Mooie opbrengst @Ritoy !! Dat moet toch minimaal 1 kindje worden @herfstmeisjeB hier ook enorme follikels van bijna 30 mm met clomid. Zonder clomid werden ze bij mij ook al boven de 25 mm. @Babywens95 oeeh dat kaartje ziet er heel goed uit! Morgen testen ?
Haha geen idee! Zal afhangen van mijn temperatuur morgen en of ik hoofdpijn ga krijgen. Dat komt ook altijd al een paar dagen van tevoren
Kunnen grotere eiblaasjes kwaad denk je? Mijn artsen waren heeeel positief en tevreden dus ik denk niet dat het een probleem is... hij mag wel eens gaan springen die knoeperd, heb het idee dat hij er nog steeds zit hahaha. heeft iemand van jullie al eens de eisprong overduidelijk gevoeld?
ohh dat zou kunnen! Ik ben dan een beetje bang dat het te groot is of zo, maar aangezien de gyn enorm tevreden was zal dat wel meevallen
Hahah ja die gedachte is ook wel eens door mijn hoofd geschoten hoor. Maar het zal wel niet, heb er ook nog nooit wat over gehoord. Mbt je vraag over de eisprong voelen; ik heb altijd 2/3 dagen een stekende pijn bij 1 of allebei de eierstokken. Op den duur is die pijn ineens weg en dan duurt het niet lang voor m'n borsten pijn beginnen te doen mn temp is dan ook de volgende dag gelijk hoger dus zodra die pijn weg is weet ik dat hij is geweest.
Ahhh dat is een goeie. Ja heb ik ook wel, nu sinds gisteren wel steekjes alleen ik verwacht om de een of andere reden echt een steek te voelen zodra het gevaarte ‘ontploft’ of zo hahaha maar ik denk dat ie morgen wel gesprongen is en dat wordt dat maar gewoon 1dpo
Precies hetzelfde hier! Kan in principe geen kwaad. Je kan er gewoon zwanger mee raken. Ik heb wel eens getwijfeld of de eitjes dan niet overrijp zijn en niet meer goed. Wilde dat woensdag eens vragen aan de verpleegkundige. Maar bij mijn dochter is het gewoon gelukt met clomid en een grote follikel. Dus het kan wel.
@Babywens95 en, hoe voel je je? hoe is je temperatuur nu? Ik mag trouwens op het wachtbankje denk ik, had gisteravond een vervelende opgezette buik linksonder, en voelde allemaal wat krampachtig aan. Nu is dat weg dus denk dat ik inderdaad de eisprong gehad heb, netjes op dag 14 Nu de spannende wachtweken... maar ik ga er maar niet vanuit dat het binnen 1 keer lukt, dat zou echt een wonder zijn!
Goedemorgen dames, ik zal me even kort voorstellen want ik ben redelijk nieuw op dit forum en sowieso nieuw in deze groep. Ik had mezelf eerder aan een andere groep toegevoegd, maar zie nu dat er ook groepen zijn waarbij iedereen in de MMM zit Mijn naam is Daantje, ik ben dertig jaar en wij zijn nu meer dan een jaar via het ZH bezig voor ons eerste kindje. Omdat ik zowel een prolactinoom (goedaardig gezwel op hypofyse) als PCOS heb, hebben wij de hulp van het ZH wel nodig. We hebben inmiddels 4 rondes met Letrozol geprobeerd (nooit een eisprong gehad) en we nu in de derde ronde met spuiten (bemfola 75H, start oktober 2020). In de eerste ronde spuiten heb ik uit mijzelf een eisprong gehad (zonder Pregnyl), helaas was het toen niet raak (we hadden het ook maar 1x gezellig gehad want we hadden nog niet op een eisprong gerekend). De tweede ronde is er geen eisprong gekomen maar de derde ronde ziet er nu goed uit. Op 29-1 had ik een eitje van 15,8 en dus heb ik zaterdag Pregnyl (5000) mogen spuiten. Dit omdat mijn eitje vorige keer 24 uur na de laatste meting waarop hij 15,7 was is gesprongen. Ik heb het gevoel dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad, dus ik ga nu die eindeloze wachtweken tegemoet. Nu vind ik überhaupt het krijgen van een eisprong al een overwinning, maar uiteraard hoop ik met alles wat ik in me heb dat ik snel een positieve test in handen heb! Dat valt nog af te wachten want vorige keer was bij lf maar 10 dagen. Daarom deze keer op dag 7 en 9 progesteron prikken. Fijn in ieder geval dat ik dit keer niet alleen op het wachtbankje zit en de spanning met jullie kan delen. Ik duim voor jullie allemaal! PS: ik zet mezelf zo ook op het lijstje
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Mommy94: 2 februari - 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Ritoy: 6 februari - 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde IVF Mickey20: 9 februari - 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - 1e ronde IVF HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg Daantjeee: 15 februari - 30 jaar, pcos & prolactinoom - eerste kindje - 7e ronde (4x Letrozol & nu 3e x OI dmv bemfola & pregnyl) NOD ONBEKEND Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan i.v.m. te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan i.v.m. cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Ritoy: 32 jaar - 4e kindje - 1e ronde ivf - 1e cryo terugplaatsing Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol AFSPRAKEN Babywens95 - 28-1 telefonische afspraak gynaecoloog (na 4 rondes letrozol) DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Daantjeee: 8 feb & 10 feb - progesteron prikken. Uitslag op 17-02 ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@Mommy94 Hoe gaat het nu met je? @Babywens95 We zijn hier erg benieuwd naar jouw test meid! @herfstmeisjeB Yes, op het wachtbankje! Toitoitoi meid! @Daantjeee Welkom en wat fijn dat je een eisprong hebt gehad! Spannend, toitoitoi!
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Mommy94: 2 februari - 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1 Mickey20: 9 februari - 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - 1e ronde IVF HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg Daantjeee: 15 februari - 30 jaar, pcos & prolactinoom - eerste kindje - 7e ronde (4x Letrozol & nu 3e x OI dmv bemfola & pregnyl) NOD ONBEKEND Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 3 - ronde 3 overslaan i.v.m. te veel follikels Letrozol 2.5 DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan i.v.m. cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol AFSPRAKEN Babywens95 - 28-1 telefonische afspraak gynaecoloog (na 4 rondes letrozol) DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Daantjeee: 8 feb & 10 feb - progesteron prikken. Uitslag op 17-02 ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Welkom @Daantjeee ! Je hebt er ook al aardig wat op zitten. Ik denk dat je je in de mmm groepjes meer thuis voelt dan de ‘gewone’ groepjes. Dat heb ik wel zo ervaren. Spannend komende weken voor jou!
Dit heb ik inderdaad ook, qua wachtweken is het altijd fijn om met anderen te kletsen en symptomen te delen maar ik vind het vaak toch wel moeilijk als anderen in de gewone/nod-groepjes dan al in de eerste of tweede ronde zwanger raken Hier weten we toch allemaal wel hoe ontzettend niet vanzelfsprekend het is/kan zijn!
Hahah, ik heb het vanochtend gered om nog niet te testen! Temp was 0.02 gezakt. Kon ik alleen zien omdat ik een thermometer heb met 2 cijfers achter de komma. Anders was hij nog hetzelfde geweest . Dus nog steeds wel spannend! Ik ben echt heel erg benieuwd naar morgen. Heb nog steeds elke dag wat krampjes enzo, maar ik weet niet zo goed of ik dat normaal ook heb. Ik let er deze maand wel erg veel op merk ik Ook doen mn borsten nog steeds pijn, en elke dag denk ik "is het nou minder aan het worden of niet" en twijfel ik weer. Kan er dus echt niks van zeggen... het blijft nog even spannend. Heb zo geen zin in weer een witte test Dus heb last van uitstelgedrag (als een van de weinigen op dit hele forum geloof ik ) Wat fijn dat je eisprong geweest is! Ik duim voor je. Praat maar lekker van je af hier in deze wachtweken