mamasuus: ja ben nogal verkouden ja, mijn neus is wel weer oke, die zit niet meer zo potdicht als vorige week..alleen t hoesten is nog om gek van te worden.. maaaaar ik ben een heeel klein beetje eigenwijs... en ga toch lekker proberen te rennen haha oh heb trouwens al een heel flesje hoestdrank op... heeft niet geholpen. *niet in 1x haha* in de winter buiten lopen, dat lijkt me niks..
moet ik tegen die tijd wel een lange broek hahaha maar jah zover zijn we nog niet. mijn man kwam met het idee om mee te lopen met hem in berlijn hahhaha echt niet
U Haha! Hoeveel km dan? Hier net schaaltje yoghurt met musli op (laat uit bed).. nu kopje groene thee.. Ff mijn oudste 2 douchen, die willen buiten spelen en dan ga ik een rondje hardlopen..
das de halve marathon dus 21,5 km dacht ik. hij zou dit jaar al gaan maar door omstandigheden moeste nwe annuleren. dus nu komend jaar nog een poging. volgens hem heb ik nog zat tijd om te trainen hahaha de grapjas. miss het jaar erop als ik het nog steeds leuk vind.
Ik liep de vorige keer les 20 en vandaag les 21... of is het nu 22... Ofwel zit er een foutje in de lessen die ik downloadde, ofwel ligt het aan mijn mp3. Het nummertje op mijn mp3 was 21 maar op het einde van de les zei Evy dat ik les 22 gelopen had. En tijdens les 20 zei ze ook dat er in de volgende les een stukje van 12 minuten zou zitten, maar er zat geen zo'n stukje bij. Ik liep vandaag 2 keer 15 minuten met 2 minuten wandelen ertussen. En het was echt een piece of cake! Nooit gedacht dat dit zo gemakkelijk zou gaan! Dus aan iederen die nog zit te puffen bij les 2 ofzo... geef niet op want het wordt echt gemakkelijk!!!! En nu weet ik niet meer welke les ik de volgende keer moet lopen haha
dat klinkt goed idd. moet er nu nog niet aan denken zeg 15 min achtereen sterker nog de 5 mind van volgende wk staan me al tegen hahaha al dacht ik dat ook eerst van de 4 en die gaan me heel makkelijkaf.
wat goed! er zitten wel meer foutjes in de lessen... dan zeggen ze dat het voor het eerst bijv 4 minuten is maar dan heb je al een keer 4 minuten gehad... ach no worries...
ik heb vandaag les 12 gelopen. 1x1, 1x2 2x4 en 1x5 minuten lopen... ik vond het wel echt heel zwaar... ik vraag me af of ik het vol ga houden als ik zie wat volgende les wordt... maar we zullen zien... begin ook een beetje last van zware bovenbenen te krijgen...
Lukt je wel hoor! Gewoon blijven lopen En als je last krijgt van zware bovenbenen moet je zeker voldoende stretchen na het lopen. Of doe je dat al?
ai, dat is wel minder... dan zou ik volgend mij wachten voor de volgende les tot het over is... Maarja, hoelang dat duurt en of het daarna niet gewoon weer hetzelfde is weet ik niet. Heb jij veel overgewicht misschien? Of niet? Ik had vroeger ook altijd zoveel last van mijn knieën maar sinds ik veel afgevallen ben helemaal niet meer.
aah die les moet ik morgen....... en idd knieen kan van combi gewicht en lopen zijn. ken hier iemand die is ook begonnen met rennen. ze is er veel mee afgevallen maar heeft dr knieen nu met 30 jaar al kapot. omdat ze dus maar door liep met pijn. zou dr wel voorzichtig met zijn pijn in gewrichten is niet best.
Ik hoop dat het komt omdat ik dus steeds op die aerobic schoenen had gelopen.. dat leek met niet zo goed eigenlijk.. gisteren voor het eerst weer mijn hardloopschoenen aangehad.. kijken hoe het nu gaat.. Heb zo'n 15 kilo overgewicht.. niet heel extreem (denk ik).. maar goed.. we zullen wel zien.. ga er echt niet mee doorlopen.
mama: oh nee niet fijn last in de knieeen.. hopelijk is t idd van die schoenen, en is t zo weer over!