Hoi dames, doen jullie wel eens in de ochtend en avond ovulatietest? Kan dat al verschil maken? Ik zou bijna m’n eisprong moeten hebben maar word een beetje ongeduldig met het vinden van die smiley, hahaha
Jazeker dat kan verschil maken! Met de meeste testen raden ze aan niet met ochtendurine te testen, maar liefst tussen 10.00 en 20.00 uur. Rond 12.00 uur zou het lh-gehalte het hoogst zijn.
ahh goed om te weten! Dan ga ik anders zo nog eens proberen, vanochtend namelijk rond half 9 al getest
Nu 12 DPO en nog een negatieve test. Ook temp wat gedaald dus afwachten wanneer ik weer ongi ga worden.hoe is het met jou?
Dat is rot zeg... Hoe voelt het voor jou? Hier is het spannend, want gisteren (7dpo) en vandaag soms bij afvegen wat drupjes bloedverlies. Geen krampen, wel wat steekjes en wat andere progesteron-kwaaltjes.
Oeeh spannend! Duimen!... ja aan de ene kant had ik het wel verwacht deze ronde. Maar baal wel ben er echt wel klaar mee nu.
Thanks...heb zelf het gevoel dat het niet (meer) goed zit. Ja snap heel goed dat je er klaar mee bent, zeker na alles wat je hebt meegemaakt. Dan kan het schelen dat je het had verwacht, maar het blijft rot. Sterkte meid.
Haha, ik doe een poging tot uitstellen idd. Mijn nod is woensdag/ donderdag Dit weekend lijkt mijn temp omhoog te vliegen maar heb ook niet dezelfde tijd aangehouden. Had geen zin in wekkers om half 7 Dus mijn temp van morgen wordt spannend! Hij daalt meestal een dag of 3 dus als hij morgen / dinsdag nog hoog is ga ik denk ik wel een testje wagen Maar zolang ik nog geen enorme testdrang heb probeer ik het uit te stellen Heb wel wat klachtjes waarvan ik denk "zou het dan toch.." maar heb dat vaker gehad dus hoop nergens op
Spannend allemaal meiden! Hier is gistermiddag de menstruatie doorgebroken dus we gaan (hopelijk) beginnen aan de 1e cryo ronde
Vandaag rond 12 uur nog eens een CB ovulatietest gedaan en nu een smiley, voor het eerst in m’n leven! Yes
Van onze 22 bevruchte eitjes zijn er maar 10 die het hebben overleefd tot dag 5. Het zijn gelukkig wel allemaal top embryos dus hopelijk hebben we er maar 1 nodig
Mijn eitje laat goed wachten, hahaha. Eiblaasje zit er nog en was vanochtend maar liefst 27mm. Gezien de positieve ovulatietest van gisteren zal hij vandaag wel springen en dan wachten geblazen! Is trouwens dag 14 van m'n cyclus dus loop wat dat betref alsnog goed op schema
@Ritoy daar zit vast jullie kindje tussen! @herfstmeisjeB wat goed, fijn zeg! Nu hopen dat het ook gelukt is Ik heb ook altijd het gevoel dat mijn eitjes lang doorgroeien. Had er in mijn 1e letrozol ronde een van 22mm in de meting en hij is als ik het goed gevoeld heb pas 2 dagen later gesprongen Hoorde er pas nog iemand over, volgens mij ook hier. Dus t is een letrozol dingetje denk ik Ik ben nu op 13 dpo en heb het nog steeds vol gehouden niet te testen! Ik laat het even afhangen van mijn temp morgen. Nod is woensdag / donderdag, heb een vrij lange LF van 15/16 dagen. Ben wel de hele week gewoon aan het werk en manlief is al weg 's ochtends als ik uit bed kom, dus dan is testen ook een stuk minder leuk Tot nu toe is mn temp kaartje wel positief hoor. Heb hem even bijgevoegd. Morgen wordt cruciaal