Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @BB83 heb je nog getest vandaag?

    Ik ben vandaag naar t ziekenhuis geweest voor m’n dag 3-echo. Had wel 2 cystes op m’n ene eierstok, hebben ze even extra foto’s van gemaakt zodat ze t in de gaten kunnen houden en niet aanzien voor groeiende follikels zometeen. Verder zag alles er prima uit, dus vandaag gestart met t prikken van de gonal F, was toch wel even een momentje ofzo. Moet zondag weer terug om te kijken hoe het ervoor staat.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Natuurlijk is dat een momentje! Lukt het om zelf te prikken?
    Ik had gisteren nog getest maar was knallend wit :(
    Deze ochtend maar niet getest omdat het ook echt niet voelt dat ik zwanger ben, en toch heel soms wel of ik ben gewoon een beetje ziekjes. o_O misschien dat ik morgenochtend test als ik me niet heel erg pre ongi voel vandaag, wel telkens hoofdpijn en dat is meestal geen goed teken.
     
  3. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @BB83 hoe gaat het bij jou? Ongesteld geworden?

    ik heb zondag te horen gekregen dat er keurig 2 eitjes liggen te rijpen (beide 10mm), moet donderdag terugkomen, hopen dat ze dan rijp zijn.
     
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Inderdaad ongesteld…. Ik was gewoon later vanwege die boosterprik denk ik hoor.

    Ik duim voor een mooi ei as donderdag! 10 mm is nog niet dominant, dus kan ook zijn dat je nog even door moet omdat het er nu nog twee zijn. Wat is je dosering met spuiten? Ik zit op 50 eh gonal-f. Ik mag as maandag weer voor echo kijken hoe het ervoor staat.
     
  5. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik spuit 75. Is volgens mij vrij standaard startdosering. Ze hopen dat die 2 beide uitgroeien tot rijpe eitjes.. We gaan t zien morgen.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  6. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hi! Hoe is het met je?
    Hier nog een weekje en dan kan ik weer eens testen.
     
  7. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Hee! Had uiteindelijk 1 ei rechts ipv die 2 links, maar ben vandaag ongesteld geworden dus t heeft niet gewerkt..

    Hoe gaat het bij jou? Ga duimen voor n positieve test over een week voor je!
     
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hmmm balen zeg :( dat was jullie eerste IUI toch? Hoe vonden jullie dat?
    Hier nog een weekje wachten tot testen inderdaad, had vandaag sooort van innesteling gevoel, maar dat is allemaal suggestie omdat ik het graag wil… voel op mijn linker eierstok nog telkens een soort van drukkend gevoel, ben 7 dpo. Afwachten maar :rolleyes:
     
  9. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja was onze eerste iui idd, prikken en dingen viel me mee, de dag van de iui was wel n beetje gek, kregen ook eigenlijk geen enkele uitleg van de arts oid. Was ook in het weekend dus n beetje gek allemaal denk ik. Qua teleurstelling valt het opzich mee, hadden wel iets hoop tov zonder iui maar merk ook wel dat we beide twijfelen hoeveel zin het heeft ofzo die iui. Vooral ook wel omdat t probleem nog niet gevonden is bij ons. Maar wie weet lukt het in een van de komende pogingen wel, dan heb ik niks gezegd natuurlijk, haha.
     
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Dat kan ik me voorstellen, maar was bij vrienden van ons ook zo en daar was het de tweede ronde IUI raak! :)
    (En voor de tweede was het zonder medische hulp al in de eerste ronde raak en dus héél snel na elkaar :D)
    Zie wel een nette cyclus van 28 dgn, dus dat is lekker kort en duim ik voor jullie tweede IUI! :thumup:
     
  11. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja met die medicatie opeens een korte cyclus, eisprong al op dag 16, heb ik nog nooit gehad zo vroeg volgens mij. Wel fijn hoor dat het zoveel scheelt met die medicatie. De arts die ik vandaag had was echt zo lief. Echt een hele fijne arts. Ze vroeg ook even hoe het ging en hoe we het vonden dat de iui niet was gelukt enzo, en ze was heel voorzichtig met de echo, ik heb wel anders meegemaakt..

    In principe is alles weer goed dus ik mag weer beginnen met prikken vanavond en dan volgende week op controle. Enige opmerking die ze had is dat de cyste die er de vorige keer zat er nog steeds zit, ze heeft m even gemeten en hij is nu 4x3 cm. Door hoe hij eruit zag en het feit dat hij niet weg is gegaan nu met menstrueren vermoed ze dat het een ander soort cyste is, een die niet uit zichzelf weggaat. Dus ze zei dat t even in de gaten gehouden moest worden en dat hij anders weggehaald moet worden met n operatie. Maar voor nu iig de volgende cyclus in.
     
  12. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Hey dames,

    Ik lees nog af en toe mee. Wegens nieuwe baan erg druk gehad en helaas ook gestopt met de behandelingen wegens relatiebreuk. Doet wel erg veel pijn, maar alles op z’n tijd!

    Ik duim voor jullie!

    Veel digitale knuffels!
     
  13. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Joh wat naar dat jullie uit elkaar zijn.. Zeker ook zo midden in een traject wat onverwachts.. Dikke knuffel voor jou
     
    Cintje14 vindt dit leuk.
  14. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Jaa bedankt! Heb wel vandaag en gister getest uit instinct gevoel of iets. Ik weet het niet. Beschouw de testen maar negatief maar zet me wel met twijfel. Gedonder ook met de vage lijnen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je andere prioriteiten had dan het forum! Sterkte met de relatiebreuk, altijd verdrietig zoiets :(

    Ik zie je andere post met testjes, hoeveel dpo ben je nu? En het zou nog wel kunnen deze ronde?
     
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier game over deze ronde, pffff
    :(:(
     
  17. Amona

    Amona Fanatiek lid

    23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Breek even in voor een dikke knuffel ❤
     
    BB83 vindt dit leuk.
  18. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Ja bedankt! Is niet anders. Veel beter zo!

    Ik ben nu geen idee :roflmao:. Of dag 29/33 of 29/28. Vorige maand had ik na 10 jaar een normale 28 dagen. Ik heb verder geen medicatie gebruikt, maar was ook natuurlijk zwanger geraakt vorig jaar met de miskraam. Dus ja, ik heb werkelijk waar geen idee ‍
     
  19. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Knuffels!
     
  20. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Nou, m’n test is positief. Kan er niet omheen, maar zit nog wel in ongeloof.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina