Kak kak driedubbel kak hier. Heb een cyste dus moet een ronde overslaan En die is nu te groot, 22 mm, die moet eerst vanzelf weggaan. Als ik nu begin met spuiten dan gaat die zo groot worden dat mijn eierstok kan scheuren, en dan ben ik een eierstok kwijt.. dus mag absoluut niet aan de hormonen deze maand. als die cyste weg is en deze ronde voorbij wel overstappen op spuiten. Clomid doet het niet goed genoeg om de cyclus korter te maken. Daarmee had ik 3 eitjes en een cyclus van 35 dagen. Dat is teveel eitjes en een te lange cyclus. Met minder tabletten heb ik wss minder eitjes maar een nog langere cyclus. Met meer tabletten heb ik wss een kortere cyclus maar veeeeel te veel eitjes. Dus dat is beide geen optie. Daarom over op Gonal-F en Ovitrelle zodra er geen cyste meer is. Dus nu afwachten tot over 35 dagen, als ik dan niet ongesteld ben weer dan eerst een kuur om dat op te wekken (mag pas na 35 dagen van zkh en niet eerder). Kans dat ik geen nieuw gezond eitje krijg deze ronde en dus geen eisprong, en wss geen natuurlijke menstruatie, is groot. Provera kuur duurt 10 dagen. Dan afwachten tot menstruatie komt. Die duurt 7 dagen. En dan mag ik in die 7 dagen pas beginnen met spuiten als er dan geen cyste meer is. Jezus dan zitten we echt half februari al of misschien al begin maart. ik baal zoooooooooo enorm vandaag Denk dat ik mezelf maar op sushi ga trakterenkomend weekend, met een grote bel wijn
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 5 januari - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 3 (Letrozol) NOD ONBEKEND Orchid24: 26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle AFSPRAKEN DangerBlonde - begin feb 2021 - provera/uitgangsecho/start Gonal-F? ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ah neee.. Dat is echt heel klote! Is Letrozol ook geen optie? Dat is ongeveer zoals clomid maar misschien werkt dat dan wel?! Al snap ik ook dat je nu door wilt naar een volgende stap. Proost dan maar alvast Ik ga morgenochtend een testje wagen om te zien of ik morgenavond een drankje kan doen. Mijn onderbuikgevoel is positiever dan de afgelopen 2 rondes, maargoed ik weet ook dat dat niks betekent. Heb nog steeds wel last van progesteronklachten en mijn temp is nog hoog, maar dat is ie normaal ook rond deze tijd (nu 10 dpo) omdat ik een lange lf heb. Dus daar kan ik ook nog niks uit afleiden
Het nadeel van tabletten is dat je daar niet veel mee kan regelen. Mijn eitjes groeien te traag en springen veeeeeel te laat. Dus de eisprong komt niet eerder dan boven de 20 dagen ergens. Met spuiten kunnen we dat beter regelen, en met ovitrelle eerder de eisprong opwekken. Volgens de verpleegkundige zou hij dan ook al rijp moeten zijn vanaf 17 mm, ipv pas na 25 mm (scheelt weer een aantal dagen tot een week). Ben eigenlijk wel blij dat ik verder mag. 3 kansen in een half jaar is echt te weinig.. Spannend nog voor jou! Ik duim dat jij wel een nieuwsjaarskindje mag krijgen progesteron klachten zijn zo k**. Lijken echt teveel op zwangerschapsklachten.. laat ons weten hoe je test morgen is gegaan?
Ah ik snap het! Groot gelijk dat je dan overgaat op spuiten! Lijkt me alleen zo naar om jezelf te prikken Dankje! Ik hoop het ook Natuurlijk laat ik het weten!
Ik heb geen angst voor naalden, dus ik zie er niet heel erg tegenop gelukkig. Ik zou mezelf niet voor de lol prikken natuurlijk haha, maar het is voor een mooi resultaat hopelijk!
Helaas, test was negatief. Echt helemaal wit. Terwijl mijn temp vanochtend juist iets was gestegen (zie kaartje). Ik weet dat het evt nog kan, heb een lange lf, maar toch is de hoop wel even weg Klein voordeeltje; ik kan vanavond gewoon een drankje doen en hoef niet stiekem te doen
@DangerBlonde helemaal waardeloos. Hopelijk gaat het allemaal snel en kan je snel door naar de volgende stap!
Ik heb 19 januari een afspraak bij de gyn weer meiden. Dan gaan we eerst een follikel meting doen. Is er geen groter eitje te zien dan gaan we direct weer starten met Letrozol. Is er wel een vergroot eitje te zien dan moeten we afwachten wat dat eitje ga doen. Hoop dus dan er gewoon niks te zien is. Kan ik direct starten met medicatie weer en lekker verder gaan!
Ahh kak hopelijk word 2021 een beter jaar voor ons allemaal! Proost vanavond, ik doe met je mee dankjewel! Spannend ook voor jou, hopelijk kun je het een beetje gaan sturen met medicatie. Ik weet hoe frustrerend het is als je zo’n belabberde cyclus hebt..
Ik had helaas weer twee follikels die op springen stonden, dus moest ook deze ronde weer overslaan op naar de volgende ronde
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 5 januari - 25 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 3 (Letrozol) NOD ONBEKEND Orchid24: 26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan ivm te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle AFSPRAKEN DangerBlonde - begin feb 2021 - provera/uitgangsecho/start Gonal-F? ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Dat is apart! Ik mocht wel gewoon doorgaan ook al had ik meerdere follikels. Heeft dat een speciale reden bij jou? De kans op een meerling is toch alsnog heel erg klein?!
Mag in mijn geval absoluut geen kans krijgen op een meerling zwangerschap. Zelf niet met twee follikels het risico is te groot
Oh wat lastig dat als ze wel op springen staan je er geen gebruik van kan maken... ik dacht ook dat er wel vaker ook bij normale cycli soms meerdere follikels tegelijk knappen.