Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    oh spannend! Duim voor jullie :)

2. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Succes op het wachtbankje @kattenmama !!
    Ik mag morgen kijken of ik een goed eitje heb, hope so!!!

3. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Kom er maar gauw bij op het wachtbankje! :D

BB83 vindt dit leuk.
  4. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja ik zit er hoor!! Weer voor het eerst sinds augustus…
    Zondag mocht ik ovitrelle zetten dus nu maar afwachten geblazen. Denk vandaag eisprong en dan ga ik vrijdag 17 dec testen, kan ik die zondag daarna zien of ie oploopt of dat er nog ovitrelle zat.en ja, kan ook wachten tot NOD, maar voelt voor mij nu niet als een optie deze ronde :rolleyes:

Cintje14 vindt dit leuk.
  5. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Welkom op de bank! Snap wel dat je geen zin hebt om te wachten, echt irritant wel dat die ovitrelle ook vals positief geeft. Zijn vgm best veel mensen die op die manier testen als ze ovitrelle gebruiken.. Ik ga vrijdag testen denk ik, ben dan 10DPO, dus wel iets aan de vroege kant, maar wil mezelf niet kwellen haha. Merk toch dat ik deze maand weer meer hoop heb door t hele verhaal dat je na HSG meer kans hebt, zie er best tegenop want geen zin in die teleurstelling..

6. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Het is ook irritant ja, heb je weer (meer) hoop en valt ie extra tegen als het niet zo is. Heb ik nu deze ronde ook, schijnt weer vaker zwanger te na mk/ma, dus ik heb nu ook de illusie natuurlijk van een positieve test over 2 weken, des te harder gaat ie tegenvallen straks…
    Mijn temp is in ieder geval gestegen :o:

7. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, dat is al lang geleden! Vind het verdrietig om te zien dat jullie hier nog middenin zitten, maar zag alweer wat positieve berichten van de wachtbankjes dus duim met jullie mee! Hou die positieve hoop vast! :D

Hier ondertussen alweer 34 weken zwanger van onze kleine meid.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Cintje14 vindt dit leuk.
  8. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Mommy94 oh wat schiet dat alweer op zeg, bijna met verlof?

hier rustig, eerste wachtweek, dus volgende week zal ik iets minder relaxed erbij zitten, hehe testdrang denk ik zo.

En @kattenmama ga je morgen een testje wagen?

9. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @Mommy94 wat vliegt de tijd joh.. 34 weken alweer! Ben je een beetje klaar om de kleine te ontmoeten?

@BB83 morgenochtend inderdaad! Ben er wel behoorlijk van overtuigd dat ie negatief gaat zijn. Heb wel kramp maar dat is eigenlijk al de hele week, dus denk dat dat eerder m’n darmen zijn. Dus ben mezelf eigenlijk vast aan het instellen op m’n wijntje van morgenavond.
    Bedenk me nu ook dat de laatste wijn die ik gehad heb echt vies was, dus als dat m’n laatste wijn zou zijn voor de komende 9 maanden zou dat ook wel weer hilarisch zijn. :roflmao:

BB83 vindt dit leuk.
  10. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    En en? “Refresh pagina” hiero…

11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Yes met verlof ondertussen. Ook al 2 maanden ziektewet. Dus heb al een tijd lekker mijn rust :D

12. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Gaat snel he! Zeker klaar voor!

kattenmama vindt dit leuk.
  13. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Negatief, zoals verwacht.. Net dus wel nog even een goeie fles wijn open getrokken haha. Ben vandaag 10 DPO dus t is nog wel vroeg, maar heb er weinig vertrouwen in voor verder.. denk dat ik wel redelijk “out” ben voor deze keer.

14. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hé nee @kattenmama
    Maar inderdaad dan een lekker wijntje nemen. Proost!

oh ik was het even kwijt dat je al in zw zat @Mommy94 vanwege je zwangerschap, no easy ride? Succes met laatste loodjes

15. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Vanmiddag opeens lichtroze bij t afvegen. Menstruatie zou wel echt vroeg zijn op 11DPO, normaal op 13 of 14 pas. Ben benieuwd of het doorzet of dat het toch een innesteling zou kunnen zijn? Als t morgenochtend nog niet doorgezet heeft doe ik nog een test denk ik. Heb er toch nog een hoop liggen.. :p

16. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh dat is spannend ja, ook weer gestopt met drinken van je wijntje? ;)
    Duim voor je hoor!!
    Als het nu toch zou doorzetten moet je dan een afspraak maken voor echo en dan beginnen met prikken voor IUI?

17. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Heb vanochtend een test gedaan maar negatief, t zet ook nog steeds niet door, blijft bij klein beetje bloed bij afvegen.

kan deze maand nog niet beginnen, heb vlak voor de kerst m’n uitleg pas want kon niet eerder ivm Corona, dus ga uit van half januari beginnen..

Hoe gaat t bij jou?

18. Cintje14

Cintje14 Niet meer actief

Hey dames,

Wat een super leuke wending @DangerBlonde!! Van harte!! Hier nog steeds niet zwanger. Mag wel starten met IUI. Verwacht m’n menstruatie 21 december en sinds september niet gespoten. Hoe het nu eruit ziet gaan we 4 rondes IUI en daarna IVF. In verband met wisselen van werk, niet meer gespoten.

Leuk om te zien dat sommigen weer van de wacht bank zijn!

Veel digitale knuffels!

DangerBlonde vindt dit leuk.
  19. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    hier is het inmiddels echt losgebarsten, vind het alleen echt lastig wat ik nu aan moet houden als m’n dag 1, omdat gister en eergisteren zulk weinig bloedverlies was.

Wat rot dat het nog niet gelukt is.. Hopen dat het nu gaat lukken nu je weer opstart met de behandeling.. laten we hopen dat voor ons allemaal 2022 een vruchtbaar jaar mag zijn haha.

Cintje14 vindt dit leuk.
  20. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ah nee sh** zeg!
    Mij is verteld bij helderrood bloedverlies, dat je telt. En wanneer dit (laat) in de avond is, telt het voor de volgende dag cd1.
    Dus vandaag is voor jou cd1? Anders even bellen wat je arts zegt en zou hanteren voor telling?

hier gaat het mwah, heb het idee dat ik wel wat voel in mijn onderbuik, maar kan ook gewoon de progesteron zijn van de eisprong, dus durf echt nog niks te hopen. Vrijdag as eerste testje wagen…

Deel Deze Pagina