Hmm ja wat een gedoe allemaal haha. Thnx voor je reactie weer! Ja mijn natuurlijke cyclus wisselde heel erg, de ene keer 32 dagen, de andere keer 45 bijvoorbeeld. Had eigenlijk verwacht dat dit zou helpen, maar ik hoefde niet terug te komen voor een check later. Ik ga inderdaad wel even bellen. Ik heb geen medicatie nodig gehad om mijn cyclus op gang te krijgen tot nu toe, maar misschien is het wel goed wat meer informatie te krijgen en wellicht volgende ronde wel wat meer controle.. die ovulatie testjes ga ik sowieso volgende keer gewoon doen! Ik heb voor de zekerheid getest vanochtend (nu een kruidvat) maar ik zie vrijwel niks. Het gene wat ik zie is wel heel vaag (weet niet of je het ziet, maar denk dat dit gewoon de achtergrond vd test is en niet echt een lijntje), plus ik heb opeens allemaal pukkels in mijn gezicht (hormonaal) en heb t idee dat ik echt op t randje zit van ongesteld worden. Alleen nog totaal geen bloed of bruinige afscheiding nu ofzo..
Ik herken trouwens wat je schreef over die zwangerschapsymptomen bij gebruik van letrozol. Het is nou eenmaal zo dat na je eisprong progesteron wordt aangemaakt en je gevoelige borsten zijn daar mogelijk (vaak) komt tot uiting. Heb je ook moeten prikken na je eisprong voor progesteron en is deze dosering volgens je gyn ook de juiste? Dan kun je volgende ronde nog meer vergelijken en toch ook met LH testen je ei vinden. Succes!!
Ah ja normaal heb ik dat helemaal niet. Raar he. Nee niet moeten prikken! Hij meette alleen de blaasjes en die waren goed qua formaat en toen was het van: nou het is dit weekend, succes ermee.
Ja echt hij lijkt wit maar zie soms ook weer heeeeeel vaag een lijntje. Misschien verbeeld ik het mij. Maar ik test idd over 2 dagen weer en anders ben ik voor die tijd misschien ook wel al ongesteld geworden. Met beide oké, het is pas de eerste ronde. Wil vooral uitsluitsel
Hallo dames, 14 dagen geleden pregnyl 5000IE gespoten. Zit vandaag op 12 dpo, over 2 dagen mag ik officieel testen van de gyn. Ik kon natuurlijk niet wachten en heb vanochtend al getest. Hoe groot is de kans dat dit nog pregnyl is, of ben ik echt zwanger?
Kan nog pregnyl zijn. Ik zou eens met een gewone test testen met streepjes. Als het oploopt ben je zwanger, als het afloopt was het de pregnyl.
Kan pregnyl zijn inderdaad volgens de bijsluiter zou het na 10/11 dagen uit je systeem moeten zijn. Als ik zie dat je digitale aanslaat, zou ik (voorzichtig) willen zeggen dat ik persoonlijk denk dat je zwanger bent. Beste is met pregnyl wel om een test met lijnen te kopen om te zien of het oploopt of niet.
Net als de rest zou ik idd ook geen digitale kopen, zonde van je geld ook. Met streepjes zegt veel meer, of het een vaag lijntje is of een dikke streep maakt het verschil bij zoiets..
Hoe gaat het hier met iedereen? ik verwacht geen positie uw test deze maand. Partner weer opgenomen. Morgen of overmorgen m’n nod. Hoe lang is het nou? Dinsdag 31 mocht ik pregnyl spuiten. Vanaf wanneer kan je dan testen?
Ze zeggen volgens mij dat het na 12 dagen uit je urine zou moeten zijn. Je kunt altijd testen en dan n dag later weer, als hij dan oploopt weet je genoeg.. Als je nu nog een streep vd pregnyl zou zijn zou die inmiddels vrij licht moeten zijn..
Het is al wel uit m’n urine dus weet in ieder geval dat als ik nu een streep zou hebben dat het van een zwangerschap is. Ik durf alleen niet meer te testen. Bang voor negatieve test of dat ik te vroeg test.
Ah wat klote mop, dikke knuffel.. Ik moet alweer gaan testen voor m’n ovulatie, zit alweer op dag 11, merk dat ik er gewoon echt geeeen zin in heb, weer elke dag testen en doen, ben er echt zo klaar mee.. Maar ik “moet” wel, want met die extreem wisselende cyclussen heb ik anders ook echt geen idee wanneer m’n menstruatie komt.