@Daantjeee Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde hier. Jullie hebben er ook al een aardig traject opzitten zo te lezen. @Mommy94 Shit zeg.. had je het verwacht? @Mickey20 Haha, niet getest dus. zie bericht hierboven.
Wat rot meid. Hoe voel je je erbij? En hoe ga je nu verder? Ik heb al sinds 7 dpo licht bruinverlies (heb ik anders nooit zo vroeg) en had gisteren (10 dpo) een omowitte early test. Verder ook weinig symptomen dus verwacht mijn ms donderdag of vrijdag, als de duphaston het niet tegenhoudt...
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Mommy94: 2 februari - 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg Babywens95: 3/4 februari - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 4 (Letrozol 2,5 mg) Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1 Mickey20: 9 februari - 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - 1e ronde IVF HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg Daantjeee: 15 februari - 30 jaar, pcos & prolactinoom - eerste kindje - 7e ronde (4x Letrozol & nu 3e x OI dmv bemfola & pregnyl) Zonnestraal: 17 feb PCOS - 3e kindje - ronde 4 Letrozol 2.5 NOD ONBEKEND DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan i.v.m. cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol AFSPRAKEN Babywens95 - 28-1 telefonische afspraak gynaecoloog (na 4 rondes letrozol) DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Daantjeee: 8 feb & 10 feb - progesteron prikken. Uitslag op 17-02 ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Tijd uit de lucht geweest wegens privé omstandigheden.. dit keer 1 follikel dus wij kregen groen licht, ik verwacht morgen de eisprong! Voor alle andere ik ga duimen voor jullie
Hahaha, snel plassen en zorgen dat er geen tests binnen handbereik liggen. Dan kun je niet anders Ik weet het niet. Aan de ene kant denk ik ja, mijn kwaaltjes zijn anders dan in de vorige maanden maar aan de andere kant denk ik nee joh, je maakt jezelf gewoon gek Als mijn temp morgen niet zakt ga ik testen
Ah nee...vandaag of morgen je nod toch? Is je temperatuur zo laag dat het zeker weten niet gelukt is?
Hier net de echo gehad, de cystes zijn weg, we kunnen weer door! vandaag begonnen met de provera. Zodra de menstruatie door breekt weer terug voor een uitgangsecho en dan starten met spuiten, als alles er weer goed uitziet. Er is weer licht aan het eind van de tunnel.
Balen @Babywens95 en @Mommy94 @Mickey20 klinkt ook niet lekker.. het is niet jullie ronde in dit groepje
Jeetje dames @Babywens95 @Mommy94 @Mickey20, wat enorm naar allemaal. Wie weet zit er toch nog een wondertje tussen!
Nee dat nog niet! Zal mn kaartjes even bijvoegen, dan zie je vast wat ik bedoel Zeker de vergelijking met oktober is wel duidelijk. Daarnaast heb ik vandaag hoofdpijn gekregen (altijd een paar dagen voor nod) en doen mn borsten ineens een stuk minder zeer. Ik reken er dus niet meer op Edit: had in oktober nog een thermometer met 1 cijfer achter de komma en vanaf november met 2 cijfers. Dat verschil is ook goed te zien.
Ik zie het inderdaad. Maar kijk je eerst morgen naar je temperatuur en test je dan toch als die nog hoog genoeg is? Of test je sowieso niet? Ben je zo regelmatig dat je menstruatie zeker morgen zou moeten komen als die komt?
Ik weet zo goed als zeker dat hij morgen of uiterlijk vrijdag komt. Dus mocht ik zaterdag nog niets gezien hebben, dan ga ik testen. Dan is mijn man ook thuis en hij wil altijd samen de test bekijken Al is dat niet de reden waarom ik wacht hoor. Heb de pest aan witte testen, dus wacht het nu dan liever af. Maar ik ben er echt bijna zeker van dat ik ongesteld word. Ik heb al maanden een lf van 15/16 dagen. Vandaag is al 15 dpo dus morgen of vrijdag zou het moeten komen
Ik snap het helemaal. Het zou wel super zijn als jullie zaterdag samen een positieve test in handen hebben!
Ik zie nu pas dat je al had gepost. Goed nieuws! Gefeliciteerd! Nu duimen dat dit jouw ronde gaat worden!!
Ben gisteren gestart ja haha ik hoop nog niet te hard, aangezien we eens moeten kijken of de dosering aan slaat of niet. Maar hoop toch wel een beetje