Tepel lekt..(nog niet) zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden,

Ik heb deze vraag ook al ergens anders geplaatst maar daar wordt niet op gereageerd dus vandaar dat ik hem hier plaats..

Ik heb sinds 3 dagen een lekkende tepel, als ik hem masseer en dan op druk dan komt er eerst wat doorzichtig vocht uit, daarna wittig. Het ruikt niet, het plakt wel, lijkt wel melk...dit had ik namelijk ook in mijn 1e zwangerschap, maar toen pas met 33 weken!! Mocht ik zwanger zijn, want we zijn wel bezig ben ik nu 3 weken en 2 dagen, a.s. dinsdag kan ik testen.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Of weet wat dit kan betekenen?

Bedankt alvast!

Groetjes Guusje

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Bij de tweede had ik al vanaf 8 weken 'melkverlies', maar geen idee of dat voor je nod al mogelijk is?

Is er een kans dat je misschien al zwanger bent? Lijkt mij de enigste mogelijke verklaring..

3. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    He,

heb je pregnyle gehad? want ik had dit probleem ook door pregnyle voor nod. helaas heeft het voor mij geen zwangerschap betekend.

Ik hoop wel voor jou.

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

kan het ook nog van je eerste zijn? ik had namelijk 1,5 jaar na het stoppen van borstvoeding nog steeds vocht en melk in me borsten? of was het bij jou echt helemaal weggegaan?

5. Grotezus09

22 mrt 2012
    14
    0
    0
    Hoi Guusje,

Ik heb dit ook gehad voor NOD.
    Ben nu 18 weken zwanger, ga voor je duimen!
    Is ook mn 2e zwangerschap.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vriendin van mij had dit ook topen haar zoontje 2 jaar was...ze was dus niet zwanger en schrok dus ook in eerste instantie...gek he?

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    hmm, verschillende reacties dus! Afwachten maar dan! Stel, ik ben wel zwanger dan moet ik nu 3 weken en 2 dagen ver zijn, is wel erg vroeg he! Maar goed, fingers crossed en hopelijk dinsdag een positieve test!

Soura; ja, ik heb pregnyl gehad, alleen dit heb ik vorige maand ook gehad en toen had ik het niet...

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je borstvoeding gegeven?

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ik heb 4 wweken borstvoeding gegeven maar helaas..dit kwam doordat ik te veel melk produceerde, mijn dochtertje dronk slecht en kraamhulp had er niet bij verteld dat ik moest afkolven, dus 2x achter elkaar een borstonsteking gehad..na al die narigheid, met 42 gr koorst had ik er genoeg van!

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het lijkt me het meest logisch dat het komt door de hormonen die je neemt (daar hoef je natuurlijk niet altijd precies het zelfde op te reageren), maar ik hoop voor je dat het een zwangerschap betekent.

11. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    een te hoog gehalte prolactine in je bloed kan ook een oorzaak zijn, maar lijkt me stug in jouw geval....succes!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb het namelijk ook nog steeds en mijn zoon is ondertussen 6,5jaar.
    Heb zelf maar 6wk borstvoeding gegeven omdat ik er ook een borstontsteking bij had en had er genoeg van.
    Even de ha bellen heb ik toen ook gedaan.
    Maar zolang het niet groening is dan kan het geen kwaad zei ze.

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het toen ik gestopt was met de nuvaring. Was nog nooit zwanger geweest en slikte geen hormonen oid en was achteraf ook niet zwanger toen het voor t eerst begon. Het is bij mij niet weggegaan ben nu bijna een jaar verder en het is alleen ietsje meer geworden tijdens m'n zwangerschap nu.

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    kennis van mij stopte met de pil.. en haar tepels lekte.. ondanks dat ze niet zwanger was.. bij haar kwam het door een hormonale verandering.. het stoppe met de pil

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer dat je toen geen goede hulp had bij de bv!

16. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Yup...same here. In mijn 2e week kwam er ook al een beetje melk uit mijn tepels. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Ik dacht dat het mss te maken had met mijn miskraam, paar maanden geleden. Maar 2 weken later testte ik positief:D..Duim voor je dat het bij jou ook zo is!!

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik heb het ook sinds eergisteren. heb wel bij mijn oudste bv gegeven. En ben 8 werken geleden bevallen, maar heb toen pilletjes gekregen tegen de bv. heb daarna nooit gelekt.. Weet morgen of ik zwanger ben of niet.

Deel Deze Pagina