start to run clubje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door debby82, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo hier weer les 1 gerend, ging ietjes beter, kon meer en langer rennen.. bijna geen steken in mijn zij, alleen op t einde.. volgende keer nog een keertje les 1...
    hier wel een beetje depri.. beetje mijn eigen schuld... had eigenlijk met mezelf afgesproken om niet te vaak op de weegschaal te staan.. en toch gedaan.....

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    darkangel doe je alleen hardlopen om af te vallen of ook een dieet?
    want met hardlopen gaat dat in het begin echt niet opschieten. Pas als je wekelijks 2 of 3 keer een half uur rent zal je heel langzaam wat gewicht gaan verliezen als je verder niks doet. Het is geen wondermiddel he...

Ik doe weightwatchers. Goed te doen vind ik

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Doe ik ook, en baal ook de ene dag en de andere dag ben ik weer blij..

Maar weet je.. ik geloof wel dat je het echt niet moet doen. Want je houd je zelf voor de gek.. ik heb wel laatst gehad dat ik een week stil stond qua gewicht.. ik baalde er van, want ik had zo mijn best gedaan... maar later bleek wel dat ik aan mijn klere kon merken dat ik cm''s had verloren..

Dus misschien een idee om ook je maten op te meten en aan de hand daar van per week te kijken of er wat af is..

Ennuh goed zo! Fijn dat je het nu beter kon volhouden... Het gaat vast steeds beter.. En het geeft niets als je de eerste lessen een paar x opnieuw doet.. beter zo dan dat je er straks opeens mee kapt omdat je het toch te zwaar vind ofzo...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik weeg me trouwens elke dag 2 keer, voor en na het slapen. Maar gedurende de week ben ik niet blij/teleurgesteld over het gewicht, alleen benieuwd. Alleen op woensdag, mijn officiele weegdag geldt het gewicht voor mij.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #185 DarkAngel25, 3 jun 2012
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
    ik moet gewoon 1x in de week of 1x in de 2 weken wegen... ik zat nog net niet op de 100 *schaam* en heb altijd tegen mezelf gezegd, die 100 kom je niet overheen.. en vanmorgen zag ik de 100 in beeld! ben nu op mijn zwaarst in mijn leven :'( :)

gister een doos bonbons gekregen.. die ligt in de keuken... ben een echte emotie eter.... en voel me nu dus slecht.. maar heb nog niks gepakt... :) wil ik ook niet doen...

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aargh die 100 ik ken het ik was er dus wel overheen tijdens zwangerschappen en dus ook nog erna. wil die ook niet weer zien. en heb me nu al ingesteld dat ik de 90 niet meer wil kennen haha. dat lukt aardig want zit al 2 jaar op 86 kom alleen niet verder........

angel, gewoon lekker nog een paar keer herhalen het gaat steeds beter ne ook al val je er niet mee af je voelt je wel beter, energieker. en dat is ook erg belangrijk om je gelukig te voelen.

mama2010, aah dat kan natuurlijk door je schoenen dan zou het binnenkort weer goed moeten zijn.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mijn zusje is hier.. (hebben gister feestje gehad)
    er staat een hoop klaar om mee te geven haha.. bus slagroom, worst,brie EN de doos bonbons gaan lekker met haar mee.. ben ik daar ook vanaf :D

8. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    woehoee!! Goed bezig!! :cool:

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    vasthouden die gedachte. heb hier heel slecht gister een zak m&m `s gekocht omdat de kids er zin in hadden hahah nou mama heeft het merendeel al gegeten.... hij is nog niet leeg maar lukt me nog wel denk ik. koop expres niet meer zulke dingen maar zo 1x per mnd heb ik er toch zin in........

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik eet dat soort dingen echt niet. Ik vind afvallen op dit moment belangrijker dan een keer een hele zak m&ms leegeten.
    En hoe minder zoetigheid je eet, hoe minder je er behoefte aan krijgt.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou ik wil ook af en toe echt nog wel wat lekkers hoor. afvallen moet niet alles beheersen het moet geen obsessie worden. ik let gewoon op wat ik eet. niet een speciaal dieet oid. maar gewoon gezond. ben dr eerst veel mee afgevallen nu sta ik al heel lang op hetzelfde maar kom ook niet meer aan. ook niet met dagen zoals kerst oid. dus af en toe die chocolaatjes gun ik me zelf dan . helemaal tijdens menstruatie dan heb ik gewoon die behoefte hahaha zolang ik me niet volprop en niet elke dag of wk doe gun ik mezelf dat. en ik geniet er dan ook echt van.

12. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

sorry dat ik inbreek maar zou iemand mij misschien kunnen pben waar ik start to run van evy kan vinden? Of heeft iemand het voor mij? Ik had het op de computer maar die is gecrasht helaas dus zit nu op nieuwe computer maar kan nergens een bestand vinden van evy op internet.....

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    troelala www.rennenmetevy.nl

met weightwatchers mag je heel vaak wat extras hoor. Je hebt extra weekpunten die je voor etentjes of snoepmomenten kan gebruiken. En ik val nog steeds goed af.

Gaan jullie vandaag lopen. Het regent zo erg... denk dat ik vanavond maar gaan als het hopelijk droger is.

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey, ik kwam jullie clubje toevallig tegen.

Dat hardlopen met evy lijkt me wel wat. Ik liep altijd hard (zo'n 10km) voor mn zwangerschap, maar tot nu toe niet weer begonnen.

Ik ga morgen meteen uitzoeken hoe ik het op mn ipod kan krijgen, is dat lastig?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee heel makkelijk. Inpluggen op je computer. In itunes aan je bibliotheek toevoegen en dan naar je ipod verschuiven.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik ga toch ook evy 2011 downloaden.. lijkt me toch fijner dan 2006.. ik ga vandaag niet rennen, morgen weer!

17. Troelala21

bedankt voor de link! Is er ook een 5-10 km van 2011 zie alleen 0-5 staan

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik weet niet of dat wel bestaat...

19. Troelala21

maar evy is toch tot 10 km? of is ze nu nog maar tot 5 km?

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja van 2006 wel. Maar van 2011 is die 5-10 km volgens mij niet opnieuw uitgebracht.

Deel Deze Pagina