Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Spannend!! Dubbele kans dus deze ronde, duim voor jullie!!!
     
    kattenmama vindt dit leuk.
  2. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    kattenmama vindt dit leuk.
  3. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Wordt nog een enerverende ronde dit.. vanmiddag testte mijn partner positief voor Corona, ik lijk de dans nog te ontspringen maar zo’n besmetting zal wel niet top zijn voor een embryo ook gok ik.. En anders ook wel benieuwd wat de eventuele koorts gaat doen met de zaadkwaliteit..
     
  4. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Hier helaas toch weer een miskraam waarschijnlijk :(. Die onduidelijkheid vind ik zo vreselijk. Zou 5,4 weken moeten zijn. Geen zwangerschap te zien in baarmoeder. HCG was 438 geloof ik. Na mn echo beetje bruin bloedverlies. Buikpijn aan 1 kant. Nu moet k wachten tot dinsdag voor nieuwe echo en bloed prikken.

    Vind wel raar dat er niks te zien viel terwijl vorige zwangerschap wel en toen was ik een week korter (4,5 weken) Maar goed, helaas niks aan te veranderen. Ga voor nu maar uit van een miskraam.
     
  5. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Pfff wat klote joh.. Hele dikke knuffel ❤️
     
    Cintje14 vindt dit leuk.
  6. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh maar dat is toch ook nog vroeg voor een echo?? Ik dacht dat je hem pas met 7 wkn ergens zou hebben, zover was je toch nog niet? Wie weet dinsdag, hoop voor je dat je verrast gaat worden! Hoe voel je je lichamelijk?
     
    Cintje14 vindt dit leuk.
  7. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hoe gaat ie bij jullie? Geen Corona nog gekregen?
     
  8. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Voorlopig nog niet, hij gaat inmiddels ook weer de goede kant op dus ben benieuwd of ik het echt helemaal niet ga krijgen..
     
    BB83 vindt dit leuk.
  9. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Ja moest naar het ziekenhuis ivm pijn aan 1 zijde en eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Had daarna nog contact met het ziekenhuis waar ik normaal ga omdat het me niet lekker zat. Ze ging overleggen en gaf aan dat m’n symptomen allemaal passen bij een zwangerschap met onbekende locatie. Als m’n hcg vandaag is gestegen dan vinden ze hem misschien wel en als het zakt stoot m’n lichaam het zelf af.
    Lichamelijk voel ik me wel oké. Heb weinig tot geen bloed maar denk dat het een miskraam wordt.
     
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oei dat klinkt niet zo best, heb je laten bloedprikken voor je hcg? Weet je al meer of duurt dat nog die uitslag?
     
  11. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Pff wat lastig dit joh.. Hopelijk heb je in elk geval snel meer duidelijkheid ❤️
     
    Cintje14 vindt dit leuk.
  12. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Ja is alsnog een miskraam geworden. Zondag was m’n hcg 450 en dinsdag 100. Heb weinig bloedverlies gehad en weinig kramp. Het was een zwangerschap op onbekende locatie, maar dus wel buiten de baarmoeder. M’n slijmvlies was ook redelijk dun zondag dus denk niet dat ik echt veel bloedverlies zal hebben. Denk dat het niet echt is doorgegroeid.

    Ik voel me wel gewoon goed en heb er ook wel vrede mee.
     
  13. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ach nee, toch verdrietig, ook al heb je nu vrede er mee. Sterkte.
    Klinkt wel alsof je geen ontzettende nasleep krijgt en je lichaam het gaat oplossen.
     
  14. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    wat verdrietig maar fijn dat je er wel vrede mee kunt hebben. Lijkt me niet makkelijk ❤️
    Moet je er verder nog iets mee dat het buitenbaarmoederlijk leek te zijn? Of lost dat zichzelf op omdat het vanzelf mis gegaan is?
     
  15. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    @BB83 hoe is het met jou?

    ik heb wonder boven wonder geen Corona gekregen, ben vandaag wel weer ongesteld geworden dus we mogen zaterdag weer voor de eerste echo voor de derde iui..
     
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hi! Ik heb wel corona (sinds vandaag weer hersteld) dus vorige deze week wat verkouden en hoesten. Irritant maar niet heel ziek dus :thumup:
    Vanochtend getest en was wit (ovitrelle is er dus uit). Nu pas dinsdag een testje wagen. Kan er nog weinig over zeggen.
     
  17. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Cintje14 wat verdrietig :cry: ondanks de hectische situatie waar je in zat met je relatie was het toch gewenst. Sterkte!

    @andere dames ik lees af en toe nog met jullie mee hier, kreeg even geen meldingen meer. Zie dat jullie nog hard aan het strijden zijn met de behandelingen. Ik duim voor jullie!!

    Oh en hier ook 3 weken geleden Corona gehad trouwens. 3 dagen goed grieperig geweest met veel hoofdpijn en hoesten. Nu nog af en toe een na-hoestje en een verstopte neus. Verder zijn we er alledrie goed vanaf gekomen gelukkig.
     

Deel Deze Pagina