Ik loop voorlopig in joggingbroek. Ik heb wel een korte broek maar die is nog wat krapjes en dat vind ik geen pan. Bij 2006 ging vAn 5 naar 7 minuten ook snel hoor maar lijkt me logisch. Ik heb nog 11 lessen te gaan om van 7 naar 30 minuten te komen. Deze week is een herhaling van vorige week dus die valt wel mee. Op Rennen met Evy kan je trouwens het schema bekijken
Ik ben gisteren van mijn fiets gedonderd en mijn enkel zit helemaal blauw en gezwollen. Ik geloof dat ik op z'n minst nog wacht toch vrijdag of tot het weekend voor ik opnieuw ga lopen. @ debby: bedankt voor de link, ik ga eens rondneuzen!
ellamalou dat klinkt pijnlijk zeg. hoop voor je dat de zwelling snel verdwijnd. debby ook suoper bedankt voor de link dan hebben we een beetje meer een idee hoe en wat haha tis nu altijd weer een verrassing haha
Hallo, ik ga vanavond proberen of het lukt met Evy want een beetje beweging kan geen kwaad groetjes van Ninjapink
nou moet het nog zien morgen, ik moet er weer tegenaan maar voel me behoorlijk slecht begon vanavond ineens . pff ben al paar dagen wat ant hoesten af en toe maar tis nu echt koppijn spierpijn alles pff. maar hopen dat ik me morgen beter voel anders moet ik ff een stappie trug doen denk ik. want dan word die 7 min wel erg zwaar.....
pfoe pfoe... net les 17 gelopen... het is dat een man die zijn hond aan het uitlaten was me aanmoedigde maar anders... en dan denk ik 7 minuten valt me nu al zwaar... volgende week moet ik 12(!) minuten...
whaaa super hoor dat je het gered hebt. zie echt op tegen straks maar das vooral door de snot die in me keel huist. blijf hoesten dus wie weet word het een wat kleiner rondje maar goed we proberen het gewoon.
vandaag les 19 gelopen en ik heb het niet gered helaas. Woensdag dus nog maar een keer opnieuw lopen.
5,6,7 en 8 minuten. Maar bij het einde 7 voelde ik me al niet lekker... ga het woensdag gewoon over doen.
das minder maar idd met frisse moed woensdag nog eens. hier loopt het ook een beetje lastig. heb vorige wk neit veel tijd gehad dus maar 2 keer gelopen en bij de 2e keer haalde ik de laatste minuten niet helemaal kreeg last in mijn zij. gister werd het ook weer niet en vandaag en morgen ook neit. jas miss morgenmiddag dat hoop ik dan tenminste anders word het pas woensdag pfff lastig af en toe dat geregel met oppas. dr moet ook maar iemand kunnen
mama suus ik heb dat ook aangezien ik 3 dagen achter elkaar werk en mijn man s avonds werkt... maar meestal kan ik wel iets regelen. Welke les zit je nu? Ik heb gisteren les 19 toch uitgelopen maar het ging wel lastig... ik heb nu een stopwatch app op mijn telefoon gezet zodat ik kan zien hoe lang ik nog moet en dat motiveert wel... ik heb nu 5,6,7,8 gelopen. Morgen moet ik 4 keer 8, maandag 10,10,12 en woensdag 15,15 Vraag me echt af hoe ik dat moet gaan redden maar we gaan het zien...
ik ben blijven hangen op 14 geloof ik. hoop dat me ma morgenvroeg nog ff kan maar die hebben het ook hee ldruk. heb gisterochtend wel weer gelopen jee en ging lekker al had ik halverwege weer een stop haha 1 van de honden zat vast in de slooot kon ik hem eruit trekken......... raar beest. hij was ook kapot na de tijd dus maar zien of ze het blijven volhouden. die zijn er al wel fitter en slanker van geworden dus voor hun ook goed. savonds lopen vind ik niks en kan dan ook neit heb dan geen oppas. makkelijkste is hier nog steeds smorgens de oudste naar school de jongste ff naar oma dat werkt meestal wel. volgende wk komt me schoonmoeder paar daagies logerne uds das ook alweer makkelijker.
mama suus ben je alleenstaande moeder? Dat lijkt me wel lastig? Ik loop meestal s ochtends als mijn man wakker is (die werkt vaak s avonds).