Hoi allemaal! Ik ben net moeder geworden van een dochter en ben al een tijdje werkloos. Nou zit ik er al een tijdje mee in mijn hoofd, moet me er nog goed in verdiepen in de "Hoe & Wat" maar ik zit erover te denken om een webwinkeltje te beginnen. Ik ben erg benieuwd waar veel vraag naar is en zou graag jullie suggesties willen horen! Ik woon op 55 vierkante meter, dus kan ook geen mega grote dingen verkopen zoals kleding ofzo i.v.m. gebrek aan opslagruimte (de berging staat ook stampend vol) dus ik zit meer te denken richting accesiores voor baby's zoals haarspeldjes/bandjes en voor de jongens ook accesiores (wat weet ik niet..dus gooi maar wat in de ring!) ook lijkt het me leuk voor de vrouwen en mannen wat te verkopen en/of voor de oudere kids. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties! Alvast hartstikke bedankt! Groeten, FiefeR
Je kunt een aantal dingen doen: Zelf dingen maken (ben je creatief?) Dingen inkopen en verkopen of dingen verkopen die via een andere shop gaan, weet even niet hgoe dat heet. Mijn broertje doet dat. geen rotzooi in huis.. want jij geeft de bestelling meteen door en het verzenden enzo gaat via de eerste shop. verdiend overigens wel erg weinig als ik mijn broertje mag geloven. Ik ga zelf binnenkort ook webshop openen
Thanks voor de tip! Ja ik ben niet zo'n creabea Maar ik ben er nog heeeeeel erg over aan het nadenken, want wat je zegt, er komt van alles bij kijken! Wat voor spulletjes ga jij verkopen?
ik kan je helaas niet helpen maar ik denk dat je deze vraag beter in de lounge kan zetten, krijg je veel meer reacties. je kan ook vragen aan een moderator om deze te verplaatsen.
Ik ga een webshop openen met de verkoop van knutselpakketten en complete pakketten voor kinderfeestjes. Dit ligt in het verlengde van mijn bedrijf voor workshops en feestjes