Doen eitjes aan generale repetities?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kara, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Afgelopen weekend had ik een positieve ovulatietest, dus ging er van uit dat ik eisprong kreeg en goed geklust en temp gemeten..
    deze ging maar niet omhoog dus dacht ik dat mijn ei niet goed was gesprongen of verminderde kwaliteit.. dus deze ronde kansen verkeken...

gisteren deed ik nog een testje omdat ik last kreeg van mijn borsten, en jahor, knalpositief! kortom: mijn ei komt er nu pas aan (hopelijk).

maareh, heb je meerdere LH-pieken in je cyclus? heeft mijn ei zondag 'geoefend' en is het nu pas gereed om echt te springen?
    zijn er meer mensen met meerdere LH-pieken?

zie ook mijn testen:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hoop dat dit niet de Kruidvat Ovutesten zijn, want daar zijn veel slechte verhalen over. Veel vrouwen hebben heel lang positieve testen met deze dingen. Met als gevolg dat je je nog gaat afvragen wanneer je ei springt of al is gesprongen.
    Ik durf hier dus geen oordeel over te vellen.

Ik heb zelf goede ervaringen gehad met de goedkope ovutestjes van Sensitest (online te bestellen).

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Je hebt maar 1 eisprong in de maand, dus hier klopt iets niet. Zoals Be Happy al zegt: als dit kruidvat testen zijn, zijn ze waarschijnlijk onbetrouwbaar. Misschien toch maar andere testjes kopen? Ik heb matcare en ben er tevreden over (ook via internet te bestellen).

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Als het de kruidvat testen zijn, kan het idd niet kloppen..
    Maar meid je hebt PCO zie ik? Dan kun je ervan uitgaan dat geen enkele ovulatietest zal kloppen...helaas...
    Of slik je al medicatie?
    Voordat ik begon met clomid, had ik ook dit soort acties, je hebt vaker een LH Piek, maar je ei zal nooit springen met PCO, dit is waarschijnlijk wat jij nu hebt... Zeker als je al op CD 29 zit...
    Loop je al in het ziekenhuis?

xxx

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik ben de ronde met de kruidvatovutesten zwanger geraakt, maar je moet ze kennen.
    je laatste is echt positief! de vorige niet.
    dus klussen!!!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Bedankt voor jullie snelle reacties!!

Bij deze dus bevestigd dat de kruidvat ovutesten niet betrouwbaar zijn, ik ga meteen online ovu testen bestellen! maar voor sommige werken de testen dus wel..
    Maar voor de zekerheid ook klussen komende dagen :)

Hoewel ik PCO heb, is het (volgens mij) niet zo dat er nooit een ei zal springen, alleen niet regelmatig.. De regelmatigheid is dus wel heel ver te zoeken, maar als ik eenmaal zulke gevoelige borsten heb (in combinatie met een positieve ovu test... voor zover te vertrouwen), word ik daarna wel binnen 2 weken ongesteld en vertrouw ik er maar op dat dat gepaard gaat met een eisprong!

of is dit heel naief om te denken....?

loop idd wel in het zkh, clomid ook al klaar liggen, maar nog niet geslikt. en nu lijkt het erop dat mijn lichaam íets goed doet.. maar weer rustig afwachten (lastig lastig!!)
    slaat de clomid bij jou wel goed aan Poemelke?

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    @Kara, Ja klopt wat je zegt je kunt wel een eisprong krijgen, maar dat gebeurd niet vaak, ik heb op tijd van 8 maanden (dmv ovutesten) maar 1 keer een duidelijke eisprong gehad/gevoeld...dus tja doe de tel... maar je testje is wel positief hoor! dus ik zou sowieso klussen!
    Of de eisprong altijd samengaat met je ongi weet ik eigenlijk niet, als je pco hebt, kun je volgens mij gewoon een doorbraakbloeding krijgen, op een willekeurige cyclusdag, maar vergeef me als ik fout zit...!
    Gelukkig slaat de clomid bij mij goed aan!! Tot op heden heeft het in elk geval zn werk gedaan! Alleen nu de volgende keer (hopelijk) ook zwanger blijven!
    Jij verder ook heel veel succes, hopelijk doet de clomid bij jou ook zn werk!

xxx

8. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    dank voor je bericht!

ik denk dat het per persoon gewoon verschilt hoe de PCO zich manifesteert in je lichaam en bij mij springt er soms wel een ei, en vaak ook niet, maar ik hoop dat het nu wel gaat komen/is geweest!

ben wel benieuwd hoe je weet dat je geen eisprong hebt gehad 8 maanden? maar een keer een positieve ovutest gevonden? geen temp verhoging? en wel wat gevoeld dus? gewoon nieuwsgierigheid!
    fijn iig dat de clomid nu aanslaat! hopelijk resulteert het snel in een zwangerschap!! heel veel succes in de tussentijd..!!

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Hoi!
    Ja ik hoop dat er een fijn eitje bij je groeit meid! het kan hoor, zwanger worden met PCO en geen clomid slikken!!
    Hier zoals je zegt, nog nooit een echt positieve ovulatietest gehad, op 1 keer na, en toen had ik ook eipijn. Dus tja ik ga ervanuit dat het op al die maanden maar 1 keer was... maar je lichaam is zo ingewikkeld, ik kan er net zo goed naast zitten!
    Jij heel veel succes!!!

xxx

Share This Page