1 follikel is 14.8 Zondag weer komen Had niet verwacht dat hij gegroeid Waarneer mag je ovitrelle spuiten hoe groot moet het follikel zij
Wat fijn! Dan zal hij zondag wel rond de 17 a 18 mm zijn! Bij ons nemen ze 20mm als grootte om te spuiten. Deze keer hebben ze mij bij 19 mm pregnyl gegeven, omdat ik een verhoogde kans op overstimulatie heb.
Wat fijn dat hij gegroeid is Cdokter! Fijn om weer een beetje hoop te hebben. En wat fijn ook dat je op zondag terecht kunt, dat kan bij ons niet. LW85: romantisch is het niet meer hè.. alles maar plannen.. Maar je zult wel op tijd geweest zijn. Ik moet morgen naar het ziekenhuis. Aan de hand van waarden van progesteron, oestradiol, lh en fsh en dan de echo zal bepaald worden of ik deze maand iets mag doen. Ik heb nu twee keer pregnyl gespoten, samen met menopur. Maar geen eisprong.. Iemand een idee of er andere middelen zijn om een eisprong op te wekken?
@anoniem: ik vind er niks meer aan haha. Ik kan het juist niet als het moet, hoewel vanmorgen redelijk vanzelf ging, misschien dan juist door een naderende eisprong? Volgens mij is Ovitrelle ook om de eisprong op te wekken, of een hogere dosis pregnyl, 10.000 ipv 5000 dan.
Wat is het hier rustig zeg. Wij hebben gister een 2e echo gehad. Alles was goed, kleine was heel druk aan het bewegen en het is al echt een mini mensje met armpjes en beentjes. Vanaf nu mag ik over naar de verloskundige. Niet opgeven hoor meiden! De dingen waar je het langst op moet wachten zijn het meest de moeite waard 💋
Heel rustig he ik ben maar naar ander groepje gegaan erbij, daar wordt iets meer gereageerd. Wat fijn dat je echo goed was! Voel je je zelf ook goed?
Het is hier heel rustig.. Hoe ver is iedereen die nog mee kletst? Zal super fijn en mooi geweest zijn Citroën, jullie hummeltje te zien bewegen! Geniet ervan!
@Anoniem: hoe gaat het met jou? Ik ben vandaag 7 dpo en ik wacht rustig af. Ik heb er helemaal geen gevoel bij deze ronde, niet dat het raak is, niet dat het niet raak is. Doe elke dag een zw.test om te kijken hoe jet met de pregnyl zit, die is er bijna uit. En verder denk ik er niet zoveel aan. Misschien dat het pas over een paar dagen komt ouzo, ik vind het wel beter haha.
Ik heb maandagavond ovitrelle gespoten Waarneer kan ik dag 1 rekenen naar de eisprong Vindt het echt spannend Succes iedereen
cdokter: je eisprong is dan geweest tussen dinsdagochtend en woensdagavond. Dus je bent dan nu 1 of 2 dagen na de eisprong! Succes met wachten de komende dagen!
Helaas hier vandaag op 7 dpo bloedverlies. Vorige ronde ook vanaf 7 en aangehouden tot menstruatie (op 14 dpo) en niet zwanger. Nu even een break van de mmm tot na onze vakantie (14 juli zijn we terug). Ga tijdens de vakantie wel primolut slikken zodat ik snel weer door kan als we terug zijn. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt over een week en niet zwanger ben. Vorige ronde had ik hoop dat het een innestelingsbloeding was enz door mn hoge temperatuur maar toen viel het zo ontzettend tegen. Deze maand verloopt dus precies hetzelfde dus ik ben gewoon niet zwanger nu. Heb een afspraak met de gyn. voor aanstaande maandagmiddag om te bespreken wat het bloedverlies vanaf 7 dpo betekend en wat we eraan kunnen doen. Pfffff nu komt het besef dat mijn zoontje echt iig tot zijn 3e geen broertje of zusje krijgt __________________
Pff.. weer die teleurstelling. Ik hoop dat het gesprek maandag wat oplevert. En dat je na je vakantie met frisse moed weer verder kan, want je wordt er maar moedeloos van hè.. En ik ken inderdaad ook die besef momenten dat je al zo lang bezig bent en wat dat voor gevolgen heeft.. Met mij gaat het redelijk. Nu dus een pauze maand, maar ik ben erg zenuwachtig voor het gesprek van volgende week! Succes met wachten C dokter!
Ooh.. Zie dat ik geen update had gegeven van het gesprek bij de gynaecoloog van vorige week. Duidelijk os dat ik veel te weinig progesteron aanmaak. Dit kan als medicijn toegediend worden, maar de gynaecoloog wil de oorzaak weten. Heb weer bloed moeten laten prikken en de gynaecoloog gaat overleggen met de endocrinoloog en nog andere collega's. Schijnt iets zeldzaam te zijn.. Volgende week krijg ik de uitslag en als het goed is ook van het AMH. Aan de hand van die uitslagen hoor ik hoe verder. Waarschijnlijk moeten we over naar IVF. Als AMH goed is, wil de gynaecoloog toch zien hoe mijn eitjes zijn. Dit kan alleen met IVF. Als dit goed blijkt te zijn en alle andere uitslagen zijn ook goed, kan het zijn dat we weer terug gaan naar ovulatie inductie en dan met extra spuiten van progesteron. Erg spannende week nu dus..
LW85 Ik hoop zo voor je dat het innesteling bloed is Succes maandag op gesprek Geniet straks van je vakantie Anoniem. 1986 Spannend voor de uitslag Duim mee op goed nieuws Zit vandaag op 2 dpo het duurt echt lang voor mij gevoel Waarneer is de ovitrelle uit het lichaam Sommige testen het met zwangerschapstesten om te weten hoe lang het in je lijf zit Heb net een bigbazaar test gedaan maar super licht lijntje kan nu toch niet uit mijn lichaam zijn?
@Anoniem: Hopelijk hoef je niet verder met IVF en komen de uitslagen goed terug! Progsteron kunnen ze toch idd voorschrijven, ik vind het wel raar dat ze eerst IVF willen proberen, want daarvan krijg je maar een paar pogingen per jaar vergoed van de verzekering, en moet je erna zelf gaan betalen. Ovulatie-inductie kan je eindeloos proberen. @All: Hier zenuwachtig en sacherijnig. Vandaag 11 dpo, 13 dagen na pregnyl. Testen waren vrijdag en zaterdag negatief. Gister licht streepje maar buiten de tijd, de tweede test gister geen streepje. Vandaag leek ik toch weer een streepje te zien, die werd wel duidelijker na verloop van tijd, maar mn temp was erg laag en heb weer bruinverlies. Ook moest ik vanmorgen overgeven, dit heb ik vaker als ik ongesteld word... Maar het kon ook liggen aan het feit dat ik nog niks gegeten had. Ben ook nog eens grieperig/hoofdpijn/verkouden dus het is gewoon heel verwarrend allemaal Ik heb nog 1 testje in huis, misschien dat ik hem vanmiddag doe voor mijn eigen geruststelling..
Anoniem. Wat heftig allemaal. Hopelijk zijn de uitslagen goed. Lw85. Oeh je maakt het spannend! 11 dpo is nog vroeg dus een licht lijntje buiten de tijd kan best iets positief zijn. Ik had op 9 dpo een heeeeeel licht lijntje buiten de tijd
Pffff hebben alle merken tegenwoordig een streepje buiten afleestijd of zou het toch zo zijn? Heb kv 2 v 5 gedaan en predictor early (nieuwe variant) en beiden een streepje...
Ik ben echt ongesteld geworden ik heb uit frustratie alle foto's en testen verwijderd/weggegooid. Zit in dubio wat te doen, nieuwe ronde starten met het risico die af te moeten breken ivm vakantie. Of gokken dat we genoeg hebben aan 2,5 week .. Ik heb precies 2,5 week voor we weggaan, deze ronde duurde het 18 dagen voor ik pregnyl kon zetten, zou echt op t randje zijn...