Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Jaa bijna! Temperatuur was vanochtend nog steeds laag dus eisprong zit er aan te komen! En jij?
     
    Mommy94 en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  2. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Spannend @Babywens95!
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  3. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Vandaag het gesprek gehad in gent en we mogen in januari startten hoor! Prikschema en alle medicijnen meegekregen alleen nog even (weer) een uitgangsecho en bloedprikken bij de volgende cyclus.
    Het is gek want ik ben helemaal niet nerveus voor de punctie of iets (heb het ook al 2x eerder meegemaakt) maar ik ben meer nerveus om aan mijn ouders te moeten vertellen dat we nog een keer zo gek zijn om hier aan te beginnen :roflmao: ze zien me al aankomen..
     
    Zonnestraal, Misspinkline25 en Babywens95 vinden dit leuk.
  4. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, hier is gister alles even anders gelopen dan ik dacht... ik had de hele dag al pijn in mijn buik (wat te verwachten was bij een miskraam) maar ik vertrouwde het niet helemaal omdat de pijn alleen aan de rechterkant zat en links voelde ik niks. In de middag werd ik terug gebeld of ik toch even langs kon komen voor een echo. Op de echo was nu zeker wel een afwijking te zien. Tegen mijn eierstok aan was nu nog een soort bal te zien. Gyn zei dat hij toch nu wel zeker denk dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en dat hij mij vanavond nog wil opereren aangezien ik pijn had.

    Gelukkig kon ik 2 uur later al geopereerd worden en het was maar goed ook dat ik aan de bel had getrokken. Ik heb een beginnende buikbloeding gehad en daar kwam die pijn dus vandaan. Mijn eileider is tijdens de operatie verwijderd.

    Alles gaat goed nu en ik moet gewoon herstellen. Over een paar weekjes een afspraak om alles te bespreken. Gelukkig vind het ziekenhuis het ook heel bizar hoe dit allemaal is gelopen. Uberhoud hoe ik zwanger ben geworden tussen de medicatie door en of ze daarna iets gemist hebben. Ze gaan het volledig nabespreken met volledige team om te kijken of er fouten zijn gemaakt. Dus er word misschien voor andere nog wat positiefs uit gehaald :p

    Als goed is mag ik straks lekker naar huis. Heb geen pijn verder als ik zo lekker stil lig. Bewegen is niet fijn dus ga lekker me rust pakken hier.
     
  5. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Wauw heftig zeg! Veel sterkte
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  6. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Heftig! Erg vervelend ook dat ze een eierstok hebben moeten verwijderen.. :(
    Sterkte en neem je tijd om uit te rusten van dit alles!! Beterschap!
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  7. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Babywens95:
    7 december - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 2 (Letrozol 2.5)
    Elisa1: rond 25 november - 32 jr, KID - 1e kindje - IUI ronde 1
    Misspinkline25: 28 november - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - Clomid (50mg) ronde 2

    NOD ONBEKEND
    Orchid24:
    26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle
    Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 11 - ronde 1 Letrozol 2.5
    Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF
    Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 2 - ronde 2 Letrozol 2.5

    AFSPRAKEN


    ZWANGER


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  8. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Heb weer even de lijst naar voren gehaald. :)

    Ik zit sinds vandaag op het wachtbankje! Ergens gisteren denk ik mijn eisprong gehad. Zondag / maandag / gisterochtend flink last gehad van ovulatiepijn (groeipijn denk ik) aan beide kanten. Sinds gistermiddag niks meer, was mijn bmm weer omlaag gezakt en temp vanochtend stuk omhoog geschoten. Ben heel benieuwd hoeveel eitjes er deze keer gegroeid zijn.. toch even spannend zonder controle. Ik gok op minimaal 2 omdat ik overduidelijk aan beide kanten pijn had. :rolleyes:

    @elisa1 Jouw nod was ongeveer vandaag zag ik. Hoe staat het ervoor?:)
     
    Zonnestraal, Mommy94 en Trassi vinden dit leuk.
  9. elisa1

    elisa1 Actief lid

    20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @Babywens95 goed bezig! En spannend he, dat wachtbankje!

    Ik had vanochtend een positieve test! Moet nog even landen! Superspannend! Maar dolgelukkig dat de 1e IUI raak is!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnestraal, Babywens95 en Trassi vinden dit leuk.
  10. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Gefeliciteerd! Ik zie dat jullie ook een Tese hebben gehad in 2014. Misschien zaten we toen wel samen in het groepje waarbij meerdere mannen een tese kregen bedenk ik me nu
     
  11. elisa1

    elisa1 Actief lid

    20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    @Ritoy zou zeker kunnen! Toen inderdaad ook in een groepje mee geschreven, volgens mij was dat een besloten groep zelfs... is al wel lang geleden he!
     
  12. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Nu duimen voor een plakbaby:thumup:
     
  13. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Zo het is zeker lang geleden zeg. Als ik toen eens had geweten wat ik nu weet
     
  14. elisa1

    elisa1 Actief lid

    20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Testen lopen gelukkig mooi op hier... dat stelt me dan toch wel gerust.. vandaag even bellen voor het inplannen van de 1e echo.

    Ik duim mee voor alle anderen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd!!
     
  16. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Wauw wat fijn!!

    Het wachtbankje ging gelukkig de afgelopen dagen snel! Het is enorm druk op mn werk (groep 4 + sinterklaastijd = druk :roflmao:) dus de tijd vliegt! Hopelijk blijft dat nog even zo gaan.
     
  17. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Mommy94 wat heftig zeg! Sterkte en hopelijk een spoedig herstel.

    @elisa1 waaaaa gefeliciteerd! Super leuk!

    @Ritoy fijn vooruitzicht dat je straks mag gaan starten!

    ik zou ergens van de week mijn eisprong hebben gehad dus ik sluit aan op het wachtbankje.
     
    Babywens95 en Mommy94 vinden dit leuk.
  18. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
  19. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Nee! Eisprong was wat later dus nod is pas rond de 10e, dat is donderdag. Maar heb niet het gevoel dat het raak is :$ zit nu op 11dpo dus alles kan nog hoor, maar weet niet. Zo'n stemmetje wat zegt dat het niks is.
    Wel veel minder progesteron klachten deze maand gelukkig! :)
     
  20. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Babywens95:
    10 december - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 2 (Letrozol 2.5)
    Elisa1: rond 25 november - 32 jr, KID - 1e kindje - IUI ronde 1
    Misspinkline25: 28 november - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - Clomid (50mg) ronde 2

    NOD ONBEKEND
    Orchid24:
    26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle
    Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 11 - ronde 1 Letrozol 2.5
    Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF
    Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 2 - ronde 2 Letrozol 2.5

    AFSPRAKEN


    ZWANGER


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     

Deel Deze Pagina