Mag ik me ook toevoegen aan dit groepje? Ik was van de zomer heel goed bezig met het 17 dagen dieet. Weinig koolhydraten blijkt voor mij als schildklier patient heel goed te werken. Was de kilo's die waren blijven plakken na laatste zwangerschap eindelijk weer kwijt. Nu door erge drukte en vaak slaaptekort gaat het weer de verkeerde kant op. Ik wil minimaal 10 kilo afvallen. Mooi zou zijn als dat voor mijn verjaardag 14 januari gelukt is! Lijkt me een leuk cadeau aan mezelf.
@lovely. En ben je er moet goede moed weer tegenaan gegaan? @moedervansafia. succes en gaat je vast en zeker lukken. @missporty ook veel succes met de kilo's eraf werken. Hier afgelopen weekend 2 slechte dagen gehad. Chips gegeten (foei) en heerlijk soep met stokbrood en vette kaasjes gegeten. Nu mag ik wel alles eten met ww, maar ik zat zwaar over mijn punten totaal heen..... ik ben niet afgevallen maar 1 ons aangekomen deze week dus voelde me al minder schuldig. Nu ook weer met goede moed de nieuwe week in.
Hier nog eentje die bezig is! Laats stond ik op de weegschaal en toen ging er n knop om en ik heb n goed doel om t vol te houden wil volgend jaar mei 10 tot 15 kilo kwijt zijn want wil n mooi jurkje aan als ik mijn broertjes getuige ben! Sinds 2,5 week bezig met sonja bakker en nu 4,5 kilo kwijt!
Succes Jedine! En nu meteen al aardig wat kilo's kwijt. Goed bezig! Ik ben hier gisteravond na terugkomst van vakantie (Gran Canaria, heerlijk in de zon) snel nog even op de weegschaal gesprongen. Nog steeds onder de 90, yes!!! Nog 10 kilo te gaan en ik ben tevreden.
Zwaai! Hier morgen weer op de weegschaal, ben benieuwd Delta hoe gaat het bij jou? Misssporty hoe ben je de week doorgekomen? Eli hier weer volle moed er tegenaan, en jij?
Ja gaat super, helemaal nu ik echt helemaal niks meer te snoepen haal in huis. Moet alleen zorgen wat meer water te drinken.
Goed bezig miss sporty op vakantie niet meer aankomen dan je wilt Hier gaat ie niet slecht maar ook niet goed. Heb zo'n honger door de bv en blijf nu al 2 weken hangen op 99.5 kg. Was wel begonnen op 101 dus is wel wat af. Uiteindelijk komt het wel goed, alleen wat langer tijd nodig. Lovely ben benieuwd wat er bij te af is...
Hier 1.1 kilo afgevallen in 5 dagen Vorige week 'maar' 400 gram. Gaat erg goed, merk zoveel verschil aan mijn lichaam ook. Ik ga door
Miss sporty super dat je onder wat je wilde bent gebleven na je vakantie! Ik wil nu ook nog 10 kilo eraf.... Tot nu toe zijn er 6 af. Mijn streven is eerst nog 5 kilo eraf dan zit ik op 80 kilo. Begin nu opmerkingen uit mn omgeving te krijgen die zien dat ik ben afgevallen, das goede motivatie! Hebben jullie ook zon moeite met al die pepernoten, chocoladeletters, marsepein en banketstaven in de winkel? Ik koop t niet ik koop t niet ik koop t niet ik koop t niet!
Beetje rare week deze keer. Maandag chinees gegeten, is eigenlijk te zout voor mij dus gegarandeerd vocht vasthouden. Gister en eergisteren buikgriep..... Hoop dat het helpt voor een posi eind resultaat van de week. Heb me ook ingeschreven bij de sportschool. Ga komende 3 maanden onbeperkt fitnessen, vacusteppen en infra-rood cabine sporten. Bij mij blijven de kilo's in het BBB gebied vooral hardnekkig zitten en hoop ze met deze aanpak (eindelijk) kwijt te raken. Heb me nog niet laten verleiden door Sinterklaas-lekkernijen en voorlopig vind ik het ook nog niet moeilijk het te laten staan. @Delta: Zo, 1,1 kg in 5 dagen. Ga zo door! @Lovely: Ja, water drinken is hier ook een puntje. Heb mijn flesje maar weer eens gevuld.
missporty; goed dat je lekker gaat sporten, hier ook vooral BBB zonde problemen! Maar, het is hier al een stuk minder. Ben dan ook al 12 kilo kwijt. Ik raak niet elke week zoveel kwijt hoor haha, vaak is het de ene week een halve kilo en dan weer een hele kilo. Ach, alle beetjes helpen! Gezond eten en sporten gaat hier ook nog goed gelukkig