@Babywens95 wel redelijk. Soms wel snel duizelig/flauw, icm met mondkapjes op werk niet echt fijn. Verder moe. Soms een vlaag misselijkheid of dat eten me tegen staat, maar mag over het algemeen niet klagen denk ik...
Hè nee die mondkapjes werken dan ook niet echt mee. Wel een goed teken, zolang je kwaaltjes hebt stelt dat ook wel gerust denk ik?!
Ja klopt, sorry weinig meer laten horen hier het is even spannend geweest maar ik ben inmiddels 7 weken zwanger! En we hebben vorige week een kloppend hartje gezien
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD DangerBlonde: 27 december - 31 jaar, PCOS - 2e kindje - OI ronde 3 (clomid) Babywens95: 8 januari - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 3 (Letrozol) NOD ONBEKEND Orchid24: 26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 Letrozol 2.5 AFSPRAKEN Zonnestraal Woensdag 23-12 FM ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Gefeliciteerd @Misspinkline25 en @elisa1 ! Hopelijk alles gezond! Ik ben uitgenodigd om ook mee te komen kletsen, leuk! Zie dat er veel in dit groepje PCOS hebben. Hier nog eentje Even voorstellen: ik ben 31 jaar en woon in zuid Limburg met mijn man en dochter van 3. Dochter ook gekregen met clomid, na een jaar aan klooien wat niet lukte. Nu sinds augustus bezig voor een tweede wondertje, 3 kansen in een half jaar gehad door de lange cyclus.. in september raakte ik spontaan zwanger, maar dit werd helaas een vroege en heel onverwachte miskraam met 5+4. Na wat vervelend gedoe in het ziekenhuis toch gelukkig weer mogen starten met clomid. (Ze wilden eigenlijk kijken en afwachten of mijn cyclus niet tóch nog korter en regelmatig zou worden.. ergens na 500 jaar..) Dus, ronde 3 nu ik had 3 follikels en 1 iets kleinere, waarvan we niet zeker weten of er nu 1 of 2 gesprongen zijn. Spannend.. Zit nu heel onzeker de laatste dagen van het wachtbankje uit. Ik voel weer eens een heleboel, waardoor ik het ene moment denk jaaaaaa hoor gvd het is weer eens niet gelukt, ik word weer keihard ongesteld. Dikke PMS en weer een mindfuck. Veel krampen en vreemde steken de afgelopen dagen. En gisteren was ik bijna in staat iemand te vermoorden iets met stemmingswisselingen.. en vandaag valt dat weer reuze mee, en heb ik geen krampen en steken meer. Vandaag 8 dpo. Ik heb lang een LF van 8 gehad en afgelopen maand ineens 13. Dus geen peil meer op te trekken. Als ik komende dagen niet ongesteld word, ga ik komend weekend een keer testen... De tijd gaat zo langzaam
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD DangerBlonde: 27 december - 31 jaar, PCOS - 2e kindje - OI ronde 3 (clomid) Babywens95: 5 januari - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 3 (Letrozol) NOD ONBEKEND Orchid24: 26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 Letrozol 2.5 AFSPRAKEN Zonnestraal Woensdag 23-12 FM ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik zit al 3/4 dagen op de wachtbank. Heb deze ronde mega veel last van de progesteronkwaaltjes.. Misselijk, pijnlijke tepels, rugpijn, hoofdpijn, warm/koud, moe.. Hoop dat het voor het goede doel is Hoe is het met jou?
Idem.. vanmorgen witte test. Weet niet zeker of ik 11 of 12 dpo ben dus het kan nog. Testte vorige keren ook pas later positief. Maar heb er weinig vertrouwen meer in..
Helaas weer een witte test vandaag. Ik denk nu 14 dagen geleden mijn eisprong op maandag of dinsdag. Vandaag cyclusdag 35. Dus geen kerstkindje voor ons Nu wachten op de menstruatie, erg laat voor mijn doen. Die LF van mij is echt niks meer van te maken. Er word weinig gekletst hier, hoe gaat het met iedereen?
Jammer!! Ik ben nu 8 dpo, nog steeds progesteronklachten.. aan mn temperatuur nog niks te zien. Deze maand wel hele zere borsten, normaal heb ik dat alleen 's avonds en nu de hele dagen.. Maar dat zegt niks. Heb wel enorm last van obstipatie Geen pretje met de feestdagen.. Maar het kan voor mij dus nog alle kanten op
Jup ik zit inmiddels alweer op dag 17 ofzo van de cyclus. Nu dus weer aan het wachten op de volgende cyclus om te starten met de ivf. Alle medicijnen liggen al in de koelkast dus ik ben dr klaar voor!