Nee het was lekker! T was zo'n 14 graden en bewolkt, maar geen regen.. en in mijn tshirt had ik het nog steeds warm genoeg! haha.. Ik had ook een andere route gelopen.. ook wel leuk.. en een flink eind van mijn huis was ik klaar.. dus daana gewoon lekker naar huis gelopen (wandelen dus!!) Ik merk dat als ik wat langer uit loop/wandel, ik ook minder last van spierpijn krijg.. Enige shitte is dat ik nog steeds mijn hardloopschoenen niet aan kan door het wondje op mijn hiel.. en ik begin toch wel last te krijgen met mijn knieen met het rennen op mijn aerobic schoenen. Shitzooi. Maar de les ging verder goed.. op naar zaterdag, dan gaan we weer...
Ligt er aan waar je loopt.. als je op asfalt gaat heb je niet zo''n last.. want daar blijft het water niet echt op liggen... anders dan op de stoep enzo...
mama: balen van dat wondje, kan me voorstellen dat het flink gaat irriteren met rennen. zal zaterdag misschien wel een stuk minder zijn! hoop ik! hier trouwens geen last van spierpijn van gister, had ik wel verwacht, ik mag morgen weer, nog een keertje les 1
minder van je hiel nog steeds zeg wekrt het ook niet met een goeie pleister erop? miss zon blaren dinge ofzo. want je knieen pijn is ook niet echt fijn hoor kun je nog een blesure krijgen ook straks. hier morgen les 11 dacht ik of 12 hahaa moet ik eerst ff op de mp3 kijken. hoop dat het dan droog is en ik wat minder lek hahaha
Het probleem is; zolang ik op mijn birkenstocks loop is er niets aan de hand. Maar als ik dichte schoenen aan doe gaat dat wondje steeds weer open. Echt zo irritant!! Naja ik zal zaterdag anders eens met zo'n blaren pleister proberen...
ik ben wel gegaan. Het regende wel maar niet heel hard ofzo. Vond het eigelijk wel lekker. Maar ik denk dat ik wel spierpijn ga krijgen als ik het zo voel. Sja... een week niks gedaan he... het was trouwens les 11 die ik moest doen (8x2 minuten met 1 minuut ertussen) en de laatste 2 minuten vond ik heel zwaar. Daarvoor vond ik het wel lekker gaan. Nou zaterdag les 12 lopen dan maar...
@Debby ben wel trots op je hoor! zo veel al met ww kwijtgeraakt en hardlopen... ben je met ww nog steeds aan het tellen elke dag? of weet je dat nu wel een beetje
ja maar als het zo hard regent dat je schoenen doorweekt zijn is je demping echt stuk minder dan maakt het niet uit waar je op loopt maar gewoon een beetje regen is ook niet erg... maar kwam hier met bakken uit de lucht
nou het meeste weet ik wel. Maar ik vul het altijd wel en tel toch wel. De ene keer neem ik een extraatje of eet ik een andere lunch. Als ik in mijn hoofd tel dan ga ik dingen vergeten. Vorige week met de vakantie heb ik me er totaal niet aan gehouden en ook niet geteld. Veel friet en zo gegeten en pizza. Is erg lastig om gezond te eten in disneyland en in wegrestaurants en wilde ook genieten. Maar ik ben een onsje aangekomen. Dus niet erg.
zo hier net weer les 1 ''gerend'' weer niet volgehouden, wel de tijd uitgelopen, maar na t eerste rennen krijg ik zo'n steken in mijn zij......
Maar op zich maakt het niet zo veel uit.. het is alleen de eerste les maar.. daarna ga je al wel weer snel gelijk op hoor.. En qua steken in de zij. Dat ligt echt aan de ademhaling. Als je het bij wijze van na 1 minuut rennen al krijgt, moet je gaan probeen je ademhaling anders te gaan doen..dit kun je wel trainen.. als je even gaat wandelen.. en goed in en uitademen.. Ze zegt ook altijd je moet zo '' langzaam '' rennen, dat je nog kunt meezingen of praten bijvoorbeeld.. als je dan ook nog eens gewoon naar voren kijkt of na de lucht en je concentreert op rustig in en uit ademenen, moet het goed komen! 2011 versie is ook gewoon van rennenmetevy.nl af te halen. Fijne avond!
mama: oke dus dat ligt aan de ademhaling. ben ook nog steeds verkouden, en moest ook super hard hoesten.. tot spugen aan toe... echt niet normaal meer! wellicht als dat over is, zullen die steken ook wel minder worden.
ben je heel erg verkouden dan? dan is het natuurlijk ook niet echt handig om te lopen als je al konstant hoest. je adem word dan nog minder tijdens het lopen. zou proberen eerst dan van de ergste hoest af te komen anders blijf je tegne dat probleem aanlopen. hier gister les 12 en ging echt lekker. al vond ik het wat frisjes in de korte broek hahaha hele benene waren rood dat word nog wat in de winter hahahaha