start to run clubje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door debby82, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hoe doen jullie het eigenlijk met ongi???? vandaag begon dit ineens de eerste keer sinds ik begonnen ben heb schijnbaar een maandje overgeslagen volgens mijnn gyn. maar goed ik loop dan echt leeg lijkt me niet echt prettig. lopen

slaan jullie dan ook een paar extra dagen over???

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ben nu ook ongi geworden, maar doe gewoon vlak voor ik ga lopen een nieuw maandverband voor. Wellicht zou je zelfs een tampon extra erbij kunnen gebruiken?

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    moet nog ff zien haha, miss toch vanmiddag ff proberen mocht het heel ongemakkelijk zijn loop ik gewoon weer trug hihih. tis ook vaak maar alleen de eerste 2 dagen heel heftig daarna gaat het wel weer.

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze morgen les 20 gelopen en het viel heel goed mee. Ook met mijn ademhaling. Gelukkig!

@ Mirell: tja, op dit moment heb ik weinig last van pollen. Een tijdje terug wel, maar nu niet meer. (ik ben niet allergisch voor alle soorten pollen)

@ mama suus: ik ben op dit moment ongesteld en normaalgezien 'loopt' het bij mij ook de eerste dagen. maar ik heb vreemd genoeg maar weinig bloedverlies nu... Ik gebruik gewoon een tampon en dat gaat prima.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @ellamalou, miss had het dan toch wat me de warmte te maken dat de adem slechter was???

heb het ook maar gewoon geprobeerd, en ging eigenlijk wel lekker heb les 11 gedaan vandaag. had vooraal last na de de eerste 3 min lopen en toen het wandelmoment dat was ff heftig en dacht echt van als dit zo de hele les gaat kap ik af en probeer ik het overmorgen weer. maar erna ging echt super lekker. kom steeds makkelijk op adem tussendoor echt helemaal goed dus. had dit keer ook maar 1 hond mee dat scheelde ook een stuk denk ikhihihi

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hellow!

ik kom me melden hier!

net lesje 1 gerend... nouja gerend.. hijgend uit gestapt..:) conditie is ver te zoeken.. denk dat ik lesje 1 nog zo'n 3/4 keer moet doen wil ik hem goed kunnen lopen..:) misschien als mijn verkoudheid, met mega hoestbuien over is, het sowieso een beetje beter gaat..;) hopelijk....

maar wanneer moet je nu weer rennen? iedere dag? om de dag? hoe doen jullie dat?

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh en doen jullie dit om af te vallen of echt voor de conditie.. ik voor beide.. snoeppot is weg... komt niks meer in huis.. ik ga wel gewoon ontbijt, lunch en avondeten eten.. en op verjaardagen een toastje, je moet natuurlijk niet TE streng zijn he.. maar vanmorgen gewogen.. en ik schrok me een hoedje.. !

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ben bezig met afvallen en het rennen is een stukje extra. Sowieso voor mijn conditie, maar ik hoop ook op een beetje strakkere benen/buik etc..

Je traint normaal 3 x per week en je moet er steeds een rustdag tussen laten.
    Ik ging naar de eerste les ook helemaal kapot, maar het gaat steeds beter. Heb de eerste les wel 2 x gedaan.. en les 3 ook. Ben nu bij les 5 en merk echt al wel vooruitgang haha...

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oke, dus steeds 1 dag rust en dan weer rennen. ben benieuwd.. zal sommige ook wel vaker moeten doen haha.. maar goed komt vanzelf. ik weeg gewoon veeeel te zwaar.. en dat met mijn mini lengte, dus ik moet gewoon..

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    haha je bent niet de enige hier hoor! Ik heb er nu ruim 8 kilo af, maar wil er nog sowieso 17 af... :) en jij?

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Eigenlijk 30 ofzo... Maar das voor nu een te hoog doel.. laten we eerst eens beginnen met 10...maar goed hoor al 8 eraf!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo vandaag terug van vakantie.
    Ik ga morgen les 12 lopen. Heb een paar dagen niks gedaan. Het was ineens in mijn nek geschoten en kon mijn nek niet draaien. Wandelen of de trap af deed al pijn dus moest niet aan hardlopen denken.

Ik ben ook aan het afvallen. Ik wil er iets van 30 af. Voor de vakantie ging het super. Nu wel even losgelaten maar denk dat ik ongeveer gelijk gebleven ben in de vakantie. Morgen ga ik er weer voor.

Ademhalen: vind ik ook lastig maar ik rook ook best veel. Misschien moet ik wat minder gaan roken (of stoppen natuurlijk)

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    darkangel, goed bezig hoor. hier ook wat voor beide. bij mij mag er ook nog wel 20 af maar ben al blij met 10 maar eerste doel is 6 zodat ik op de 80 zit hihihi kleine doelen werken beter. 2 jaar trug zat ik nog ruime over de 100 dus wat dat betreft gaat het wel lekker. ben idd ook niet al te groot en dan is het wel handig als er wat af komt. die eerste les is idd slopend hahaha met 0 komma 0 conditie. maar moet zeggen ben nu bij les 11 en gaat me steeds beter af. heb al goeie schoenen gekocht ed. en het voelt echt lekker je hebt erna echt meer energie. ben in die lessen nog niet echt afgevallen jah 1 of 2 kilo maar goed eerst de conditie maar dan komen de kilos straks vanzelf.

@debby, welkom trug in het land!!!! au met nekpijn is het idd niet prettig kan ik me voorstellen. gaat hetn u alweer watbeter dan? en zoals je zegt miss dan toch stoppen??! hihi

@mama, netjes hoor al lekker wat kilos kwijt .

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    debby: oh lekker op vakantie geweest!! heerlijk! balen van je nek! dan kun je idd moeilijk rennen.

m.suus: ja ik wil hier ook eerst de 90 uit, en de 80 weer zien op de weegschaal! nou na jullie verhalen, ga ik er gewoon van uit dat t na een tijdje beter gaat, en ik in ieder geval les 1 vol zou kunnen houden haha..

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ja ik heb trouwens GEEN spierpijn.... had ik wel verwacht eigenlijk.

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ga nu zo een rondje doen! Het weer is er wel geschikt voor ;)

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    succes, ik heb nooooooit last van t weer :D ik heb een loopband thuis :)

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hoe was t gegaan? geen regen gehad?

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier regent het wel maar ik ga zo toch maar. Anders stel ik het weer uit. Ben best wel moe dus ben benieuwd hoe het gaat.

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    debby met de regen die hier nu valt worden je schoenen heel nat en heb je grote kans om blaren te lopen
    ook schijnt de demping niet goed meer te zijn als ze nat zijn je schoenen

ik ga dus echt morgen lopen

Deel Deze Pagina