Start op 2 september: wie ook begonnen met afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jatobe, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Honeybeeb volgens mij zitten er 215kcl in. Neem normaal wel een tussendoortje hoor, maar heb vandaag totaal geen eetlust. Mooi menu vandaag hoor!

Delta ik denk dat ik toch maar een klein bordje neem en daarnaast een salade. Is het dan weer een maand geleden dat jij op de weegschaal hebt gestaan?

2. Delta

Delta Niet meer actief

Lekker! Goed dat je wat neemt, moet kunnen!
    Ja dat is dan weer 1 maand geleden! Ik ben erg benieuwd..

Mijn menu vandaag:

O: 3 volkoren cracottes met Hüttenkäse en komkommer
    T: alleen water, te druk en geen honger
    L: 3 volkoren boterhammen met Hüttenkäse, kipfilet en komkommer
    T: 2 mineola's
    Wat later 1 banaan en 2 rijstwafels
    A: actifry frietjes (vers geschilde aardappelen in frietjes vorm, zonder olie!) met sla en kabeljauw gegrild.

Werk ze lovely !

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Delta knap hoor dat je 1x in de maand kan wegen, zou zelf te nieuwschierig zijn.

Ik ben alweer op het werk, heb een verplichte zaterdagdienst.

Menu vandaag:
    O: yoghurt met muesli
    T: 2 volkorencrackers, koffie
    L: eiwitshake, grote kop thee
    T: appel, thee
    A: ? laat me verassen door man, denk dat het iets afrikaans word.
    T: water, en een klein bakje chips

4. Delta

Delta Niet meer actief

Lovely: ik ben 1 keer per maand bij mijn moeder een weekend, heb zelf geen weegschaal thuis. Vandaar! Ben 4.5 kilo afgevallen weer in 1 maand tijd! Nu in totaal 9.5 kilo kwijt in 2 maand! Ben zo blij.

Mooi lijstje weer ! Lekker dat je man gaat koken.

Ik post mijn lijstje later.

Trouwens werkze weer! Das best balen..

5. Delta

Delta Niet meer actief

Eylem: waar ben je???
    Haha jammer dat je niet meer me schrijft! Alles goed toch?

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hier is de start uitgesteld tot morgen of maandag :). Hoewel ik op donderdag wou starten...
    Ben trouwens gisteren en vandaag al goed uit de bocht gegaan. Stom maar ja...
    Straks of morgen een goede planning maken en dan echt starten na deze valse start ;).

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoezo uitgesteld?

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ben nog niet begonnen met tellen en me aan de regels houden. Was eigenlijk heel onvoorbereid donderdag en dan loopt het mis... Had beter ineens maandag gekozen zodat ik tijd had om planning te maken en boodschappen te doen.

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hallo dames mag ik erbij komen??

Na twee keer een zwangerschap te hebben gehad, waarbij het mis is gegaan en ik het idee heb dat ik mijzelf een beetje ben verloren (qua zijn wie ik ben en qua letten op mijn gewicht... ben 14kilo aangekomen in een jaar tijd!!) Wil ik nu weer actief gaan beginnen.

Houden jullie een lijst bij met het gewicht dat iedereen afvalt??
    met vast weegmomenten?? of gewoon ieder voor zich.
    Ik wil graag 15kilo afvallen. Ga dat proberen door opmijn khd te letten. Niet echt extreem als bij atkins maar heb in het verlede4n gemerkt dat dat mij het makkelijkste afgaat.

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hoi meiden alles goed hier? :)

@ Delta. Zoveel afgevallen in 2mnd, wat ontzettend goed zeg!!! :D Hoeveel wil je er nog afvallen? Ik ben nu (morgen) 2 weken bezig en ben 1,8kg kwijt. Vind ik helemaal prima, hoef niet snel af te vallen, wil ze ook weg houden, dus ben helemaal tevreden. :)

@ Bereke ben eigenlijk ook wel benieuwd naar waarom je het uitstelt?:)

Mijn dagmenu

O; omeletje op een volkoren boterham
    T; Koffie/water/
    L; 1 pannenkoek met stroop. 1 glas melk
    T; schaaltje zelfgemaakte fruit-mix (druiven/aardbeien/appel).
    A; Pittige macaroni/gehakt/groente. - 2 mandarijnen.

En vanavond pak ik omdat het zaterdag is, een schaaltje chips jeeeeej :)P:D)

* Nu richting de sportschool. Fijn weekend allemaal!

11. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Floor welkom, gezellig. En heel veel succes!!!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Welkom Floor! En veel succes.

Nou omdat ik niet voorbereid was en dus niks in huis had en geen planning. Beetje mission impossible dan.

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zo meteen even een banner gemaakt. Hoop deze 18kilo gewoon weer af te kunnen vallen. Denk dat het wel lastig gaat worden, maar het proberen waard.

Ik weeg eigenlijk wel iedere dag... heel slecht ik weet het, maar vroeger hielp het me wel. Nu probeer ik iedere maandag mijn banner aan te passen. Wel grappig, zo zie je goed wat je nog moet afvallen.

14. Delta

Delta Niet meer actief

Welkom Floor! En veel succes.

Honeybeeb: ben zelf ook super blij. Ik val dus ook gemiddeld een kilo per week af, dus 1.8 kilo per 2 weken is ook zoiets! Super goed toch!
    Ik wil nog 10 kilo kwijt. Weeg nu 75.5 kilo. Wil terug naar de 65 kilo.

Lekker chips!! Geniet er van en sport ze!

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    wat voor een sporten doen jullie??

ik rijd paard... niet echt heel intensief eigenlijk. Verder wandel ik veel met mijn hond en zou graag nog iets ernaast gaan doen. Maar het moet niet al teveel tijd in beslag nemen. Aangezien ik al iedere dag tijd kwijt ben aan hond/paard.

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb eerst 30 day shred gedaan en nu ripped. Ben daar een half uur per dag aan kwijt. Verder kan ik noooooit stilzitten haha.

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik ken het beide niet, zal even googlen.

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    de 30 day shred lijkt me wel wat. Hoe vond jij het??
    Was het moeilijk vol te houden? Wij hebben een appl,e t dus kan ik het gewoon via de tv doen en een youtube filmpje. Ik ga daar maar eens mee beginnen denk ik. Morgen even kijken.

19. Delta

Delta Niet meer actief

Vond erg leuk om te doen! En eigenlijk, voor je het weet, is dat half uurtje voorbij! Lekker mee beginnen zou ik zeggen. Het motiveert zeker extra. Heb je goede schoenen en gewichtjes?

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja heb ik. Ook een matje. Gewichten zijn niet zo zwaar, maar dat maakt voor het begin niets uit.

Deel Deze Pagina