''s avonds lijkt me wel makkelijk omdat de kids dan in bed liggen. Maar gisteren ben ik ''s morgens gegaan, omdat mijn moeder toen hier was... Morgen ga ik wel ''s avonds. Probeer meestal de kids om 19.00 uur in bd te hebben liggen, dus dan kan ik tegen half 8 wel gaan.. is het ook nog niet zo laat.. en nog lekker licht.
heb je dan niet veelste veel power na d tijd? denk niet dat ik erna zo makkelijk op de bank kan zitten of uberhaubt kan slapen. wel fijn idd dat het nu nog licht is zolang dan kan het idd nog wel.
Ik ga morgen verder met les 8 van 2011 De eerste drie lessen heb ik van 2006 gelopen, daar ga je meteen 3 minuten aan een stuk Les 8 van 2011 is 2-2-2-2-4-3-3-3-3-3 Ik loop 's avonds om de dag. En na een sessie van 3 lessen houd ik er twee dagen tussen. Iemand vroeg om een fijn loopjasje. Ik heb deze: adidas RSP Ds wi jk lady running jacket - Running jacket at www.smartfashion.com/sport. Pas wel op als je online besteld, want adidas valt klein!
Hallo sportieve meiden! kan iemand mij misschien in een PB vertellen waar ik deze lessen kan downloaden? en kan dit toevallig ook op een smartphone? Ik kan het namelijk niet goed vinden of de links bestaan niet meer... Alvast bedankt!
zo ff weer een rondje doen vandaag is nummer 5 eraan dus die zo ff op de mp3 van madam zetten hihihi heb dr zelf geen 1. dan vrijdag denk ik eindelijk toch maar de schoenen halen. had een meevallertje van verzekering een staatloterij dus moet er wel af kunnen. is jah niks belangrijker dan goed schoeisel. wil niet mijn knieen kapot lopen. zittern zwakke knieen in de fam. nu dus ff aan een cracker en een bakkie dan madam naar school en de kleine man naar oma. @leonizze. sorry heb geen link heb hem ergens anders vandaan
nou ik vond vanmorgen les 6 ook wel ff zwaar haha vooral op het eind. in het begin was het veelste koud hahah kouwe wind. aan het einde was ik kapot......heb zowiezo laatste dagen een vermoeidheid over me heen door hormonen dus dat speelt vast mee.
Tegen koude wind is een hardloopjasje superfijn! Ik vanavond nr 8! En in september begin ik met een start to run clinic. Als er nog plaats is, want supersnel vol. Hier kun je inschrijven: starttorun.nl 6 lessen op zaterdagochtend volgend mij.
Kijk dat motiveert toch maar weer even! Ik heb mijn schoenen bij decathlon (huismerk) gekocht voor 39,99 en ze lopen heerlijk. Deze: Decathlon - KALENJI - Eliofeet KALENJI - dames die fit en gezond willen blijven en tot 45 min. lopen op de weg en op harde ondergrond. Haha, vrouwen en hardlopen, dan gaat het toch weer snel over schoenen en kleding.
Ik heb nu aan: Donkergrijze Soepele tricot yoga broek Neon roze hemdje Turqoise met geel neon 3-stripes Adidas loopjasje Sokken en schoenen. Haar op een staart en iphone in mijn armband. Ik vertrek NU! Ps hier schijnt de zon en het is droog..
heb wel een jassie maar toch nog te koud haha op de vlakte sterke wind..... hier verder een driekwart legging aan zon lekre gladde...... speciale sokken dat wel en vrijdag ook mijn nieuwe schoenen halen heb ze al weg laten zetten. GEL-LANDRETH 7 | Schoenen | Running | ASICS Netherlands deze worden het. ben alleen nog wel op zoek naar zon armband en naar een goeie bh. heb cup H en niet echt een sportbh voor te krijgen dus. heb nu een hele stevige gewone aan.
wat een apparte schoenen leuk zeg hihihi. voor mij wel ongeschikt want ik loop dus vooral op oneffen zandwegen
zon armband is toch zon armtasje waar dus mp3 oid in kan das handig als je dus geen jasje aanhebt en verder ook geen zakken ergens in.