Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hmm het was weer een rollercoaster vandaag. Op de echo was er 0.0 te zien en na heel wat praten vermoedde hij wel dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Daar na bloed geprikt op verschillende dingen en eind van de dag belde hij terug.... hij vind het zelf ook een heel lastig verhaal en weet het niet zo goed. Er is een zwangerschap gevonden in mijn broed. De HCG waarde was 512. Geen idee wat die waarde kan betekenen? Verder kon hij wel op de echo zijn dat het slijmvlies dik was. En hij zag nog 1 follikkel in mijn eierstok die wat groter was en een beetje een gekke vorm had. Ook geen idee wat dat kan betekenen. Vrijdag moet ik in de ochtend weer bloed prikken en moet het HCG boven de 1000 zitten. Dan is er toch kans op een goede zwangerschap, maar dat moet dan ook uitwijzen op de echo. Zit hij onder de 1000 dan is het of een bbz of een miskraam. Als ik buikpijn krijg of misselijk/duizelig word moet ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis komen. Heel wat traantjes gelaten want eerst was de bbz wel duidelijk en toen weer twijfel. We moeten maar weer gaan afwachten tot vrijdag. :$
     
  2. elisa1

    elisa1 Actief lid

    20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @Mommy94 heftig zeg! Lijkt me zo naar om niet te weten waar je aan toe bent...

    Hier vandaag 1e IUI gehad, en nu maar afwachten!
     
    mxm, Babywens95 en Mommy94 vinden dit leuk.
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Mommy94 zo wat een rollercoaster aan emoties moet je hebben nu zeg, wat ontzettend vervelend dat je nu eigenlijk nog niet meer weet. Hopelijk morgen toch nog positieve berichten voor je.

    @elisa1 oehh spannend!
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  4. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Spannend!
     
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ik ga weer uit deze groep, sorry! Het bevalt me best wel goed om minder op het forum te zijn en ik heb ook groepjes waar ik al 2 jaar mee praat dus dat word voor af en toe te veel bijhouden.

    Wens jullie al het goeds en hopelijk gauw allemaal zwanger!❤️
     
  6. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Hmm.. niet het goede nieuws waar je op had gehoopt :( Sterkte met afwachten! Hoe laat moet je morgen?
     
  7. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Half 4 pas. Eerst 8 uur sochtends bloed prikken en daarna half 4 de echo.
     
  8. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Aan je profielplaatje te zien was het goed nieuws? :D
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  9. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Geen goed en geen slecht nieuws... het is gewoon weer afwachten. HCG was nu 700 en niet zo hoog als ze verwacht hadden. Op de echo was nog niks te zien. Slijmvlies was ongeveer 7.5 mm dik. Maandag weer een nieuwe afspraak en moet het hormoon sowieso op 1400 zitten. Als die een stuk lager is kunnen we uit gaan van een miskraam... hij kon wel zeggen dat het waarschijnlijk geen BBZ is, omdat de inwendige echo geen pijn deed en hij ook geen afwijkingen zag rond de eierstokken. Hij zei dat er pas wat op een echo zichtbaar is als het HCG hormoon tussen de 1500/2000 zit. Dus volgende echo ook nog niet zeker of er wat te zien zal zijn. Het is helaas niet anders. :$

    Dat plaatje had ik helaas al eerder veranderd :p
     
  10. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Babywens95:
    7 december - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 2 (Letrozol 2.5)
    Elisa1: rond 25 november - 32 jr, KID - 1e kindje - IUI ronde 1
    Misspinkline25: 28 november - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - Clomid (50mg) ronde 2

    NOD ONBEKEND
    Orchid24:
    26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle
    Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 11 - ronde 1 Letrozol 2.5
    Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF
    Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 1 - ronde 1 Letrozol 2.5

    AFSPRAKEN


    ZWANGER


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  11. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    He jammer! Ik hoopte zo op goed nieuws voor je.. wordt een spannend weekend voor je. Sterkte!
     
    Misspinkline25 en Mommy94 vinden dit leuk.
  12. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Mommy94
    Hopelijk morgen een knaller met je HCG waarde :thumup:
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  13. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Babywens95:
    7 december - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 2 (Letrozol 2.5)
    Elisa1: rond 25 november - 32 jr, KID - 1e kindje - IUI ronde 1
    Misspinkline25: 28 november - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - Clomid (50mg) ronde 2

    NOD ONBEKEND
    Orchid24:
    26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle
    Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 11 - ronde 1 Letrozol 2.5
    Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF
    Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 2 - ronde 2 Letrozol 2.5

    AFSPRAKEN
    Zonnestraal Vrijdag 20/11 meting cd 9


    ZWANGER


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  14. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik hoop het. Maar heb er weinig vertrouwen meer in. Bloedverlies word met de dag erger.... het is nog bruin.maar begint erg te lijken op het begin van mijn menstruatie
     
  15. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hoi meiden. Ik kom net terug van de gyn. HCG hormoon was vrijdag 796 en nu 1500 ongv dus die is mooi verdubbeld!!:D Verder was er op de echo nog niks te zien en was mijn slijmvlies wel wat aan de dunne kant. Rond de 4.5 stond op de foto vorige keer 7.5 hij vond dit wel wat dun. Nog steeds willen ze een buitenbaarmoederlijke niet helemaal uitsluiten. Maar wij vinden het zelf toch een beetje raar en weten totaal niet de aanleiding waarom ze dat zo willen onderzoeken. Echo doet geen pijn en er is ook niks afwijkends te zien. Ook geen hefige krampen in mijn buik ofzo en de schouderpijn is volledig weg (toch verkeerd geslapen). Wel een beetje bruinverlies sinds 3 dagen. Ze zeggen zelf ook al elke keer dat het normaal is dat ze nog niks kunnen zien. Woensdag moet ik dus weer het zelfde doen. Bloedprikken en een echo in de middag. Dan zit het HCG hormoom waarschijnlijk rond die 2000 en hopen ze wel wat te zien. Maar ook dit is nog steeds niet zeker, want ook deze kan nog net te vroeg zijn... snappen jullie het? Voor nu ben ik toch wel hel blij dat het hormoon zo goed gestegen is. Ik begin er zelf langzaam wel vertrouwen in te krijgen dan we volgende week ergens iets kunnen zien op de echo. Ik ben waarschijnlijk 5 a 5.5 week zwanger. Onze gok van de bevruchting en het hormoon komt hiermee wel overeen. Nou hoop dat er woensdag wat te zien zal zijn dan ben ik hopelijk van die prikken en echo's af voor nu even. We duimen weer vrolijk verder.
     
    Zonnestraal, Babywens95 en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  16. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
  17. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Meiden met pcos hebben jullie wel eens pijnlijke cysten gehad? Ik heb de laatste dagen veel scherpe steken in mijn lies (of misschien wel eierstok) zou dat een cyste kunnen zijn? Ben ook 6dpo dus zou ook wat anders kunnen betekenen...., maar ik twijfel of ik even contact op moet nemen met het ziekenhuis of dit normaal is.
     
  18. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Voor nu denk ik dat het te maken heb met hoeveel dpo je bent. In principe geeft PCOS geen pijn, maar is wel mogelijk. Bij twijfel gewoon altijd aan je arts vragen!!
     
  19. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    :( er is voor wel een kwartier lang een inwendig gezocht... ook heel diep en ver naar links en rechts. Deed super veel pijn, maar ze hebben niks kunnen vinden. Helemaal niks. Mijn HCG was maandag 1500 nu was hij 1800. Enige wat de gyn kon zeggen is dat het hormoon wel nog steeds op loopt, maar dat ze het niet weten. Kans op een goede zwangerschap schatten ze laag in... aangezien het bloedverlies kan het begin van een miskraam zijn, maar ze vinden het dan wel raar dat ze niks kunnen vinden. De kans op een BBZ schatten ze daarom hoog in. Eigenlijk nog 0,0 duidelijk nu. Moet mezelf goed in de gaten houden en bij pijn direct bellen, maar dat vind ik wel heel naar. Voel me zo kut. Tot de tijd dat er iets is gevonden of er aantoonbare miskraam is geweest moet ik om de dag blijven komen voor bloedprikken en echo's.
     
  20. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Mommy94
    Wat ellendig! Hoop elke keer voor je dat je eindelijk weet waar je aan toe bent.
    Lijkt mij heel vermoeiend en verdrietig die onzekerheid.
     
    Mommy94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina