zo, jij bent snel op je tenen getrapt. Kunt zeker niet zo goed tegen kritiek. Uitleg (welke ik jou helemaaaaaaaal niet verschuldigd ben): ik was t topic vergeten, dus dacht huppa haak weer in. Ben nog steeds bezig met afvallen). Kritiek geven is heel leuk, maar constructief is wel wat gezondere kritiek he. Negeren? Nou zeg, jij bent behalve met kritiek ook heel snel met maatregelen! Misschien moet je t iets rustiger aandoen qua reactie en gewoon ook kritiek in ontvangst nemen?
Ik ben alles behalve op mijn tenen getrapt. Zeker niet door iemand hier die ik niet eens ken. Dit was niet even inhaken, alleen je lijstje sturen. Ik zeg wat ik vind, en neem kritiek zeker in ontvangst. Maar wel een op normale manier, je zegt dat ik vreemd reageer, maar jij mag ook wel eens een tandje terug nemen. Maar hey, ik ben de beroerdste niet! Dus mijn excuses hiervoor, mits ik je beledigd heb, was alles behalve mijn bedoeling.
Nou meiden, als er kritiek moet komen op een menu dan mag dat op dat van mij, want ik heb gisteren een snicker gegeten!!!! En daarna chips!!!!!!!!!! Ik had zelfmedelijden, voelde me helemaal niet lekker, dus heb me even uitgeleefd. En vandaag ga ik weer verder met lijnen! Ik ga me in ieder geval nog niet wegen, mag dat duidelijk zijn .
Pientje! Het is dat je het zelf zegt dat het niet zo'n goede dag was haha, anders had ik het ook wel aangegeven Vandaag weer met zn allen vol goede moed er tegen aan gaan. Ik wilde wel wegen, is mn weegschaal ineens kaduuk. Zeker bezwijkt onder mijn gewicht Bam! Ik ben de hele dag mezelf aan het bekritiseren
Aaaaaah Pientje en honeybeeb! Niet zo onzeker! Juist als je zo onzeker bent, doe je het vast goed! Want dan ga je vanzelf wel gezond eten. Pientje; niet zo erg voor een keer! je weet het van jezelf, dus vandaag weer vol goede moed!!! Honeybeeb; hahahaha jammer dat je weegschaal kapot is !!! ik wil er ook 1 kopen, want ga niet zo heel vaak meer naar mijn moeder, ik weeg me vaak daar. Toch zelf eens 1 kopen. Ben alleen bang dat ik er dan ook elke week op sta haha.
Delta, of elke dag! Oops, hahaha.... Nee serieus soms ga ik er elke dag effe op staan, waarom weet ik eigenlijk niet, het ding staat toch naast de kledingkast en dan schuif ik er vaak stiekempjes op om te kijken hoe of wat. Niet goed i know! Zo niet goed, dat het ding het heeft opgegeven, tralalala sssst.. Man is ook sportief aan het doen, die gebruikt 'm ook wel wekelijks eigenlijk. Menu van vandaag. O:1 volkoren boterham met komijnekaas./thee T: rijstwafel met (Zonnatura)jam./koffie L: 1 cup a soup, 2 volkoren bh met ham. /2 mandarijnen T: Thee. A: Spinazie stamppotje/stukje vlees (+ toetje: denk bekertje halfvolle vla) In de avond thee/en nog iets van fruit.
Haha jaaa dat snap ik ! Elke dag is zó niet goed, maar soms wel verleidelijk he ! Kan me goed voorstellen hahaha, misschien heeft je man m wel kapot gemaakt Je hebt goed gegeten! Mijn lijstje post ik straks Zit te dubben over het avond eten. K heb zin in oven friet, maar gaat m niet worden hoor hahaha.
Mijn eet lijstje voor vandaag: O: Eiwit shake T: Banaan L: 3 volkoren boterhammen met huttenkase, kipfilet en komkommer T: 2 pruimen en 2 mineola's wat later nog 2 rijstwafels met kipfilet A: Volkoren pasta met wokgroente, tomaat en creme fraiche Daarnaast alleen water en witte thee gedronken. Straks als mijn kleine meisje op bed ligt, ripped week 2 dag 1 doen
Honeybeeb:Balen dat je weegschaal kapot is! Maar elke dag wegen is toch niet handig, dan zie je amper verschil. Ik heb juist een hekel aan wegen en doe het zo min mogelijk. Goed menu zeg! Thee is wel een heftig tussendoortje hoor . Delta: mooi menu weer, zo;n shake vult genoeg? Vraag me elke keer af wat ripped nou is, sporten? Hier vandaag geen uitspattingen meer!
Ja ik heb aan zo een shake genoeg! Vult echt heel erg vind ik. Ik ontbijt ook niet vroeg, ik kom pas meestal rond half 8/8 uur mijn bed uit. En ontbijt rond 9 uur? En dan half 11 tussendoortje zo. Ripped is een work out programma van Jillian Michaels! Net zoiets als 30 DS. Doe jij aan sport?
Honeybeeb en delta mooie menu's! Pientje super dat het vandaag goed ging Mijn menu: O: yoghurt met stukjes appel erdoor en een handje muesli T: 2 volkorencrackers, kop koffie L: eiwitshake, grote kop thee. T: sinaasappel en kiwi, 2 koppen thee A: roerbakgroentes met kipfilet en een beetje rijst T: kop koffie, 2 glazen thee en nog een bakje yoghurt.
@ Delta: Bedankt! Jouw lijstje ziet er super uit! Waar smaakt de witte thee eigenlijk naar, moet ik ook eens een keer proberen, en is dat beter als groene thee of is er geen verschil. Succes met rippen (zeg ik het goed?)!!! @pientje : Dank je wel! Wat betreft het wegen, nee absoluut niet handig, je merkt nada noppes verschil, ja misschien een paar grammen elke keer maar meer ook niet.. Ja heftig he die thee als tussendoor haha. Voor het diëten pakte ik gerust een koek erbij, maar dat gaan we nu niet meer doen hey... Ik moet gaan leren om er iets lichts (en verantwoord) bij te pakken. Dus jij had ook een goed dagje, goed gedaan meid!! @ lovely : thanks! Jouw lijstje ziet er ook toppie uit, goed hoor!
Honeybeeb; witte thee, smaakt lekker! ik heb hem uit de reform winkel! Hij schijnt nog beter te zijn dan groene thee, meer anti oxidanten. Dus zou nog beter werken voor de vetverbranding.. Nou week 2 van ripped was aardig pittig! Jeetje hey haha pff, kon het slecht bijhouden, maar ben door gegaan! Zweet staat altijd overal en nergens he, mijn kleding is achteraf zó nat! Hebben jullie dat ook? Ik was alles maar 60 graden, anders ruikt het nog zo muf. Want ik doe het savonds in de wasmand en de volgende ochtend wassen. Heel mooi lijstje lovely!
Ik vind witte thee minder dan groene thee, maar ik ben geen thee drinker, dus vind thee sowieso niet lekker . Vanochtend een boterham en een kop koffie. Straks samen met dochtertje fruit.
Nou, thee moet je leren drinken denk ik.. Ik vond het eerst ook niet lekker. Ik vind het nog steeds niet zo lekker, maar vind het niet vies meer. Maar drink het liefst ook water en vaak geen 'zin' om thee te zetten haha. Ik heb vanochtend geen eiwit shake op ff, maar 3 volkoren cracottes met huttenkase en komkommer, geen zin in tussendoortje gehad, nu aan mn lunch, vanmiddag fruit. Lijstje post ik later als ik kan. Fijne dag vandaag meiden!
Nog nooit gehoord van witte thee, drink zelf vaak groene met citroen. Ik heb vanochtend en vanmiddag een eiwitshake op, ga vanavond Surinaamse bami maken maar neem zelf denk ik maar een salade. Moet sowieso in de avond werken en heb nooit echt tijd om daar een warme maaltijd te eten.
@ Delta : heerlijk zo te hebben getraind. Dat "nat baden" had ik ook tijdens het 30DS. Met zumba zweet ik ook wel, maar niet zo erg. Nou ja, je moet het zo zien, van al dat zweten train je toch heel veel calorieën weg. Lekker veel drinken meid! @ Pientje : Ik lust een glas thee zo nu en dan wel. Heerlijk, vooral in de winter. Drink ik zo een kan van op in mn eentje, savonds @ Lovely : Hoeveel calorieën is zo'n eiwitshake? Neem je niets tussendoor? Werk ze meid! Mijn lijstje van vandaag : O: gekookt ei belegd op 2 crackers T: - koffie L: maaltijdshake (deze gebruik ik héél soms, en vandaag wat druk en dan is dat wel zo makkelijk) T: 2 mandarijnen A: vis, rijst, groente. (daarna wat fruit)
Ook lekker groene thee met citroen. Jammer van je surinaamse bami hoor honeybeeb; jaa precies, lekker veel zweten, erg goed is het wel voor je! Maar met zumba verbrand je ook veel cal toch. Jullie hebben misschien ventilators of airco aan daar? Scheelt met zweten natuurlijk dan. Morgen ga ik mij zelf weer wegen!! Ik was de eerste maand 5 kilo afgevallen, nou ben benieuwd hoeveel ik morgen afgevallen ben. Ik laat het weten