Man wat heb ik een baaldag zeg. Vanmorgen follikelmeting gehad en er waren er maar 4 groot genoeg dus bloedprikken erna. Wordt ik net gebeld dat ik morgen weer terug moet voor een echo en bloedprikken (het is 1,5 uur rijden enkele reis) en ohja we gaan ook maar 1 embryo terugzetten ipv 2 want je bent toch nog jong..
He wat rot! En wat dom ook dat ze dat zo tegen je zeggen. Alsof je leeftijd wat uitmaakt. Waarom moet je morgen weer?
snap dat je enorm baalt.. jeetje wat ver weg ook.. wat een rot opmerking.. leeftijd staat er echt volledig buiten.. vervelend hopelijk straks gewoon een top embryo die zich lekker gaat innestelen. Succes vandaag!
Hoi dames, mag ik hier nog aansluiten? Wij zijn al drie jaar bezig ivm mijn pcos, ik wilde het zo lang mogelijk helemaal natuurlijk proberen. Nu toch maar een knoop doorgehakt en donderdag begonnen met mijn allereerste serie Letrozol. Zo spannend! Hoop dat het voor ons werkt wel wat klachten zoals hoofdpijn, vroeg wakker, warm gezicht, droge ogen en gespannen/onrustig gevoel. Benieuwd of het positief effect heeft op lichaam!
Natuurlijk, welkom! Wow, 3 jaar.. dat is echt lang Ik hoop dat de letrozol zijn werk doet bij je! Mijn klachten zijn elke ronde weer anders. Geen peil op te trekken haha
Als de follikels zo dicht bij "groot genoeg" zijn dan willen ze soms elke dag een echo en bloedprikken. Gelukkig hoef ik morgen niet weer terug want het is 2 uur rijden enkele reis en mijn voet ken dat niet nog een keer aan Ze belde dat ik mog 1 dag door mag prikken en dan maandag de punctie! Hoelaat bellen ze morgen weer door dus ik ben benieuwd
Welkom! Die bijwerkingen zijn niet leuk. Maar ze horen er helaas wel bij. 3 jaar is lang zeg, dat hebben jullie wel volgehouden! Hopelijk brengt de letrozol jullie snel mooi resultaat!
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Ritoy: 6 februari - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde ivf NOD ONBEKEND Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan ivm te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Mickey20: 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - IVF ronde 1 (Decapeptyl, Fostimon, Ovitrelle) AFSPRAKEN DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Mickey20 - 3e follikelmeting 20-1, punctie 22-1? Ritoy - 22-1 follikelmeting, 24-1 punctie Orchid24 - 20-1 - 7 weken echo in ziekenhuis (ter afsluiting in ziekenhuis) Orchid24- 29-01 - 8 weken echo vk Orchid24 - 13-02 - termijnecho vk ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Orchid24 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Ritoy: 6 februari - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde ivf HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg NOD ONBEKEND Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan ivm te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Mickey20: 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - IVF ronde 1 (Decapeptyl, Fostimon, Ovitrelle) AFSPRAKEN DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Mickey20 - 3e follikelmeting 20-1, punctie 22-1? Ritoy - 22-1 follikelmeting, 24-1 punctie Orchid24 - 20-1 - 7 weken echo in ziekenhuis (ter afsluiting in ziekenhuis) Orchid24- 29-01 - 8 weken echo vk Orchid24 - 13-02 - termijnecho vk ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Orchid24 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Ritoy: 6 februari - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde ivf HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg NOD ONBEKEND Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan ivm te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Mickey20: 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - IVF ronde 1 (Decapeptyl, Fostimon, Ovitrelle) AFSPRAKEN Babywens95 - 28 jan - telefonische afspraak gyn (na 4 rondes letrozol) DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Mickey20 - 3e follikelmeting 20-1, punctie 22-1? Ritoy - 22-1 follikelmeting, 24-1 punctie Orchid24 - 20-1 - 7 weken echo in ziekenhuis (ter afsluiting in ziekenhuis) Orchid24- 29-01 - 8 weken echo vk Orchid24 - 13-02 - termijnecho vk ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Orchid24 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.[/QUOTE]
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg NOD ONBEKEND Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan ivm te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Mickey20: 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - IVF ronde 1 (Decapeptyl, Fostimon, Ovitrelle) Ritoy: 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde ivf - 1e cryo terugplaatsing AFSPRAKEN Babywens95 - 28 jan - telefonische afspraak gyn (na 4 rondes letrozol) DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Mickey20 - 3e follikelmeting 20-1, punctie 22-1? Ritoy - 25-1 punctie Orchid24 - 20-1 - 7 weken echo in ziekenhuis (ter afsluiting in ziekenhuis) Orchid24- 29-01 - 8 weken echo vk Orchid24 - 13-02 - termijnecho vk ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Orchid24 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Geen babykans voor mij deze ronde helaas. Werd vandaag gebeld door het ziekenhuis dat mijn hormoonwaarde te hoog waren en dus alle embryos worden ingevroren na de punctie Maandag punctie, dinsdag worden we gebeld hoeveel embryos er zijn ontstaan en dan de maandag erop worden we gebeld over hoe veel er overleefd en ingevroren zijn.
Mijn punctie gisteren viel enorm mee. Diverse follikels aangeprikt, uiteindelijk maar 2 eicellen gevonden. Toch heb ik er een goed gevoel over. We horen maandagochtend of er een embryo ontstaan is. Zo ja, dan wordt dat maandagmiddag teruggeplaatst. Spannend!!
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar, PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Mickey20: 9 februari - 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - IVF ronde 1 (Decapeptyl, Fostimon, Ovitrelle) HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg NOD ONBEKEND Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 12 - ronde 1 Letrozol (Na BBZ) Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan ivm te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan ivm cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Ritoy: 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde ivf - 1e cryo terugplaatsing AFSPRAKEN Babywens95 - 28 jan - telefonische afspraak gyn (na 4 rondes letrozol) DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Mickey20 - terugplaatsing 25-1? Ritoy - 25-1 punctie Orchid24 - 20-1 - 7 weken echo in ziekenhuis (ter afsluiting in ziekenhuis) Orchid24- 29-01 - 8 weken echo vk Orchid24 - 13-02 - termijnecho vk ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Orchid24 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.