@BB83 hoeveelste ronde met hormonen is dit eigenlijk voor jou? Voor m’n gevoel ben je daar ook echt al lang mee bezig..
Ehh effe tellen… Vanaf mei ben ik begonnen met letrozol, 4 rondes in totaal (4e ronde met bleek ik zwanger) en daarna dus afgelopen ronde met gonal-f. En nu dus de 6e ronde met hormonen, weer een keer letrozol omdat ik niet voor een echo terug kan. Met zo’n MA ertussen verlies ik ook alweer 3 maanden in de tijd voordat ik weer een kans maakte. Dat is wel een frustrerende, dus nu wel goede hoop dat het of met letrozol of daarna met gonal-f gaat lukken.
Ik zie dat je zwanger bent! Wat ontzettend leuk en geweldig dat het gewoon spontaan gelukt is! Gefeliciteerd en lekker van gaan genieten! Al zie ik dat de zwangerschap waarschijnlijk nog niet helemaal lekker verloopt met HG... als alles met de kleine maar goed is! Hier mag de dame over 5 dagen officieel komen. Dan 37 weken. Komt dichtbij nu!! Spannend
Dankjewel! Idd heel bijzonder ben helaas nog steeds flink ziek elke dag maar met de baby gaat t goed. En jij bent er al bijna, wat spannend! Heel veel succes met de laatste loodjes ❤️ En voor alle andere dames hier heeeeel veel babydust!!
Jullie ook nog fijne dagen! Hier volop in kerst weer geweest met allerlei bezoekjes (Max 4 personen dus per adres apart gegaan en beide ouders gescheiden, lekker druk) Nu beetje bijkomen en vakantie houden
Fijne feestdagen allemaal en een goed nieuwjaar vol baby’s! Zijn er al dames bevallen hier inmiddels?
Hoop dat jullie allemaal een fijne oud en nieuw hebben gehad! Ik had sochtends nog een positieve ovulatietest dus eh out with a bang zegmaar haha. wel fijn om te weten dat we nu over 2 weken kunnen gaan beginnen..
Toch nog eens op het wachtbankje @kattenmama ? Wie weet wie weet… Hier denk ik morgen mijn eisprong of overmorgen, dus we houden het in de gaten Op naar een 2022 zwangerschap!!
Ja je weet het nooit. Waren net te laat om met de hormonen te beginnen vorige cyclus, dus nog eentje zelf en dan over 2 weken starten met prikken ect. laten we het idd hopen voor ons beide! Duimen draaien!!
Hoe issie hier met iedereen? Hier 8 dpo, en mag ik van mezelf maandag testen (11 dpo). Kijken of ik dat ga redden…
Haha, klinkt alsof je t nog niet echt volhoud.. Volgens Clue vandaag m’n NOD, maar ben nu 13 dpo, laatste cyclussen was t 12, maar daarvoor had ik altijd 14, dus vind t niet gek dat ik nog geen bloed heb gezien. Vanochtend wel een test gedaan, haha. Wit, uiteraard . Verwacht dit weekend wel ongesteld te worden.
Oeh haha nou gelukkig dat je er om kan lachen!!! En nu dus overmorgen starten met de spuiten voor IUI? Vet spannend!! ja heb test discipline zeg tegen mezelf, daarom zondag dus
Ja vind het heel grappig dat ik hier kom zeggen dat ik nog niet ongesteld ben en dan een half uur later zit te bloeden, haha. Ik denk dat ik maandag pas zal beginnen, omdat t zo laat op de dag was tellen ze het volgens mij meestal als de volgende dag pas dag 1. Dan zou ik maandag moeten komen en als alles op de echo goed is daarna beginnen met spuiten.
Okeee test drang hahaha 9 dpo… dit zegt natuurlijk nog niks, kijken jullie mee? Bovenste binnen afleestijd, onderste na uurtje testen (test nog niet helemaal droog).