Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag weer naar het ziekenhuis

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoelaat moet je dokter? Hopelijk goed nieuws!

Ik moet vandaag om 14.20, hoop dat de ophoging iets, maar niet teveel, in gang heeft gezet..

3. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    2 follikels van 12.5
    Dus ze zijn 1.5 mm gegroeid in 3 dagen
    Dat is weinig toch toch
    Had gehoopt dat het wat sneller ging
    Het duurt me te lang raakt beetje gestrest er van

Lw85
    Succes hoop dat je beter nieuws krijgt als ik

4. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Weet iemand dit

De arts die ik vanmorgen had zei
    Probeer wat eerder te spuiten mischien helpt dit
    Ik spuit meestal zeven uur

Zal het echt zo zijn hoe eerder je spuit dat ze dan eer tijd hebben te groeien

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    He jammer cdkter! Mag je niet ophogen? Ik kan me niet voorstellen dat het tijdstip veel uitmaakt... Ik spuit ook 7uur (savonds), mag op elk tijdstip bij ons maar bij voorkeur avonds en wel elke dag rond hetzelfde tijdstip zodat er steeds 24uur tussen zit.

Hopelijk zijn die 2 follikels snel rond de 15 dan groeien ze opeens een stuk harder! Wanneer moet je weer op controle?

Ik hoop idd dat ik goed nieuws krijg, zou al blij zijn met 1 eitje boven de 12 maar ben echt bang dat het er weer teveel zijn of juist helemaal niks... Nog 1,5 uur wachten voor mij..

6. Anoniem1986

Anoniem1986 Niet meer actief

Succes LW85! Hier wordt weer mee geduimd voor je.

Cdokter: ik heb ook nog nooit gehoord dat het tijdstip van invloed heeft. Bij ons adviseren ze hetzelfde als LW85 zegt. Wanneer moet je weer terug?

Ik ben vandaag weer terug geweest. Bms was weer kleiner aan het worden. Ik heb ook het idee dat ik weer ongesteld ga worden. Progesteron is bij mij nog nooit hoog geweest. Dus waarschijnlijk geen eisprong. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het zo moeilijk dat ze niet weten wat er aan de hand is. Als mijn menstruatie begint moet ik weer bloed laten prikken en kijken ze naar mijn eicelreserve. Hier ben ik zo bang voor. En de uitslag kan weken duren.. Iemand hier die dit onderzoek al gehad heeft?

7. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ik moet donderdag weer komen
    Hoop dat het dan wat sneller gaat

Anoniem jammer hoop dat je snel bericht krijgt

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Goed bericht hier! Ei van 17mm, de rest klein. Vanavond nog spuiten, morgenochtend terug voor follikelmeting en pregnyl! :D eindelijk werkt het zoals het moet!

@anoniem: bij mij hebben ze dat ook onderzocht en conclusie was hormoonwaarden passend bij pcos en geen eisprong van mezelf dus ovulatie-inductie nodig.

9. Anoniem1986

Wat fijn LW85! Ben benieuwd naar de follikel meting vandaag..

LW85: bij PCOS kun je dit toch ook al zien op de echo's? Teveel kleine follikels in de vorm van een ketting? Was jouw eicel reserve niet te laag?

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Yesss eitje was 19mm en baarmoederslijm 12.5 dus pregnyl gekregen en tussen nu en donderdagavond m'n eisprong 💪🏻

@anoniem: mijn excelleerde was gelukkig helemaal goed, maar de andere hormoonwaarden waren niet goed en idd op de echo een heeeeleboel kleine blaasjes dus overduidelijk pcos. Had ook geen cyclus en soms een cyclus maar dat was dan zonder eisprong. Wanneer krijg jij de uitslagen?

11. Anoniem1986

Super fijn! Nou dat wordt weer duimen de komende weken voor jullie :).

Ik moet morgen bloed laten prikken en dan kan de uitslag weken duren. Hoor morgen of ik wel mag starten met een of ander zodat er geen cyclus verloren gaat.

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Zo he, een paar weken, dat duurt lang. Bij mij waren de laatste keer binnen 1,5 de uitslagen er. Misschien zelfs eerder maar na 1,5 week had ik een afspraak voor het bespreken ervan. Welk ziekenhuis zit je?

@cdokter: wanneer moet jij weer voor follikelmeting?

Hier gisteravond geklust (12 uur na de pregnyl) en vanavond nog eens. De gyn. zei dat vanavond ongeveer de eisprong zou zijn, dus dan zitten we vast goed. Bij m'n eerste zwangerschap hebben we het elke dag wel gedaan rond de eisprong, en ook de dagen ervoor, en dat heeft ook gewerkt :p

13. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ik moet morgen weer follikel meting

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Succes morgen! Hoelaat ben je aan de beurt?

15. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Kwart over 9
    Moet ik er zijn

Kijken of ze nu iets meer gegroeid zijn

16. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ik zit er vandaag echt doorheen loop vandaag veel te huilen ben er overspannen aan het raken
    Denk er over na om met iemand te gaan praten
    Krop alles op in me eentje heb veel steun aan me vriend
    Het is echt een schat
    Heb zo fijne familie me nichtje die steunt mij ook zoveel maar toch wil ik niet altijd tegen haar zeuren straks denkt ze heb je haar weer
    Ik wil gewoon dat ze niet hele tijd met mij in haar hoofd zit ze heeft zo leuke zoontje als ik daar ben wordt ik echt vrolijk van dat mannetje

Weet niet wat ik met deze bericht wil denk van me afschrijven

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik duim voor je!

Het is ook heel moeilijk, en door die hormonen wordt t ook nog eens wat erger allemaal. Hoplijk krijg je morgen goed nieuws en is dat even een opsteker voor je!
    Ik ben ook vaak verdrietig, vooral als ik hoor dat iemand zwanger is of net een kindje heeft gekregen, ik probeer veel met vriendinnen te praten en met mijn vriend.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hoi meiden ik kom eens even om het hoekje kijken, heb even wat terug gelezen.
    Spannend allemaal met de eitjes die wel of niet groeien en het zoeken naar de juiste doseringen.

Jammer genoeg nog geen zwangeren erbij, hopelijk veranderd dat snel :)

Met mij is alles goed. In het begin erg misselijk en moe geweest... nu gaat dat allemaal wat beter. Dat is super fijn maar ook maakt het me wel onzeker. We hebben al een echo gehad, daarbij was alles goed en een mooi kloppend hartje gezien. Aankomende maandag weer een echo en als dan alles goed is mag ik daarna gewoon naar de verloskundige en hoef ik niet meer in het ziekenhuis :)

19. Anoniem1986

Cdokter: ik heb dat ook hoor. Dagen dat ik alleen maar kan huilen. Maar gelukkig ook dagen dat ik het weer wat positiever in zie. Dagen dat ik nergens zin in heb, maar probeer mezelf dan toch maar weer op te peppen en als ik iets doe, voel ik mezelf een klein beetje beter. Het is gewoon oneerlijk en dat maakt me boos en verdrietig. Ik zal voor je duimen morgen dat je eitjes gegroeid zijn!

Ik heb net telefoon gehad van het ziekenhuis. Progesteron is deze cyclus niet gestegen, dus geen eisprong gehad. Het is zo raar, er zijn follikels te zien en die groeien ook, maar progesteron is nog nooit hoog geweest. In het ziekenhuis weten ze ook niet hoe het zit. Heb vrijdag een afspraak met de gynaecoloog en dan hoor ik of dat we nog iets gaan doen of toch de uitslag van AMH afwachten. Daar heb ik vanmorgen op geprikt. Ik hoop zo dat de rest van de bloeduitslagen en de echo die ik vrijdag krijg, goed zijn en dus weer wel mag starten. Anders is er weer een maand verloren en moet ik waarschijnlijk weer provera nemen als we weer aan een volgende cyclus gaan beginnen.

Citroen: lekker blijven genieten! Heb je verdiend!

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Anoniem: ben je al geweest voor echo en uitslagen? Hopelijk mag je starten! Krijg jij wel pregnyl dan om je eisprong op te wekken? Ik heb vorige ronde niet geprikt na mn eisprong (was ik helemaal vergeten) maar ga het deze keer wel doen, vooral omdat ik al zo snel na de eisprong bloedverlies had.

@cdokter: Hoe was jou follikelmeting vanmorgen?

Hier denk ik ei nog niet gesprongen, heb nog zeurende buikpijn en temp was nog laag.Hij zou eigenlijk wel uiterlijk deze ochtend moeten springen volgens de gyn.
    Voor de zekerheid maar vanmorgen nog geklust. Keer ervoor was dinsdagavond, wilde eigenlijk gisteravond maar we kregen en kleine ruzie en ik was moe haha.

Deel Deze Pagina