Start op 2 september: wie ook begonnen met afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jatobe, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Oh das fijn. Ik heb ook maar 1 kilo gewichtjes maar vind dat genoeg.

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zo eigenlijk is vandaag mijn eerste dag lijnen begonnen en geen goede start.
    Vanmorgen een beker yoghurt en toen haasten haasten naar het werk... helaas vergeten om eten mee te nemen...
    Dus hier geen tussendoortje of iets. Mocht van een client een beker jawel yoghurt hahaha Maar het is iets. Straks even kijken of ik even tussendoor naar de winkel kan gaan.
    Vanavond ga ik een salade eten van tomaat, komkommer, ui, olijven, paprika, pijmboompitten en blauwe kaas. Jum jum nu al zin in. Misschien nog gehaktballetjes erbij. die vind ik mega lekker en aangezien de dag magertjes begon, mag dat wel he haha
    Meteen even noten en yogurt, kwart halen, voor morgen

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hoe is het hier??? nog mensen afgevallen??

4. Delta

Delta Niet meer actief

Hier gaat het goed, ben al 9.5 kilo kwijt in 2 maanden tijd. Had afgelopen zaterdag gewogen, was dus 4.5 kilo kwijt in 1 maand.

Ik ben nog volop bezig met sporten en gezond eten! Dus gaat erg goed. Ben wel ongesteld geworden, dus ik doe rustig aan betreft sporten. Heb maandag, gister en vandaag al gesport. Morgen ff een rust dag en misschien vrijdag sporten, mits ik mij goed voel.

Hoe gaat het met jou Floor?

En met de rest? Of is iedereen verder gestopt?

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Met mij goed! Ik stond op de weegschaal vanmorgen en was drie kilo kwijt!!!
    Weet natuurlijk dat die eerste kilo's snel gaan, omdat je meer vocht verliest, maar dan nog wel lekker. Ben benieuwd, ik kan al een paar dagen alle verleidingen die zich(nu al) in de winkel bevinden weerstaan, hoop dat nog even vol te kunnen houden. hahaha ben echt dol op de chocolade pepernoten...
    Heb de teller op 18kilo gezet, nu nog 15 maar als ik helemaal perfect wil zitten qua bmi, zag ik dat ik naar de 28 kilo moet.. Ik mag maar 85 wegen zag ik. Maar dat ben ik al sinds mijn 15de niet meer haha Dus dat wordt niet mijn doel. Ik wil wel weer de aangevreten stresskilo's eraf hebben die ik het afgelopen jaar erbij heb laten komen.

Heb trouwens nog niet gesport met de filmpjes. Moet ik echt gaan doen... Maar de tijd ontbreekt lijkt wel. Eerst in de ochtend met de hond wandelen, daarna naar het paard, werken etc etc. Misschien een smoes, maar moet het eigenlijk wel doen..

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom even snel zwaaien, hier gaat alles goed. Niet echt tijd om uitgebreid te reagen ben nogal veel aan het werk.

Hoop morgen middag even bij te lezen :)

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hallo dames,

Hebben jullie nog een plekje vrij :)
    Ik wil weer in mijn broeken passen van voor de zwangerschap en dat is 9 kilo minder dan nu.
    Ik doe sinds gisteren weight watchers voor het eerst, ik geef ook ook nog bv dus zal nog niet zo'n vaart lopen maar dan ben ik iig bewuster bezig
    Heb ook al genoeg dieeten geprobeerd maar die kilos blijven maar terug komen. Ik hou ook gewoon van te lekker eten en snoepen

Mijn 1e doel is dus 9 kilo, maar dan ben ik nog te zwaar *zegt heel zachtjes dat ik dan op de 91 kilo zit*. Dus daarna moet er voor het mooie ook nog wat af maar dat zie ik na mijn 1e doel wel.

Zijn jullie al goed afgevallen? En hoeveel moeten/willen jullie er nog af hebben?

8. Delta

Delta Niet meer actief

Welkom eli! Je geef bv, dus je moet wel genoeg eten inderdaad!
    Daar zou ik mee oppassen dus.
    Hier al aardig wat kilo's kwijt.
    Het gaat hier ook goed, de motivatie ligt nog erg hoog en totaal geen zin om te snoepen of wat.

Lovely; fijn weer wat van je te horen, doe rustig aan, je hebt het druk met werk zo te horen! We horen je wel weer als je het rustig hebt :)

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Top dat je goed gemotiveerd bent delta en ook dat je al aardig wat kwijt bent. Dat doet de motivatie ook groeien.

Ik mag een pond pweek afvallen en ik heb 14 extra punten gekregen van ww omdat ik volledige bv geef. Dus ik krijg genoeg binnen en ga nog afvallen ook. Beter kan toch niet :)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iedereen nog gemotiveerd?

Delta welke week van ripped ben je?
    Elli: Welkom!

Hier gaat lijnen goed, kan prima van het lekkers afblijven :). Vele werken helpt daarbij ook wel, zorgt ervoor dat ik er niet aan denk.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ben zeker weten nog heeeel gemotiveerd! Goed dat jij ook nog zo gemotiveerd bent lovely !! Echt top.
    Ik begin morgen met week 3 van ripped!

Ik kan ook goed van al het lekkers afblijven. Jij sportte nu ff niet he?
    Is het nu weer wat rustiger op je werk?

Ik heb een weegschaal gekocht, een digitale en die geeft ook meteen je vet, vocht en spier percentage weer. Ben er wel blij mee, kan ik alles goed in de gaten houden :)

12. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hoi dames hoe gaat het hier, heb hier lang niet mee geschreven. Komt omdat ik effe niet lekker in mn vel zit en ben ook meer met 'zwanger worden' bezig in het andere sub-forum, daar richt ik me meer op wanneer ik zp ben:). Maar het afvallen gaat hier wel goed, ik eet gezond en kan ook van lekkere dingen afblijven. Ben nu 2,5 kilo kwijt sinds 2 september, gaat niet snel, maar ik ben tevreden...

Zet 'm op meiden!! Liefs.. :)

13. Delta

Delta Niet meer actief

honeybeeb; snap ik volkomen dat je meer bezig bent met zwanger raken dan. Maar het is altijd goed om gezond te eten! ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

mijn lijstje voor vandaag;

O; banaan
    T; volle kwark met muesli (ff omgedraaid ontbijt en tussendoor haha)
    L; 3 volkoren boterhammen met huttenkase en kipfilet
    T; 2 kleine pruimen en 1 mineola
    A; veeeeel verse wokgroente en heb er 4 eieren door heen gebakken

14. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hoii dames
    Mag ik meedoen ? Ik zou toch ook weer een 15kg moeten afvallen.. Ga het proberen te doen door minder te snoepen en meer te sporten.. Ben alleen niet zo'n volhouder, dus hoop dat het lukt als ik hier regelmatig meelees en schrijf!

15. Delta

Delta Niet meer actief

Welkom nahlatje! En veel succes :)

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Honeybeeb hoop dat je snel zwanger mag raken. Gezond eten helpt ook goed mee :)

Hier had ik mijn weegmoment en ik ben 1,5 kg kwijt :)meer dan eigenlijk mag met bv maar ik heb gewoon gegeten met ww en netjes alle.punten opgemaakt. Het wily dan ook nog wel extra zwangerschapskilos die eraf zijn. Maar ben wel trots op mezelf....

17. Delta

Delta Niet meer actief

Fijn Eli ! Als je gewoon goed gezond eet is er niks aan de hand. En je verliest in het begin toch ook veel vocht.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier gaat het al een paar dagen bagger, heb ik meestal voor mijn ongesteldheid aan. Morgen weer met volle moed aan een nieuwe week beginnen :).

19. Delta

Delta Niet meer actief

Succes lovely de komende tijd. Het kan gebeuren een baggere tijd. Als je de motivatie maar weer op pakt :)

20. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik voeg mij ook aan dit clubje toe, als het kan :)

Door stress ben ik weer wat kilo's aangekomen (eten,eten,eten).
    Gelukkig heb ik weer een baan, maar de dagen wanneer ik thuis zit, grijp ik naar alles wat te eten valt.

Ik weeg nu 78 ben 1.65 en heb dus overgewicht. Hopelijk kan ik enkele kilo's afvallen of eventueel tips om mijn tijd te kunnen vullen?

Televisie begint mijn strot uit te komen en ik ga denk ik een tijdje stoppen met al dat lekkere eten dat ik kook.

Wat doen jullie op een dag?

Mijn doel is om naar de 71 te gaan, ik ben al gelukkig met mijn eigen zelfbeeld maar dat mijn kleding nu wat strakker zit brr naar gevoel.

Is er iemand al afgevallen?

Deel Deze Pagina