Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een follikel van 12 mm is al netjes op cd 10! Spannend! Hoop dat ie mooi doorgroeit

2. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL

Ik weet niet of dat netjes is heb het nog nooit groot follikel gehad
    Is het zo dat 2 mm per dag groeid had ik ergens gelezen maar of het waar is

3. Anoniem1986

Anoniem1986 Niet meer actief

Gemiddeld groeit een follikel 2mm per dag. Maar dat is echt een gemiddelde. Kan langzamer en sneller. Kan ook langzaam gaan en dan ineens weer heel snel. Ze zeggen wel dat als ze de 10 Mm gepasseerd zijn, ze waarschijnlijk wel doorgroeien.

Ik heb deze week een gesprek gehad met de gynaecoloog. Progesteron was weer laag, zoals altijd. Ze snappen er niks van. Afgesproken dat ze nu de komende cyclus heel goed gaan volgen wat er gebeurd. Moet bijna om de dag bloed laten prikken en krijg verschillende echo's. Tijdens het gesprek met de gynaecoloog meteen een echo gehad. Was op cd 9 en er zat een follikel van 18 mm. Weer zo raar.. Meteen Oestradiol laten prikken. Was verhoogd, maar ze wilden het nog hoger. Dag erop weer. Was niet veel gestegen, maar toch Pregnyl moeten zetten. Dat was gisteren. Nu dus hele spannende weken. Verwacht niet dat het deze ronde raak zou zijn, maar ik vind het wel spannend of ze er nu achter gaan komen wat er aan de hand is met mijn cyclus. Vind het ook wel eng.. wat gaat de uitslag zijn.. Vooral het onderzoek naar eicelreserves vind ik erg eng!

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @cdokter ik vind wel netjes. Bij mij zag je nooit wat op cd10. Behalve deze keer dan. Bij mij groeit t heel langzaam en dan ineens hard.

@anoniempje wat spannend zeg. Bij mij wordt dat nooit gecheckt al die waardea enzo. Ik duim voor je dat de uitslagen goed zijn en dat het snel raak is

5. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ja de eerste keer dat ik grote follikel krijg
    Best wel zenuwachtig voor dinsdag

Anoniem1986
    Dat wordt spannende weken voor je

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben net ongesteld geworden.. veel te vroeg en veel ook:( zit nu 10 dagen na pregnyl :(

7. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL

Jammer hoop dat je volgende maand zwanger mag wezen

8. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Effe een vraagje

Voelen jullie ook de laaste groeispurt van follikel's
    Heb een naar gevoel links onder me buik

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @miesy: balen zeg! En inderdaad vroeg, zou t even aangeven bij de gyn.

@cdockter: ik voelde de afgelopen keer inderdaad een hele vervelende druk/krammend gevoel. Na de eisprong was t weer weg.

10. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @cdockter: ik voelde de afgelopen keer inderdaad een hele vervelende druk/krammend gevoel. Na de eisprong was t weer weg.[/QUOTE]

Morgen ochtend moet ik weer naar het ziekenhuis
    Hoop dat ik savonds ovitrelle mag spuiten

11. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het gisteren gegaan cdokter?

12. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL

Follikel zat nog maar op 13
    Gaat beetje langzaam vrijdag zat op 12

Nu moet ik vrijdag weer als niet gegroeid is mag ik 112.5 menopur spuiten
    Ben benieuwd

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hier vandaag geweest. Eitjes niet gegroeid, bms slechts een halve mm. Conclusie was dat 25 toch te laag is, dus ik ga weer met 37.5 verder. Vrijdag opnieuw echo.

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend voor jullie beiden. Hopelijk slaat bij jullie de ophoging aan!

15. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL

Dankje wel

Hoop dat et vrijdag goed is er dat ik niet op hoef te hogen maar ben er bangvoor dat het wel moet

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Pffff ik hoop het ook! Heb eigenlijk geen vertrouwen in Gonal-F, omdat het met de puregon zoveel sneller ging en we nu zo aan het zoeken zijn naar hoe we het aan moeten pakken om wel wat te laten groeien maar geen overstimulatie te krijgen.

Gelukkig morgenochtend vroeg naar mn eigen gyn, kan ik even mijn hart luchten. Ik stress nu ook al omdat we over een maand (en 3 dagen) op vakantie gaan en ik ben dus bang dat we voor niks deze ronde doen omdat we misschien wel moeten afbreken als er voor die tijd geen eisprong is geweest.
    Nog veel te vroeg om daar vanuit te gaan natuurlijk, want ik heb t/m 6 juli (in de ochtend) de tijd om tot groot ei/pregnyl te komen.

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Nou, niks boven de 10, wel 2 die bijna 10 waren. Baarmoederslijmvlies was wel mooi aan t groeien, 8.5mm.
    Ik mag weer ophogen, naar 50, ze hoopt dat daardoor die 2 een boostje krijgen en de rest van de mini's lekker blijft zitten en niks doet. Fingers crossed, maandag terug!

18. rozabottel

22 jul 2014
    21
    0
    1
    @LW85 Hopelijk dat de kleintjes mooi klein blijven en inderdaad die twee een boost krijgen.

@cdokter succes hopelijk hoef je niet op te hogen en zien ze mooi iets groeien. Succes vandaag

Ik had gedacht 20 mei dat mn menstruatie kwam maar die is tot op heden nog niet geweest. Afgelopen maandag echo+ nog steeds overstimulatie. Nu a.s. maandag weer een echo. Als alles dan rustig is starten met provera en dan Gonal F.

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @rozabottel: balen! Kan lang duren na overstimulatie, de keer dat ik het heel erg had duurde het 3,5 week en was echt heftig! Ik gebruikte tampons en maandverband en dan nog lekte ik door 🙊 Normaal heb ik dat niet nodig. Hopelijk mag je maandag beginnen met de provera :)

20. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag weer bij het ziekenhuis geweest en de follikel van 13 mm was stuk kleiner
    Had nu wel 2 follikels van 11.5
    Maandag moet ik weer terug komen
    Ben benieuwd
    Deze 2 waren dins dag nog niet te zien
    Had een aardige vrouw vandaag

Deel Deze Pagina