Start op 2 september: wie ook begonnen met afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jatobe, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ontbijtkoek neem ik idd ook niet meer, heel veel suiker.

Vandaag:
    O: volkorenboterham met pindakaas
    L: twee volkorenboterhammen met sandwichspread
    T: perzik
    A: omelet met gerookte zalm en champignons, paprika, ui
    T: nectarine en een stukje witte chocolade

2. Delta

Delta Niet meer actief

Daarom hoor, als dit voor jou werkt, prima! :D

Hm, ja die zoetjes, aspartaam, niet goed. Misschien proberen zonder te drinken? En anders stevia gebruiken? Is een natuurlijke zoetstof.

Mooi lijstje Eylem!

Ik vandaag;

O: Banaan
    T: Eiwitshake (ff omgedraaid, was makkelijker)
    L: 4 volkoren boterhammen, 2 met kalkoen, 2 met ossenworst.
    T: 2 cracotte crackers met kalkoen en ossenworst
    aardbeien en perzik
    als ik nog honger heb; 2 of 3 zilvervlies rijstwafels
    A: denk een maaltijdsalade met alleen groente en iets van vis

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hoe zit dat eigenlijk met cola light? Mag dat wel? Ik vind het niet lekker, maar het vult wel.

Ik heb me voorgenomen niet te streng te gaan lijnen, want anders hou ik het niet vol. 's Avonds dus gewoon 1 koekje bij de (groene) thee.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik pak ook geen frisdrank meer, ook geen cola light, zit ook vol met aspartaam.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

beetje honing in thee.

6. pientje1

Ja maar heel weinig calorieen, dus lijkt me sterk dat je daar dik van wordt.

7. Delta

Delta Niet meer actief

Dat wel, maar het schijnt dat aspartaam een soort stof in zit, waardoor je toch dik kan worden en het is super ongezond. En trouwens, als je koolzuur drinkt, dan blijft je buik bol, omdat koolzuur je darmen enzo opblaast. Ik heb nu een minder bolle buik dan toen ik wel cola dronk. Het is maar net of je zonder een glas cola kan :) Ik wel.

8. pientje1

Daar kan ik zeker zonder, want ik lust het niet eens haha. Maar drink het puur omdat er weinig cal inzitten en vult en eens een andere smaak dan koffie, thee en water. Drink dan hooguit een glas in de 2 dagen ofzo.
    Zal eens opzoeken hoe dat zit met aspartaam.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Haha niet nemen dan! En iets van rijstwafels? Of groene thee vult ook aardig! Komkommer, tomaat, volkoren crackers, fruit.. Augurken, desnoods met plakje kipfilet eromheen?

10. pientje1

O gezellig, aspartaam prikkelt je hersencellen totdat ze afsterven :$ en het zou inderdaad dik maken omdat je er meer honger van krijgt en je spijsvertering vertraagd. Nou ja, cola light gaat hem dan ook niet worden ;).

11. Delta

Delta Niet meer actief

Hihi inderdaad, stom he?

Ik ga nu ff dag 5 van ripped doen :) Ff mezelf uitleven en daarna lekker douchen.

12. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ja dat is inderdaad een beter alternatief. Drink helaas wel vaker koffie als thee...

Oh jeej klinkt eng allemaal over het aspartaam. Maar is het niet zo dat het pas slecht is bij een bepaald hoeveelheid inname? Want drink zo'n 3 mokken op een dag, en daar gaan 2 zoetjes in. 6 zoetjes per dag. Misschien dan toch weer die stevia proberen (diepe zucht), heb nog paar pakjes liggen. Had uit enthousiasme veel gehaald ;)... Maar toen ik ze dus gebruikte, vond ik deze zoetjes goor, sorry had er op dat moment geen andere benaming voor.

Ripped klinkt interessant.. ff googlen! :)

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ja vind je stevia echt zo anders smaken? Ik gebruik het alleen een heeeel klein beetje als ik verse tomaten soep maak, om het zure weg te halen.

Ripped is leukkk !!!! :D

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hallo dames,
    Iedereen lekker weekend gehad?
    Hier veel in huis gedaan, moet nog van alles ophangen enz.
    Lijnen gaat wel prima, morgen op de weegschaal ben benieuwd ;)

15. bereke

bereke Niet meer actief

#115 bereke, 8 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2013
    Is er nog plaats voor nog iemand die wil en moet afvallen?
    Ik moet veel kg's kwijt. Ik gok zo'n 35 :):(. Morgenvroeg weeg ik me en dan zal ik zeker zijn van de schade.
    Ik wil het proberen via Weight watchers maar twijfel nog tussen de cursus of online.
    Heb het vorig jaar ook al gedaan en toen hebben mijn negatieve gedachten me genekt. En ik vond het systeem qua tellen ook niet altijd even duidelijk maar da's een kwestie van even wat lezen en opzoeken. En de negatieve gedachten daar werk ik nu volop aan. Op naar een gezond lichaam waar ik me niet voor hoef te schamen!

Ga dadelijk het hele topic eens doornemen.

16. Delta

Delta Niet meer actief

Bereke; ik had het in het andere topic in de lounge ook al gereageerd, maar nogmaals, hier ook welkom!

Mijn eet schema van vandaag;

O: eiwit shake
    T: banaan
    T: appel
    L: subway broodje (honey oat brood met krab en veeeel groente, zonder kaas en saus)
    T: snack cup van AH: mini oranje paprikaatjes
    A: zelfgemaakte hutspot en als toetje 2 paranoten haha
    T: paar hapjes volle kwark naturel

Voor de rest alleen water gedronken.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je delta!

18. Honeybeeb

Nou vandaag stevia in de koffie gedaan, moet heel erg wennen aan de smaak maar ga ze voortaan toch gebruiken, misschien dat ik er over een paar dagen anders over denk..

@ Delta, dus jij bent aan het rippen he, heb google eens gevraagd wat dat nu precies was en toen zag ik allemaal mooie mensen met gespierde geblokte borstkassen voorbij komen, oe lala... :D Heb jij ook een link van welke oefeningen jij doet? Ga me er heel misschien ook aan wagen, hoef zelf geen sixpack maar wat strakker door middel van oefeningen kan nooit kwaad.. :)

O: Schaaltje halfvolle yoghurt met wat cruesli
    T: Thee
    Lunch : Broodje zalmsalade. En een schaaltje druiven.
    T: koffie/thee/water. Rijstwafel met een half plak kaas.
    A: nassi/kip. 1 appel.
    T: Avondsnack : zonnepitjes, water, glas melk

19. Delta

Delta Niet meer actief

honeybeeb; ben benieuwd of je stevia vol blijft houden hihi. en anders wat honing inderdaad!!

jaaa ben bezig met ripped :) ik kan je wel alle links geven hoor, weet niet of dat via hier mag of pb?
    Ik merk trouwens al wel verschil, alles word inderdaad strakker enzo!

20. Honeybeeb

Thanx Delta! :)

Deel Deze Pagina