Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de artsen bij mij in het ziekenhuis is de wetenschap wat teruggekomen over de minimale dikte van het bms. Ik maakte me er nogal zorgen om, maar zolang het bms mooi 3-laags is, is het goed. En de keer dat de innesteling goed gelukt is was het bms zelfs maar 4, 5mm.
    Maar ik zie het zelf ook nog steeds liever dikker hoor. Geeft toch een fijner gevoel als je wat dat betreft wat meer aan de "norm" voldoet.

Morgen mag ik weer voor controle. Hopelijk laatste keer :)

2. ghise

ghise Lid

12 jan 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen voor jullie positieve reacties. Dat doet me goed. Ik was zelf een beetje teleurgesteld omdat de eitjes nog zo klein zijn. Voor mij is het spannendste of ze groot genoeg worden en niet of er een ei zal zijn. Een ei is er altijd wel bij mij. Ze rijpen alleen niet goed.

@Roos hopelijk idd je laatste echo. Veel succes

@Blondie. Mijn duimen draaien dat je eitjes goed gegroeid mogen zijn. Succes vandaag.

Groetjes Ghise

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Blondie, succes vandaag. Ik hoop dat je eitjes mooi gegroeid zijn!

Roos,
    Die 3 lagen zijn inderdaad belangrijker dan de dikte, tenminste dat is wat mijn fertilarts toen ook zei.
    Succes vandaag, hopelijk is je ei nu groot genoeg.

Ghise,
    Kan me wel voorstellen dat je het ei graag wat groter had gezien.
    Ik denk altijd zo ' een ei boven de 10mm is een ei die wel eens goed kan doorgroeien'. Hopelijk doet je eitje dat ook!
    Het is iig een stuk beter dan nog geen ei;)

Pinkgirl, ik ben benieuwd hoe het met jou is. Heb je IUI gehad?

4. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeeeee, follikel is in 2 dagen gegroeid van 16 naar 21mm!!! Daarnaast zag de echoscopiste ook een uitstulpinkje aan het follikel, dus het kan zijn dat deze net gesprongen is of het zit er nu echt aan te komen. 1 van de 2 cystes is weer zo goed als weg, dus ook dat gaat de goede kant op.
    Ik hoef in ieder geval niet meer terug te komen en kan stoppen met de Gonal-F. Nu wordt het gewoon 2 lange weken wachten en mogen we zelf "ons huiswerk" doen :) Gelukkig hadden we "ons huiswerk" dinsdagavond en gisteravond ook al gedaan, dus qua timing zitten we goed.

@Ghise: Ik hoop voor je dat je eitje(s) mooi doorgroeien dit keer. Eenmaal rond de 13/14mm zouden ze altijd wel netjes doorgroeien is mij verteld. Mijn duimen draaien voor je.

@Blondie: Hoe is het gegaan? Ik hoop dat je net zulk goed nieuws heb als ik. Ook voor jou ben ik duimen aan het draaien.

5. ghise

ghise Lid

12 jan 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roos. Wat een goed nieuws. Jippie.
    Het is waar dat eitjes normaal gesproken vanaf 13/14 doorgroeien, behalve als je hebt wat ik heb. Mijn eitjes springen al bij 14 en zijn waarschijnlijk dan nog niet rijp en dat zou de reden zijn waarom ik nog steeds niet zwanger ben. De menopur moet die te vroege ovulatie voorkomen. De spannende dagen komen er dus nu aan.

@blondie Ik hoop zo dat jij ook goed nieuws kan brengen.

Groetjes Ghise.

6. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ghise: Nu snap ik em. Ik dacht dat je eitjes na een tijdje gewoon stopte met groeien, maar dit is ff wat anders. Dat wordt dan zeker spannend. Hopelijk heeft dit eitje niet zo'n haast en groeit ie mooi door totdat ie rijp is.

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ghise,
    Ook ik begrijp je nu.
    Het is dus hopen dat ze niet te vroeg springen, maar netjes door groeien.

Roos top nieuws.
    Duimen draaien voor je!

Ik pas de lijst straks aan.

8. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hey allemaal! Ik heb zeker goed nieuws! Ik mag vanavond de pregnyl zetten. Er waren 5 eitjes waarvan twee grote dus eerst overleg gehad of ik nog menopur moest spuiten maar de arts zei dat ik de pregnyl mag zetten. Dus ik mag ook vanaf maandag de wachtweken in.

9. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Blondie: Dat is nog een SUPER nieuws zeg!!! Dan lopen we bijna gelijk op. Nu nog allebei een mooie positieve test over 2 weken :)

En voor de rest hoop ik natuurlijk ook snel op een positieve test :). Dat het geluk ons nu eens een beetje mee mag zitten.

10. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Iedereen zijn duimen draaien heeft goed gewerkt! Ik zal even wat uitgebreider reageren, maar er zaten rechts drie van 15mm, 14mm en 13mm kreeg het benauwd toen ik zoveel grote zag ik dacht neeee straks moeten we afbreken. En links zaten er twee van 17mm en 14mm. Bms is 7. De echoscopiste wilde overleggen met de arts wat ik moest gaan doen nog 1x menopur of gelijk de pregnyl. Dus ze belde me vanmiddag dat ik dus de pregnyl mag zetten. Nu moet ik wel maandag bellen voor een afspraak bij mijn arts voor over twee weken, mocht het niet lukken dan kunnen we gelijk kijken of we de cyclus korter kunnen maken.

11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Blondie wat goed!!!!
    Las je eerste bericht net terug.....moet je eens kijken meis, top! Niet 1, niet 2, niet 3, niet 4, maar 5 of 6:$
    5 of 6, omdat je eerst 5 zegt en vervolgens 6 eitjes in mm noemt:)

Het verbaasd me wel dat ze je geen klus verbod hebben gegeven. Had ik wel een keer met 3 eitjes( niet dat we er naar geluisterd hebben;)).
    Jij hebt er 5/6 waarvan er waarschijnlijk minstens 3 gaan springen.

Hoe dan ook, ik ben echt blij voor je! Was toch wel wat extra voor je aan het duimen:);)

12. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @mymiracle nee rechts drie en links twee maar als het goed is dan springen de twee grootste. Ik was ook bang voor een klusverbod maar niet dus.

13. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ah oke.
    Echt fijn dat je geen klusverbod hebt gekregen! Nu heb je eindelijk een goede ronde, dan wil je daar ook optimaal gebruik van maken.

14. ghise

ghise Lid

12 jan 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super nieuws Blondie. Heel erg fijn. Maak er maar gezellige avonden van. Mijn duimen draaien voor nog meer goed nieuws over twee weken.

Groetjes Ghise

15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE - 5eitjes L 17/17mm en R 15/14/13mm - Pregnyl 22-01 - NOD ongeveer 08-02
    Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei- afspraak: 24 januari FM
    LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - Puregon - afspraak: 26 januari, misschien LEO.
    Marlies - ?jaar - 2de - PCOS - Puregon - afspraak: ?
    MyMiracle - 28 jaar – 2de - PCOS - Menopur 37,5IE - 19-01 start Provera - afspraak: rond cd1 t/m cd3.
    Pinkgirl - 24 jaar - 1ste – Onr. cyclus - Gonal f 50IE + IUI - 1 ei, Pregnyl 17-01 afspraak: 19 januari IUI
    Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm - Spontane eisprong - NOD 05-02[/QUOTE]

16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ghise,
    Succes morgen!

17. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ghise, succes morgen! Ik duim voor je.

18. ghise

ghise Lid

12 jan 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Supergoed nieuws. Eitje van 16 mm en een van 15 en een beetje. Ik denk dat een van beide nog steeds de cyste is ook al zei de vpk dat dat eigenlijk niet kon omdat ze allebei gegroeid zijn. Maar 1 ei van in ieder geval 15 mm is fantastisch. Dat is al een mm groter dan normaal dus meer kans dat hij rijp is als hij springt. Heel erg blij!

Groetjes Ghise.

19. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Wat een goed nieuws ghise! Nu hopen dat ze nog een klein beetje doorgroeien!

20. ghise

ghise Lid

12 jan 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net gebeld voor de bloeduitslagen. Vanwege mijn vroege ovulatie moet ik bloedprikken bij eitjes van 14 mm om te zien of er al een ovulatie aan zit te komen. En het LH is nog laag dus nog geen eisprong in zicht. Meer tijd voor het eitje om door te groeien. Morgen weer terug voor een echo.

Groetjes Ghise

Deel Deze Pagina