie krijgen zodat je nog ronde kan doen!! Wanneer gaan jullie op vakantie ??

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Krijg buikpijn nu, zou het dan toch doorbreken? 12 dagen na pregnyl...

Wj gaan 5 juli op vakantie t/m 13 juli..

Deel Deze Pagina