Start op 2 september: wie ook begonnen met afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jatobe, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

En Lovely, hoeveel ben je afgevallen?

Welkom Berkeke, viel het vanochtend mee op de weegschaal? Hopelijk wel!

Ik ga woensdag of vrijdag op de weegschaal, maar denk dat ik nog niet veel afgevallen ben. Lukt me wel om minder te eten hoor, maar duurt even voordat het afvallen echt op gang komt.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vind stevia echt niet lekker maar is misschien een kwestie van gewenning?

Ja het viel mee. Wil er 29,7 kwijt ipv 35. Scheelt toch bijna 6 kg :p.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen
    Pientje: ben 1,2 kilo afgevallen :). Zolang het eten goed gaat, ga je vanzelf wel resultaat zien hoor :)
    Bereke: denk dat het echt een kwestie van wennen is hoor stevia, ander proberen zonder?
    Menu:
    O: eiwitshake, kop koffie
    T: kop koffie, 2 rijstwafels
    L: eiwitshake, bakje rauwkost
    T: Fruit, 2 koppen thee
    A: Maaltijdsalade ( heb een avonddienst)
    T: Thee, fruit

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Dames die eiwitshakes drinken, welk (merk) gebruiken jullie?

5. Delta

Delta Niet meer actief

Mooi lijstje lovely!

Honeybeeb, ik gebruik deze:

Afslank Eiwit - Body & Fit | Body & Fitshop

die is ook handig als je sport. hoogwaardig eiwit zonder spierverlies. En stimuleert extra de vetverbranding. Ik ben er tevreden over voor zover ik kan oordelen, gebruik het nu een kleine maand?
    Ik drink het smorgens als ontbijt. Vult erg goed. smiddags eet ik wel 3 boterhammen gewoon.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Mijn lijstje vandaag;

O; 1 rijstwafel
    wat later een eiwitshake
    T: banaan
    L: 3 meergranen boterhammen, 2 met ossenworst, 1 met huttenkase
    T: een handje druiven
    wat later een schaaltje aardbeien en 2 volkoren cracottes met
    ossenworst.
    A: 1 donkerbruin broodje met zonnebloempitten; gerookte zalm en
    avocado
    1 donkerbruin broodje met zonnebloempitten; pure chocopasta.

Ik moest chocopasta op mijn brood hebben! Dat was al een week geleden en verder eet ik geen snoep/koek. Echt erg, maar ja.
    Vandaag week 1 van ripped erop zitten :)
    En nog lekker naar de supermarkt gewandeld.
    Verder alleen water gedronken vandaag. Drink tussen de 3 en 4 liter per dag.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw da's week heel veel water. Dan zou ik op toilet moeten blijven zitten denk ik :p.

8. Delta

Delta Niet meer actief

Haha hier valt mee ! Ik ben het gewend, drink/dronk dat altijd eigenlijk wel!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Pfoe, twee liter en nog wat koffie/thee en cola light en ik zit al meer op toilet dan achter mijn bureau soms.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh ik gebruik trouwens zelf geen stevia. Was een reactie op wat berichten hier die daar over gingen.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Haha, ik zit niet zo vaak op het toilet, soms wat meer, soms wat minder. Heb veel dorst, soms hele droge mond enzo! Ook smorgens, ik moet meteen een glas koud water hebben als ik uit bed kom (en plassen) haha. Maare, mn bloed is getest en geen suiker e.d..
    Dus ja :cool: Dan maar drinken!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Ja is ook gezond om veel water te drinken he. Wees blij dat je niet moet zwoegen om het binnen te krijgen. Ik vergeet vaak te drinken op het werk. En da's niet zo goed.

13. Delta

Delta Niet meer actief

Nee dat is lastig, als je echt eraan moet denken! Ik niet inderdaad, maar jij drinkt ook al goed, dat is toch best knap ! Die 2 liter is sowieso wel belangrijk.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Dat is alleen op de goede dagen hoor. Vandaag eerder 1 liter.

15. Honeybeeb

Ziet er goed uit allemaal Delta!! :)

Bereke, ik woon ook half op het toilet. Ik drink meer water als normaal, denk dat ik ook best veel calorieën verbrand van dat heen en weer geloop :p

Ik heb een uurtje geleden een krentenbol op, was niet de bedoeling. Maar had zo'n trek! Vond ik een beetje jammer van mezelf, maar goed normaal pakte ik chips of andere ongezonde dingen. (nee praat het niet goed nu maar jullie snappen me wel hehe...)

O: 2 wasa crackers met kaas/thee
    T: Koffie, water
    Lunch: pisolet gezond, ei/kaas. Thee
    T: Koffie, 3 droge rijstwafels. Halve banaan.
    A: bordje pasta/groente/vis. Appeltje

Extra: krentebol/glas vers geperste sinaasappels

Voor de rest dus veel water, wezen sporten, en ben best moe, slaap weinig de laatste tijd (vroeg opstaan).

16. Delta

Delta Niet meer actief

Dankje honeybeeb! Ik vond alleen mijn broodje chocopasta jammer, maar soms moet het kunnen!!! Ik heb de laatste dagen ook zoveeeeel trek in lekkers! Dus snap je krentenbol actie wel :D
    De winter komt er weer aan en blijkbaar denkt mijn lijf; neeee niet afvallen! Speklaagje kweken! Haha dacht het dus niet!

Ik vind je ontbijt en lunch wel weinig op zich.. En misschien wat meer fruit? Dat vult goed!! Bij mij dan, dan heb ik savonds ook minder honger, als ik overdag wat beter eet!

Oh wacht, zie dat je nog vers geperste jus op hebt :D
    Misschien smiddags een boterhammetje extra of smorgens!

17. Honeybeeb

Ja moet zeker eens kunnen, niet te streng zijn hoor voor jezelf :D oh nee de winter, wordt wel moeilijk dat weet ik nu al van mezelf, al dat lekkers rond de feestdagen *slik*

Super dat je mee denkt! Ehm ja ik kan misschien vaker de crackers vervangen voor brood. Merk wel dat wanneer ik bijv yoghurt of n boterham met ei op heb smorgens mn maag wel goed gevuld is n hele dag.

18. Delta

Delta Niet meer actief

Daarom he !! Haha, jaaa die feestdagen! Hopelijk kan ik al dat lekkers met sint laten staan, chocolade letters en lekkere dingen met kerst grrr... Maar, op oudjaarsdag, ga ik aan de oliebollen hoor! 1 dagje haha. Ik verheug me er nu al op!

Je moet gewoon kiezen met de feestdagen, niet en en, gewoon of dit of dat :D Moet lukken !!

Ja, 2 crackers vind ik best weinig als ontbijt, je zou er zeker nog een boterham bij kunnen doen! Als je te weinig eet, dan verbrand je ook niks meer.
    Je moet eigenlijk geen honger hebben gedurende dag! Je moet je motortje goed draaiende houden ;)

19. Honeybeeb

Ja joh, oliebollen yummie!!!

En merk nu al dat er allemaal lekkers ligt voor sinterklaas. Bankstaven/pepernoten, nu al?! Nou ja, doen ze expres. Ze weten dat ik pepernoten niet kan weerstaan foei.. :x:p

Komt goed. Ik merk dat ik nu echt heel sterk in mn schoenen sta, die kilo's. (minstens 9) moeten eraf, het liefst dit jaar nog, en dan kan ik misschien met oud en nieuw net een extra oliebol opeten hihihi.. :D

Heb even gekeken naar die linkjes die je me stuurde, ziet er gaaf uit hoor. Beetje net als 30DS. Heb dat ook gedaan, en op dag 27 een verzwikte enkel gekregen, 5 weken lang pijn van gehad. Dus ripped durf ik nog niet aan :) Ik doe nu wel zumba 2x in de week, is wel minder intensief maar zo ontzettend leuk... :)

20. Delta

Delta Niet meer actief

Echt he! Er ligt al zoveel lekkers in de winkel, maar we moeten het niet doen. Pepernoten vind ik alleen lekker met laagje chocolade omheen hahahaha.
    Precies, ik sta ook sterk in mijn schoenen ! Ik doe het niet, heel goed van je, dan kan je inderdaad met O&N een extra oliebol eten! Of appelbeignet hmm. Oké we houden ff op ;) Gelukkig heb ik net mijn lunch op; 3 boterhammen met huttenkase en gerookte zalm. Dus heb nu ff niet zo een trek. Dan kan ik beter tegen al dat lekkere praat dan wanneer ik honger heb.

Oeh, dan moet je dat nog maar even niet doen, waar had je je enkel mee verzwikt? Heb je wel schoenen?
    Zumba! Ook leuk! Doe je dat thuis?

Ik heb deze vanochtend gedaan: Jillian Michaels: Banish Fat Boost Metabolism Complete Workout - YouTube

Maar, verrekte mijn linker lies. Zeer! Maar na een paar minuten ging het beter, dus nog beetje mee gedaan, alleen ik heb geen yoga matje, dus ik gleed steeds weg door het zweet op de grond tijdens push ups haha.

Morgen ga ik weer verder met ripped, week 2 :) Ben benieuwd..

Deel Deze Pagina