Meiden ik ben opeen uit mezelf ongesteld geworden!! Nu twijfel ik beetje wat ik moet doen... 19 jan een nieuwe afspraak voor een follikel meting dan is er sowieso geen eitje te zien dus. Maar dan moet ik weer starten met een menstruatie opwekken. Dus of gewoon wachten. Of proberen zo snel mogelijk contact te krijgen met de gyn.
Morgen mag ik voor een echo komen. Even kijken of er wat te zien is. Anders mag ik misschien morgen al beginnen met de medicatie
Ik zit te wachten op mijn regels en dan gaan we beginnen met de ivf ronde Hopelijk is de verse terugplaatsing erna gelijk een plakker (ervanuitgaand dat er wel embryos uit komen natuurlijk anders zijn we gelijk klaar)
@Mickey20 ik las in de nod lijst dat je ook de MMM in gaat. Misschien vind je het leuk om hier mee te praten? Geen super actieve groep, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde
Ik ben inmiddels gisteren weer gestart met letrozol slikken. Kreeg vanochtend een brief dat ik de 28e een telefonische afspraak heb met de gyn. Dan hebben we 4 rondes OI gehad en zit ik nog wel voor mijn NOD. Dus afhankelijk van wat hij zegt kunnen we dan evt. de volgende cyclus gelijk door. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is, heb nog 1 kans
Geen idee! Dat zal de arts wel gaan uitleggen dan. Denk het niet omdat deze pillen wel hun werk doen voor het opwekken van een goede eisprong..
Normaal heb je maar 6 rondes clomid of letrozol, als dat dan niet werkt dan word er meestal wat anders bedacht. Vandaar mijn vraag
Klopt ja. Heb er nu 4 gehad dus zou evt nog 2 maanden vooruit kunnen. Ik wil iig bloed laten prikken op mijn vitamines en schildklierwaarden (omdat ik ook al lange tijd veel andere klachten heb, die misschien daar wel aan te relateren zijn). En anders wordt denk ik iui de volgende stap.. maar ik vind dat nu nog wel iets te snel gaan eigenlijk.