Wie heeft er de tip? Wordt er gek van, bandjes blijven afzakken , zet ze al steeds strakker. Helpt niks...
ik heb laatst op de HH beurs hier een hulpmiddeltje voor gekocht. Rondje waar je beide bandjes onder kunt schuiven. JE voelt er niets van en de bandjes zakken niet meer af. Ik weet dat je het ook bij de hunkermoller of livera kunt kopen. succes (kostte ongeveer 2.50 ps)
dan draag je de verkeerde maat! ik ben er van de week ook achter gekomen dat ik een hele verkeerde maar droeg. heb nu nieuwe bh's en gaat super van hunkemoller(ook grote maten nu in mooie kleuren! ik heb 85F!) en nu 3e bh gratis.
je kunt bij de hunkemuller (vast ook bij livera etc) idd van die silicone "plaatjes" kopen waar je dan je bandjes langs haald. Heb er laatst nog 1.95 voor betaald bij de hunkemuller (voor een paar).
Idd afzakkende bandjes is een teken dat je maat verkeerd is. Misschien weer een keer je maten opnieuw laten opnemen. Iedereen gaat er meestal vanuit dat ze jaren dezelfde maat blijven houden maar ook dat kan vaak veranderen. Regelmatig even op laten meten.
nou mijn bh maat wordt regelmatig opgemeten hoor maar heb gewoon iets afhangende schouders en een iet wat hoge inplant waardoor de bandjes vaak net iets te lang zijn nu een maand of 4. als ze nieuw zijn heb ik geen last.
Dit is ook mijn probleem. Zit niks anders op dan omhoog blijven hijsen en misschien de schouders wat te rechten
heeft niet altijd iets met de maat te maken. ik heb mijn bh´s laten aanmeten, maar ik heb het ook altijd. heeft ook te maken met aflopende schouders.