Dat zal ik zeker doen! Garage open Rode spiraal/gele spiraal spiraal weg starten Op hoop van zegen! Om 20.00 update
Hey me vriend zegt dat hij geen voor gloei heeft hihi. Omdat hij te nieuw is al hang me niet op als ik het verkeerd heb haha Maaruh zou wel even je olie pijl controleren. Als je achter je stuur zit moet er links onder een rode hendeltje zitten en als je die aan trekt dan gaat je klep op en dan even omhoog doen en los klikken onder de kap. En dan waar de motor zit moet een rode ''lus'' zitten en dat is je ''staafje'' die je er uit kan trekken (geloof dat er een kannetje met druppeltjes afgebeeld staat) en die staafje moet je even afnemen met een doek (schoonmaken) en dan er weer in doen en dan zie je hoeveel er in zit en der staan streepjes op min en max streep. Lukt het haha maar wel als de motor een tijdje stil staat he want het borelt wel eens na en dan heb je niet de juiste meeting. Heb je geen boekje gevonden ?
Geen voorgloei, is dat dan hetzelfde als die spiraal waar ik niet opgelet heb? Het is nu te donker om mijn olie te pijlen, tenminste, die van mijn auto dan. Ik zal morgens eens kijken naar een rood hendeltje links. Weet iemand ook wat dat hendeltje exact onder mijn stuur is en dat hendeltje rechts naast mijn stoel?
Heb geen boekje, online alles afgezocht, volvo gemaild, zijn geen internetversies van. Moest m bij een dealer aanvragen. Gedaan dus vandaag.
spiraal ff checken niet gelukt, heb een klein terroristje hier die niet naar bed wilt . En manlief is niet thuis om er ff bij te blijven. Morgenvroeg zijn jullie de eerste!
Alle diesels hebben voorgloei, wij hebben een bmw van 2003 en die moet je bij koud weer ook ff kort voorgloeien... Gaat tegenwoordig wel sneller dan vroeger, bij normale temp hoeven wij dat ook niet.
Ik had een Volvo S40 uit oktober 1997 en die had nog voorgloeibougies (die waren wel aan vervanging toe) en deze startte best wel slecht toen ik 'm verkocht. De straat was meestal helemaal blauw als ik 's morgens vertrok. Verder was het echt een heerlijke auto.