start to run clubje?

Discussion in 'Algemene clubs' started by debby82, May 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Geen idee eigenlijk.. nu zit ik gemiddeld op 6 km per uur.. maar dat is dus nog maar aan het begin van evy.. en dus afwisselend lopen/rennen..

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    heb ook echt geen idee, kan nog gewoon tegen de doggies praten zoals moet van evy hahaha. maar weet het dus echt niet. zit op ong 3 km dacht ik. in die 28 min die ik nu loop dus les 9
    die 4 min die erin zat viel me trouwens mee kwam miss omdat ze het niet zei dit keer hahaha

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij zat ik nu op 3,38 km dus dat is wel redelijk dan denk ik. AL heb ik wel het gevoel dat ik langzaam loop...

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    heb je dan een of ander meet ding oid waar je het op ziet.... weet dat mijn man het altijd via runkeeper oid doet en hij heeft dan een programma waar hij zijn route uitmeet.

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    die runkeeper of looptijden app heb ik ook...

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ga nu zo.. maar wel op mij fitness schoenen.. kan die asics nog niet aanhebben met mijn hiel.. :(

7. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja doe het met runkeeper. Wel een ok programmaatje.

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Sportief van jullie allemaal!!!kga tog ook door kyken wat ik kan!!!!bedankt voor de info!

9. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    miss dan ook maar eens runkeeper instaleren dan hihihi kan ik ook zien hoe ver ik kom.... heb geen nieuwerwetse telefoon dus daar kan ik niks opzetten heb nog zon ding waarmee je kan bellen...... haha

10. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    vandaag weer ff stukkie gelopen heb alleen nog een keer les 8 gedaan. had geen tijd om les 9 op mp3 te zetten. is namelijk mp3 van dochter dus doe steeds per les.....

ging wel lekker al was het wel weer warm hoor ook al wasa ik om half 9 al weg.

heb runkeeper nu ook moet dus alleen nog ff routes maken. heb dr 2 van ong 3,4 km die ik nu dus steeds loop

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag les 19 gelopen. Het is me gelukt!

5 min lopen - 1 w - 6 min. lopen - 2 w - 7 min. lopen - 2 w - 8 min. lopen

Ik weet niet wat er scheelt, maar ik kom er niet met mijn ademhaling. Ik adem zo regelmatig mogelijk, maar ik heb het gevoel dat ik niet genoeg lucht krijg. Ik heb ook wel astma, maar had voordien 2 keer 'gepuft'. Zijn er nog die daar zoveel last van hebben? Ik vind het zo jammer, op zich is mijn lichaam niet moe... ik kom er gewoon nauwelijks met mijn adem.
    Iemand raad?

12. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zo klinkt pittig hoor, qua adem heb ik nog geen idee ben nu bij les 10. kan het miss ook aan het weer liggen dat je er iets meer last van hebt??

vandaag deze gelopen. was eigenlijk wel lekker al moest ik jammer genoeg tussendoor paar keer stoppen door hond van me ma... grr die luisterd niet te best en liep voor een fiets en met oversteken ging het ook niet te best. die mag dus volgende keer niet weer mee....

13. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, ik had er ook last van toen het nog niet zo warm was. Maar als je 4 min moet lopen is het gemakkelijker vol te houden met ademhalingsmoeilijkheden dan wanneer je er 8 moet lopen.

Tja, ik weet het net, misschien eens vragen aan mijn huisarts. Maar dat ga ik pas vragen als ik eens ziek ben want ik ga dit niet speciaal gaan vragen ;)

Ik zie wel of het me de volgende les nog lukt. Dan moet ik 4 x 8 minuten lopen!

Ik zou ook de hond thuislaten als ik jou was, dan kan je je volledig focussen op jezelf en moet je niet steeds de hond in de gaten houden :)

Succes verder!

14. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    wel minder dat je ademen dan zo slecht gaat. miss eens aan een sportinstructuer vragen die heeft miss tips. ademen is jah wel belangrijk.........

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Pppfff ben al blij als ik de 3 minuten vol houd....

16. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hoi meiden
    fijn he rennen met onze belgische dame
    vandaag les 17 voor de 2e keer...
    heb een week niets gedaan omdat er iets in mijn kuit geschoten was
    vandaag dus rustig aan 2e keer les 17
    dan kan ik overmorgen les 18 doen en dan 2 dagen rust
    anders vandaag les 18 en meteen 2 dagen rust
    dus leek me beter om even een les dubbel te doen

17. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen eens gek doen, en gaan lopen voor ik moet gaan werken. Ik moet om 8 uur vertrekken (met de fiets, lekker sportief :p ) Dus ik denk dat ik ga gaan lopen rond 6u30, daarna douchen, ontbijten en vertrekken naar mijn werk. Moet lukken!
    Morgen lesje 19 en ik hoop dat ik niet meer zoveel last heb van mijn ademhaling!

@ Mirell: goed idee; Hopelijk heb je deze keer geen last van je kuit!

18. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    geen last gehad ging prima dus donderdag les 18....
    de draad weer oppakken dus
    mijn ademhaling heb ik geen problemen mee die gaat supergoed.

smorgens ben ik een slechte loper..ik ga liever voor het avondeten einde van de middag

19. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    heel veel die hardlopen komen met ademen in de problemen is dus wel een beginnersprobleempje en jij hebt ook nog eens astma...mischien meer last met grasmaaien pollen?
    mijn man kon vorige week echt niet lopen door de pollen

20. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    @ellamaloe, klinkt lekker enthousiast hoor helemaal goed. lekker op tijd ook.

@mirrel, zo heb ik vorige wk idd ook ff gedaan 2x les 7 vond het wel ff lekker.

morgen is hier volgens mij 10 eraan. weet alleen nog niet precies wanneer hahah eerst met de kids naar de oogarts en dan maar zien. scheelt wel dat het nu niet meer zo heel warm is dus dan is overdag neit zo`n ramp.
    morgne eerst nog ff bij de lidl een loopshirtje halen die hebben ze in de aanbieding bij ons. volgensm ijn man zitten die heel lekker en ze zijn rond de 10 euro dus das nog een keer te doen. ;)

waarvan krijg je trouwens spierpijn in je bovenbenen?? heb dit ineens snds vanmorgen. gister dus les 9 gedaan en smiddags nog paar km met de kleine meid gefietst en nu dus echt last........ ach lopen we er morgen maar weer uit dan he.

Share This Page