Heb wel getest maar nog steeds een tuurstreepje dus wacht tot ik me menstruatie krijg En anders test ik donderdag of vrijdag
Heb getest maar krijg alleen maar tuurstreepje wacht tot ik me nod voorbij is Effe een vraagje lf dagen is dat altijd 14 dagen Of kan het ook langer wezen
Ik heb eig geen idee cdokter. Bij mij was het of 14 dagen of korter. Wanneer is je nod? Ik duim voor je!! @roosje spannend! Ga je morgen testen?
Had gisteren mijn menstruatie moeten hebben Zat toen op 14 dpo Maar heb geen idee hoelang mijn Lf is Dinsdagavond beetje bloed verloren tot nu toe weer niks Wordt er beetje zenuwachtig van hoe het nu gaat Ben ik vandaag nog niet mijn menstruatie gehad Ga ik morgen testen
Ja heb getest maar geen positief test en ook geen menstruatie hoop dat het dit weekend doorbreekt de menstruatie zwanger ben ik niet En anders bel ik ziekenhuis maandag
Ooh had t zo gehoopt voor je! Hopelijk breekt t dan idd snel door, kan je snel weer verder. Leuk is het niet xxx
Wat als de menstruatie niet komt Hebben jullie dan enige idee wat het ziekenhuis gaat doen Moet je dan bloedprikken
Ik denk dan echo en misschien bloedprikken. Eventueel een kuur om het op te wekken. Nog steeds niet ongesteld dus?
Nee nog steeds niet ongesteld Bel ze maandag vroeg op effe kijken wat ze zeggen Vraag of ik bloed mag prikken
Hoe is t nu cdokter? Hier morgen een echo om te kijken hoe t met de cyste is. Ik hoop zelf op niet gegroeid, dan ben ik al blij. En dan... Woensdag op vakantieeeee!
Ga straks ziekenhuis bellen de menstruatie komt niet en ben ook niet zwanger Kijken watt ze zeggen Negen uur kan ik bellen
Ja heb gebeld Woensdag weer een test doen als het dan negatief is moet ik bellen dan krijg ik bloedtest of een echo Afwachten maar weer
Vanmorgen een test gedaan nog steeds negatief Ziekenhuis gebeld ze hebben overlegd Moet een echo laten maken kijken wat er aan de hand is Volgende week woensdag moet ik er heen Als mijn menstruatie voor die tijd begint mag ik weer bellen voor afspraak voor de volgende behandeling
Ik weet niet of jullie hier nog wel kletsen maar wilde even vertellen dat wij sinds gister weten dat we een jongetje krijgen 💙