Start op 2 september: wie ook begonnen met afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jatobe, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Mijn lijstje vandaag;

O: Eiwit shake
    T: Banaan
    L: 3 meergranen boterhammen met huttenkase en gerookte zalm
    T: Bak blauwe druiven. Misschien wat later als ik nog honger heb een rijstwafel of cracker met huttenkase. In ieder geval iets verantwoords haha.
    A: Zilvervlies rijst met salade van komkommer en tomaat + eigen dressing van: witte balsamico azijn, olijfolie, honing, mosterd en zwarte peper. En een visje uit de oven (klein scholfiletje en klein panga filetje)

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Dagmenu:
    - ontbijt: 1 boterham chocopasta
    - tussen: banaan
    - lunch: 2 boterhammen
    - tussen: 4 winegums ;)
    - diner: kibbeling (ja, wel met saus)

3. Delta

Delta Niet meer actief

Haha niet zo een hele goede dag dus ! :cool:
    Geniet van het avond eten!

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ja ik draag wel goede schoenen tijdens het sporten, maar die keer was het erin geslopen. Werd zomaar wakker met een dikke enkel, heb dus blijkbaar verkeerde bewegingen gemaakt. Op level 3 ging het mis, ik deed uiteindelijk mee met de gevorderde dame in plaats van de beginnelinge... mijn eigen dikke bult (letterlijk). ;)

Zumba doe ik op de sportschool, met een heel club. Lekker swingen op hard muziek en calorieën verbranden :D vind het zo heerlijk achteraf dat ik het nu 3maal in de week wil gaan doen.

@jetoba: niet zo'n geslaagde dag hihi, oh kibbeling lekker! :)

O: 1 volkoren boterham met ham/ gr thee
    T: koffie
    L: 2 volkoren boterhamen, 1 met kaas/1 met jam. 1 appel
    T: koffie
    A: Ovenschotel van gehakt/aardappel en mix groente. Druiven.

Voor de rest veel water tussendoor en s'avonds drink ik meestal nog thee.

5. Honeybeeb

En het avondeten is niet compleet een heel ovenschotel he! 2 grote opscheplepels :p en ik hoor ML in de keuken, die is er een salade voor aan het bijmaken.

Eet smakelijk allemaal. :)

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gaat het allemaal goed met lijnen dames?

Hier slechte dag, dochter had kinderfeestje met teveel lekkere dingen. Morgen weer een nieuwe dag vol goede moed :).

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

denk dat ze krap aan de 1000kcal komt en dan ruim gerekend:)

en dat noem je een niet zo hele goede dag....

8. Delta

Delta Niet meer actief

En dan ook nog eens de verkeerde kcal. Vandaar ook dit poppetje erbij :cool:
    Ik wilde het netjes houden.. :p

9. Delta

Delta Niet meer actief

Honey beeb; aaah dat is echt niet leuk! zomaar wakker worden met een dikke enkel. Gelukkig is zumba leuk!!!! je kan best 3 keer in de week doen toch? waarom niet? haha, cool hoor!

Maare, waar zijn jou tussendoortjes? Bij de koffie :p

Eet smakelijk jij ook!

10. Delta

Delta Niet meer actief

Geeft toch niks voor een keer! Gefeliciteerd met je dochter! Zo een dag kan totaaaaaal geen kwaad :D
    Morgen weer normaal toch ;)

11. Honeybeeb

Delta : Ja het komt omdat er 3x zumba wordt gegeven op de sportschool, twee x in de avond, en de andere in de middag. Maar in de middag zit ik met de kleine, dan kan niemand oppassen. Nu gaat de kleine binnenkort (nou ja, binnenkort 5mndjes) naar school en dan lukt het wel die middag! :)

Tussendoortjes ehm.... Een kop koffie is toch een tussendoor?:) Meestal heb ik nergens zin in. Ja extra fruit misschien, maar daar ook geen zin in eigenlijk tussendoor. En ja weet dat het motortje moet blijven werken, maar gaat moeilijk als het motortje vol zit... suggesties?;)

12. Honeybeeb

Gefeliciteerd met het kinderfeestje, leuk.

Op naar morgen, succes! :)

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    @ Delta: nou, beetje aardigheid doet geen mens kwaad hoor. ;)Sorry dat ik eerlijk was over mijn menu. Heb toch niet gezegd dat het goed was? Of wel?;)

14. Delta

Delta Niet meer actief

Ohhh das fijn als de kleine over een klein half jaartje naar school gaat, dan kun je dat zeker doen! Voor nu is 2 keer in de week goed, leuk hoor! In de middag een keer is ook wel fijn denk ik ja!

Hm, je hebt dus niet zo een honger tussendoor? Wat ik zelf vaak eet; zonnatura rijstwafel of een cracotte met huttenkase/kipfilet enz. Is een volkoren biscuitje misschien een idee voor erbij? Fruit... Ik ben zelf dol op fruit, ik kan de hele dag door wel fruit eten, maar beperk het zelf tot 2 max 3 stuks per dag. Het blijft toch suiker.
    En anders wat rauwkost? Tomaatjes, komkommer, paprikaatjes, augurkje. Weet niet of je dat lekker vind. Lastig he?

15. Delta

Delta Niet meer actief

Rustig aan. Wat is er niet aardig aan mijn bericht dan? Zei alleen maar dat het niet zo een goede dag was voor je. Blijkbaar kun jij niet zo goed tegen kritiek.. ;)

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ik kan best goed tegen kritiek. Misschien weet jij kritiek niet op zo'n constructieve manier te geven.

17. Delta

Delta Niet meer actief

Haha niet zo een hele goede dag dus ! :cool:
    Geniet van het avond eten!

Wat is hier niet constructief aan?

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    vind dit nogal sarcastisch. Maar goed mensen verschillen, jij vindt het vast constructieve kritiek als je dit tegen een ander zegt. Ik had trouwens ook niet gevraagd om een beoordeling van mijn dagmenu, maar dat staat je natuurlijk vrij.;)

Edit: ik denk dat je er een mogelijkheid is dat je ook niet goed leest wat Imensa schrijft.

19. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ga toch niet zeggen dat je super slecht gegeten hebt, want het zijn weinig kcal en niet de goede kcal. Jij plaatst een lijstje, waarom dan eigenlijk, als je er geen kritiek op wilt hebben? En sarcastisch, tja, sarcastisch betekent niet automatisch lullig.
    Jij opent dit topic, om af te vallen, vervolgens plaats je vandaag alleen een lijstje, wat moeten wij ermee dan? Jou negeren? Doe ik dat de volgende keer wel. Als het zo moet, never mind.

20. Delta

Delta Niet meer actief

En ik heb heel goed gelezen wat imensa schreef.

Deel Deze Pagina