** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Mommy94: 2 februari - 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1 Mickey20: 9 februari - 41 jaar - 2e kindje - ronde 20 - 1e ronde IVF HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg Daantjeee: 15 februari - 30 jaar, pcos & prolactinoom - eerste kindje - 7e ronde (4x Letrozol & nu 3e x OI dmv bemfola & pregnyl) Zonnestraal: 17 feb PCOS - 3e kindje - ronde 4 Letrozol 2.5 Babywens95: 6 maart - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 5 (Letrozol 2,5 mg) NOD ONBEKEND DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan i.v.m. cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol AFSPRAKEN DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Daantjeee: 8 feb & 10 feb - progesteron prikken. Uitslag op 17-02 ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Zoals verwacht vandaag ongesteld geworden En de assistente van de gyn gesproken. Hij vond mijn bloeduitslagen van vorige week prima. Vind zelf mn B12 te laag dus dat zou ze nog terugkoppelen aan de gyn. Als ik er niks van hoor vindt hij het dus prima.. Ik denk er over om met de uitslagen naar mijn eigen huisarts te gaan. Kijken wat hij ervan zegt.
Wat balen voor je!! Wat betreft zelf actie ondernemen via de HA: doen! Niemand gaat zo’n goede advocaat voor jouw traject zijn als jijzelf! Dikke virtuele knuffel en ik duim voor je dat het volgende keer raak is!
Helaas meiden. Nog geen menstruatie, want die wordt tegengehouden door het progesteronmedicijn dat ik slikte ter bevordering van de innesteling. Maar wel een witter dan witte test vandaag. Dus einde oefening. Nu een wachtmaand en hopelijk daarna IVF-poging 2. Maar dat is nog niet zeker vanwege corona en de wachtlijst... Daar hoor ik hopelijk in ons evaluatiegesprek 16-2 meer over. Sorry heb even geen puf om op alle andere berichtjes te reageren nu, dus dat komt later.
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Mommy94: 2 februari - 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1 HerfstmeisjeB: 15 februari - 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg Daantjeee: 15 februari - 30 jaar, pcos & prolactinoom - eerste kindje - 7e ronde (4x Letrozol & nu 3e x OI dmv bemfola & pregnyl) Zonnestraal: 17 feb PCOS - 3e kindje - ronde 4 Letrozol 2.5 Babywens95: 6 maart - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 5 (Letrozol 2,5 mg) NOD ONBEKEND DangerBlonde: PCOS - 2e kindje - ronde 4 overslaan i.v.m. cyste, ronde 5 stop clomid en start Gonal-F en Ovitrelle Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol Mickey20: 41 jaar - 2e kindje - ronde 21 - wachtmaand na 1e ronde IVF AFSPRAKEN DangerBlonde - 3 feb 2021 - start provera/uitgangsecho Daantjeee: 8 feb & 10 feb - progesteron prikken. Uitslag op 17-02 ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@Babywens95 @Mickey20 wat ontzettend bale zeg dit voor jullie. Hopelijk komen er snel betere berichten voor jullie.
@Babywens95 @Mickey20 ohhh dames wat ongelofelijk naar en oneerlijk weer. Rustig aan dan maar, veel liefs!
K*t... wat zijn je b12 waarde? Heb in mijn 1e zwangerschap heel erg laag gehad eb sinds dien altijd een b12 aan de lage kant.
197. Dus wel boven de ondergrens. Moet er wel bij zeggen dat ik gewoon door ben gegaan met vitaminepillen slikken, want dat doe ik al jaren. Dus ik vond dat het juist een vertekend beeld zou geven als ik dat dan voor het prikken niet zou doen Her is erg lastig te vinden wat nou een "goede" waarde is voor B12. De een zegt dat dit prima is, de ander zegt dat het veel te laag is.
Toen ik ongeveer zo’n waarde had een paar jaar geleden moest ik vijf weken twee prikken per week in m’n billen om het weer omhoog te krijgen (ben wel vegetariër en groot deel veganist). Dit is dus wel laag geloof ik
Goedemorgen dames! In andere groepjes zie ik steeds testen voorbij komen, dus ik word steeds ongeduldiger (7 DPO vandaag) . Hoe staat het met jouw geduld @herfstmeisjeB ? Ik had Pregnyl tijdens de behandeling en vanmorgen had ik voor het eerst een witte test. Denk dus dat ik stiekem donderdag al een testje ga wagen nu ik zeker weet dat pregnyl eruit getest is . Is er al een statusupdate bekend van @Mommy94 ? Wellicht heb ik hem gemist, maar ik dacht dat de NOD 2-2 was? Fijne dag allen! EDIT: Zie net op een vorige pagina de huidige status van @Mommy94 . Shit, balen!
Jaaaa wij lopen echt gelijk! Nu ook 7dpo. Gelukkig zit ik alleen in een groepje waarin ik als eerste aan de beurt ben qua nod haha, dus nog geen testen daar. Hier gaat het goed eigenlijk! Voel me nog vrij rustig maar deze week wordt het natuurlijk wel spannend. Was gisteren en eergisteren wel snel emotioneel en gisteravond weer last van maagzuur. Maar ja allemaal hormonaal dus dan weet ik nog niks Ik mag officieel volgende week dinsdag testen geloof ik maar denk dat ik zondag alvast stiekem kijk samen met mijn man mits ik dan vermoed dat het gelukt is tenminste! afwachten maar
Hmm, okee! Ik twijfel nog om later deze week toch mn eigen huisarts ook te bellen erover. Hoor hier op het forum ook van anderen dat dat wel laag is. Ben trouwens geen vegetariër.
Het kan ook dan ook helemaal geen kwaad om het een beetje op te krikken! Ik heb thuis hele geconcentreerde vitamines die het niveau goed houden, dat kun je ook proberen
Dames ik heb een vraagje aan de hormonen-experts: I.v.m. Een korte LF (10 dagen) moet ik deze ronde 2x progesteron prikken om te bepalen of de waardes goed zijn. Vorige x duurde het een week (!) voor ik een uitslag had (Erasmus MC). Nu hoop ik de uitslag dit keer eerder te krijgen. Iemand ervaring met progesteronwaardes en of ze eventueel een zwangerschap kunnen voorspellen? Wat zijn een beetje normale waardes? En wat zijn de waardes tijdens ene zwangerschap? Iemand ervaring? Ik prik op 7 en 9 dpo.
Ik onthoud mezelf de laatste twee maanden van NOD groepjes, merk dat ik er echt heel erg gefrustreerd van raak als alle meiden maar ‘gewoon’ snel zwanger raken. En ik weer door moet naar een volgende te lange ronde. Ben ik zo weer 2 NOD groepjes verder terwijl de rest er maar 1 hoeft. Beetje hormonaal enzo.. @Daantjeee ik heb geen ervaring met progesteron prikken, ik weet wel dat ze je waarschijnlijk utrogestan geven als het te weinig zou zijn. (De bekende poezenbollen haha ) ik had ook altijd een LF van 8 dagen en mij hebben ze er nooit op geprikt. Was niet belangrijk zeiden ze, deed er niet toe... Mood today, dag 43:
hahahaha dat plaatje, sorry maar herkenbaar ja die groepjes hè... ik merk ook dat ik het lastig vind. Vind het wel fijn om symptomen te kunnen delen maar zo zo pijnlijk als iemand na 1 of 2 rondes zwanger raakt en ik weeeeeer niet. Moeilijk hè? Vind deze groep daarom ook heel fijn, hoop zooooo erg dat iedereen hier snel geluk mag hebben!!