Armband: Decathlon - KALENJI - Armband smartphone KALENJI - lopers die muziek willen horen tijdens het lopen. Haha je merkt wel waar ik mijn spullen haal Leuke zaak! Grooooot! En goedkoop!
Hier net terug... ben weer opnieuw begonnen met les 1 maar dan van 2011. Dit ging wel wat beter.. nu zo ff lekker douchen...
Hier was het ook weer goed en fijn, alleen de muziek van les 8 is werkelijk verschrikkelijk. Vrijdag les 9..
oh ik wil gaan beginnen, mag ik meekletsen? en is er misschien iemand in Leiden die ook net begonnen is en samen wil lopen?
@macy, hahah heb je aandelen???? maar idd duur zijn ze niet. zou als ik tijd heb eens ff gaan kijken of ze ook in dld bezorgen. of voor een winkel oid. haha vind zowiezo de muziek keuze niet altijd prettig maar jah tis wel handig dat ze alles aangeeft ne je zelf niet steeds op je klokkie hoeft te kijken. en een schema uit je hoofd moet leren. @takhen, sorry niet in leiden das me veelste verweg. meekletsen kan altijd. @mama2010. klinkt goed.
Ik ren dus ook de 2006 versie (kom ik nu achter) Ben bij les 16. Al was ik verder maar vanwege een hardnekkige griep 4 weken niks gedaan en weer een paar lessen teruggegaan. Van les 19 naar 12 teruggegaan. Loop de 2006 versie wel uit en als ik dat heb kijk ik verder.
die winkel zit bij mijn werk om de hoek. Maar dat tasje is helaas niet op voorraad. Ik ga na mijn vakantie wel even echte hardloopkleding shoppen daar.
Hoi Meiden, Vorig jaar veel lessen van start to run gelopen. Nu weer begonnen, vandaag les 3 gedaan en heb weer helemaal de smaak te pakken. Moet me inhouden om morgen niet les 4 te gaan doen. Ik doe overigens de versie van 2006, zit daar een groot verschil in met de andere versie?
het was trouwens les 8. 8 x 2 minuten met 1 minuut wandelen ertussen. Ik vond het wel pittig. En ik kon niet echt een goede weg vinden om te lopen. Overal stenen en dan weer doodlopend. Zal vanmiddag eens bij de receptie vragen waar ik het beste kan lopen. Zondag les 9. Die is volgens mij pittig met 4 en 5 minuten.
debby, deed je de 2006 of de 2011? ik ga morgen lopen heb vanmorgen ff schoenen gehaald zijn toch nog andere geworden heb nu adidas die zaten wat steviger dan de asics vind dat toch fijner voelen. geef me benen nog ff daggie rust heb gister de hele dag over een markt gelsenterd en heb nu ineens spierpijn hahahaah dus dan nu maar de 2 dagen rust ipv in het weekend.
Ik heb vandaag les 17 gelopen. 2 min, 3 min, 6 min, 6 min. en 7 minuten lopen. Ik verlang tot ik de laatste les kan lopen
pff nou hier vandaag les 7 op mijn nieuwe schoenen. nou ik had het wle zwaar met de 4min hahahaha. het was eerst ant regenen maar erna kwam de zon er flink door en was het toch ineens warm was blij dat ik klaar was. hahaha en de hondjes volgens mij ook die zijn meerdere malen onderweg in de sloot gedoken. *kon ik dat ook maar ff toen* hahahaha
en gaat dr nog iemand lopen vandaag???? ik wilde eigenlijk vanmorgen maar me ma moet weg dus kan niet oppassen. dat word dus vanmmiddag hoop dat het niet al te warm is....
ik heb gister les 3 voor de 2e keer gelopen, vandeweek had ik te lang gewacht en was die erg zwaar.. wil ook goede schoenen, mr jeetje wat zijn die dingen duur zeg...
jah heftig he die schoenen. maar vond het wle een stimulans om doorte gaan. want wie koopt nou schoenen van 100 euro om er vervolgens niks mee te doen hahaha.... ben naar de plaatselijke intersport gegaan daar hebben ze mijn voeten gemeten en daarop kreeg ik een aantal om te passen. erg prettig dus.en moet zeggen het werkte meteen heb nu geen last van mijn kuiten. ze dempen echt super. merkte je direct met lopen al. want jah zijn toch je gewrichten die anders alles opvangen. @debby, aah 4 en 5 min pff die moet ik deze wk ook vandaag is les 8 aan de beurt geloof ik. @vlavlip, jah dan kan het volgens mij heftig worden las je er te lang tussenlaat. daarom moet ik ook echt vandaag haha hoop dat ik het volhoud in de warmte zit vandaag ook weer een 4 min tussen en die vond ik toch wel pittig. kwam me man aanzetten dat ik dan volgend jaar wle gezellig mee kan lopen met halve marathon van berlijn. heb ja nog bijna ene jaar om te trainen hahahaha nou dacht het niet dat lijkt me toch niks wie weet het jaar erna........ ik ga hem wel suporten langs de kant met een lekre kop warme choco oid hihihi
@ mamasuus, ja ga ook ngo wel ff goed bij bristol enzo kijken eerst ff op wat goedkopere proberen. het eerst maar zien vol te houden. waarom ga je niet vanavond lopen zo na het eten ofzo dan is het als wat koeler..?
ik heb goedkope schoenen 15,95 bij de decathlon en geschikt tot een half uur lopen dus in ieder geval start to run kan ik er mee aflopen. Als het bevalt koop ik wel nieuwe schoenen.