Precies dat ja! Het is gewoon voor de niet-medische dames niet te begrijpen dat het geen ‘ah jammer volgende keer beter’ situatie is voor ons. Op zich ook wel begrijpelijk dat zij dat niet snappen, want ze hebben het zelf niet meegemaakt. Maar het stootte me wel eens tegen het zere been. Heb het een aantal keer gedaan, ook voor de zwangerschap van m’n dochter, en nu even niet meer. Ik wacht wel tot het raak is, en dan schuif ik naar een zwangerschapsgroepje al durf ik dat na de miskraam ook misschien niet meer zo snel. Merk dat ik het echt super verdrietig vind als ik dan nog eens in dat groepje kijk waar ik ook bij hoorde. Daar moest ik ook bij zijn. Zo oneerlijk. Op sommige dagen kan ik daar gewoon heel slecht tegen. Lees: de 1,5 week voordat ik ongesteld moet worden chagrijnig of verdrietig om niks, chocola and keep it coming, slecht slapen, slechte concentratie, nergens echt zin in... En de rest van de cyclus kan ik dan best weer optimistisch zijn, en denken dat mijn beurt wel weer komt. Hopelijk
Zo herkenbaar dit! Heb het deze ronde wel weer gedaan, maar baal er nu zo van nu er een flink deel ol roze gaat. Daar ga ik gewoon mee stoppen Dan moeten we maar wat meer kletsen in dit groepje
Zal ik m even aftrappen dan? Ik zit nu op 8dpo en heb sinds gisteravond steekjes links in mijn baarmoeder. Voet echt niet als ongesteldheidspijn, dit gevoel ken ik niet. Nu ben ik in mijn leven pas een keer of 10 ongesteld geweest, dus het kan net zo goed wel ongesteldheidspijn zijn. Zit mezelf lekker gek te maken En ik ben ook mega misselijk. Maar dat zal nog wel een restje pregnyl zijn Ik hoop zo dat ik een innesteling aan het voelen ben
Hihi goede hoop! Ik hoop het zo voor jou. ik heb helaas dezelfde klachten ook van de progesteron als ik niet zwanger ben, dus daar valt niks aan te lezen
And then the time finally came! En volgens mij de eerste keer dat ik er een beetje blij om ben ondanks dat ik pijn heb
Wat fijn dat je ongesteld bent @DangerBlonde !! Hopen dat het snel doorzet en je door kan voor de uitgangsecho. Kan de nieuwe ronde voor jou ook van start!! Ik ben benieuwd of mijn klachten dan de progesteron zijn of de innesteling. Time will tell! Ik heb overigens geen medicatie genomen om progesteron te ondersteunen (ustrogestan ofzo)
Spannend!!! Ik ook 8dpo nu. Had de afgelopen dagen af en toe wat pijntjes/steekjes/krampjes in mijn onderrug en -buik, en maagzuur, maar best wel onopvallend dus kan alles zijn. Heb ook niet per se het gevoel dat ik een innesteling gehad heb, maar het is nog best vroeg. Ben benieuwd!
Ik weet het niet zo goed maar ik ga uit van de 15e. Heb 30-1 Pregnyl 5000 gespoten dus ik ga ervan uit dat ik op 1-2 mijn eisprong heb gehad. Ik heb geen idee van mijn normale lf omdat ik (bijna) nooit ongesteld ben, dus ik heb gerekend: eisprong + 14 = NOD (dus 15-2). Had ik beter van 15 uit kunnen gaan? Waarom verwacht jij de 16e? Heb jij een langere lf? EDIT: Volgens het ZH mocht ik trouwens de 15e testen (Spuitdag + 16 dagen)
Aaaah zo! En ja nu je het zegt, het moet inderdaad de 15de zijn hahaha op de een of andere manier zat die dinsdag telkens in m'n hoofd, maar dat is al dag 15 geloof ik. Geeeeen probleem hoor, dagje eerder edit: ik voel nu trouwens af en toe echt mini (heel licht) prikjes onderin mijn buik en dan voelt het een beetje warm aan of zo, van binnen. Haha al die vage dingetjes... alles valt op! En ook dat ik de afgelopen dagen snel rommelde darmen heb en veel lucht in m'n buik, benieuwd of dat iets gaat betekenen. spannend hè?
@DangerBlonde dat plaatje Vrolijkt me weer even helemaal op. En dat had ik nou juist ff nodig na een lange, vervelende dag op werk. Thanks Blij dat het is doorgebroken bij je. Nu op naar een goede maand! @Daantjeee @herfstmeisjeB dat klinkt spannend!! ik duim voor jullie! Heb besloten deze ronde even iets minder ermee bezig te zijn. Blijf alleen in dit lijstje meepraten en de rest heb ik allemaal afgemeld / uitgezet. Ik twijfel nog of ik ga temperaturen deze keer. Misschien alleen rond mn eisprong eventjes, denk ik. Om te checken of hij is geweest. Heb echt even geen zin om er de hele tijd mee bezig te zijn & heb er toch een vakantie tussendoor. Dus dan wordt tempen er toch niet beter op ovutesten werken bij mij niet, dus daar begin ik ook niet aan. Ik voel toch wanneer de eisprong eraan komt & ga gewoon zorgen dat we vaak genoeg ons best doen. Al zegt dat toch niks
Het heeft goed doorgezet! beetje te goed weer, binnen 2 uur weer finaal doorgelekt pffff. Word daar zo moe van soms.. bloed elke keer helemaal leeg. Morgenvroeg de uitgangsecho
Goed idee. Stoppen met tempen en ovutesten geeft echt veel meer rust. Krijg je nog echo’s met follikel metingen? Dan zie je ook precies hoe en wat. Is de rest niet nodig.
Dit. Maar dan ook echt. Krampen van m’n rug, buik tot in m’n bovenbenen. Lig met een kruik op de bank, te bedenken of ik toch niet beter een pijnstiller ga pakken zo.. hou niet zo van pijnstillers als het niet echt moet. *klaagmodus uit
Zoo spannend!! Laat het weten als je gaat testen he?! Sterkte met je kwaaltjes. Hopen dat ze niet alleen in ons hoofd zitten
Voor mezelf vind ik het te laag. Helemaal als je al bij slik. Ik wil zelf boven de 200 zitten. Liefst op de 300. Tussen de 150 en 700 is goed zeggen ze. In mijn zwangerschap zat hij op 93. Toen wekelijks injecties gekregen. Je kan er voor kiezen om 2 pilletjes te slikken inplaats van 1. Het is per persoon ook verschillend waar je je goed bij voel. Laatst was hij bij mij 148 en vonden ze goed. Maar merk zelf dat het echt te laag is. Ik slik ook 2 pillen per dag dan blijft die netjes tussen de 200 en 300 in.
Ik ben tussendoor beetje afwezig. Wil er niet al te veel mee bezig zijn de hele maand door dus ik duik weer op als mijn eisprong er aan komt haha. Zit vandaag op 10 DPO. Maar zit wel beetje lastige situatie want vriendlief heeft corona en begin zelf ook klachten te krijgen. Wil geen ronde overslaan
Alive feminax werkt bij mij echt super! Direct 2 pillen tegelijk en heb de hele menstruatie niks meer nodig.
Dames, ik ben mezelf nu helemaal gek aan het maken. Vandaag 9 dpo - 11 dagen na pregnyl 5000 Afgelopen twee dagen Omo-witte testen (foto 1). Vandaag denk ik het lichtste lijntje ever te zien (foto 2 en 3) Zien jullie het ook of ben ik helemaal krankjorem aan het worden? Sowieso ga ik nu weinig drinken en wachten tot ik weer kan plassen En ik hoop dat t niet alsnog een restje pregnyl is. Volgens de bijsluiter kan het tot Max 10 dagen een test beïnvloeden, maar heb ook andere verhalen gehoord...