Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    @Orchid24 en @Mommy94 Een goede arts kan zoveel verschil maken. Het is zo belangrijk om je prettig en gehoord te voelen! Ik heb veel verschillende artsen gezien en er zit een behoorlijk verschil in. De arts die mijn eerste traject begeleide vond ik ook helemaal niets, maar gelukkig heb ik hem tijdens het traject eigenlijk nauwelijks gezien, omdat je gewoon met de dienstdoende arts te maken hebt. En volgens mij werkt hij niet meer zo veel.

    @Babywens95 Wat een goed vooruitzicht! Met twee eitjes ook dubbel zoveel kans dat het lukt, toch? En het zou helemaal fantastisch zijn als het een tweeling wordt. Of zou je dat liever niet willen?

    @Zonnestraal Wat fijn dat ze nu al zo goed groeien! Hopelijk een voorteken en gaat het ook lukken. Spannend!
     
    Babywens95, Zonnestraal en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Babywens95 super! Haha stom is dat he zo’n tweeling gevoel! Ben benieuwd haha! :roflmao:

    @Chayammy ja rot corona.. ik vind ook dat fertiliteit een beetje onderschat word en niet terecht iets wat als eerste afgeschaald moet worden.. snap dat als het niet anders kan, het niet anders kan.. maar we wachten al zolang op iets wat zo’n grote invloed heeft op je leven.. zo’n wens gaat zo diep..
     
    Chayammy en Babywens95 vinden dit leuk.
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chayammy ik heb zojuist even bij gelezen.. wat een verdrietig verloop heb je gehad. Hopelijk heb je snel wat zekerheid.

    @Babywens95 wow wat een goede meting!! Spannend!
     
    Chayammy en Babywens95 vinden dit leuk.
  4. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat ze zo goed gegroeid zijn!!! Spannend
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  5. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Er zij helaas ook mebsen die nog 1 laatste kans hadden en die is afgenomen door corona..... zo triest
     
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja is het ook..
     
  7. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Heldere uitleg, dankje. Wel heftig zeg! :eek: Hoe ernstig heb jij het dan?

    Je hebt idd gelijk, het personeelsprobleem zag het grootste probleem worden.. Daar had ik nog niet zo over nagedacht. Hopelijk kunnen ze toch open blijven, het is idd toch een flinke tegenvaller als het uitgesteld wordt..:(
     
  8. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Ik zou het wel leuk vinden! Mijn man ziet nog wel een heleboel beren op de weg, maargoed als het zo is komt hij daar wel overheen :roflmao: Ik ben wel al heel erg blij met de "dubbele" kans want die letrozol is toch ook troep hoor.. merk het deze week eigenlijk ook nog wel dat het invloed op mn lichaam heeft :( Veel misselijk en ben niet vooruit te branden.. het is maar goed dat ik vakantie heb o_O
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Babywens95:
    6 november - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 1 (Letrozol 2.5)

    NOD ONBEKEND
    Orchid24:
    26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle
    Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 11 - ronde 1 Letrozol 2.5
    Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF

    AFSPRAKEN


    ZWANGER


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  10. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ah ja daar komt ie wel overheen! Vervelend dat je nog zo’n last hebt van de letrozol.. ook wel zonde van je vakantie zo hopelijk gauw wat beter!
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  12. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Sorry dames.. ik kom even klagen. I
    k had eigenlijk nog niet zo'n last van het 'teleurstellingsgevoel' tot nu toe.. Vanmiddag kregen we een berichtje van bekenden dat ze een kindje verwachten. Mensen waarvan we het totaal niet hadden verwacht, en het was blijkbaar in één keer raak. Het is niet dat ik het ze niet gun, maar het komt even heel hard binnen. Veel harder dan ik had gedacht :( En aan de andere kant denk ik, kom op, er zijn mensen nog veel langer bezig of mensen waarbij de kans nog veel kleiner is dat het ooit gaat lukken.. Maar ik heb even een donkere donderbui boven mijn hoofd hangen :oops:

    *klaagmodus uit* Toch fijn zo'n forum om even van je af te schrijven.
     
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat is ook gewoon kut, sorry dat ik het zeg en het neemt niks weg dat je het een ander ook heel erg gunt. Je gunt het jezelf alleen ook. En zeker als je het niet verwacht had van hun.. Je mag daar ook echt wel van balen. En het is voor iedereen vervelend, je kan altijd wel iets ergers bedenken zo kan je door blijven gaan. Jouw gevoel mag er ook zijn! Knuffel ❤️
     
    Chayammy en Mommy94 vinden dit leuk.
  14. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Dankjewel:rolleyes: Het voelt zo dubbel.. Maar wat je zegt klopt. Ik zet mezelf heel snel aan de kant en nu kom ik mezelf tegen :oops:
     
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, maar ik zou hetzelfde hebben hoor.. zover ik weet heeft echt niemand in onze vrienden of kennissen kring een kinderwens pas over paar jaar zeggen ze allemaal. Dus als daarvan ineens iemand roept ik ben zwanger.. dan ja is dat gewoon heel moeilijk. Het is fijn als je blij kan zijn voor een ander, maar het is niet erg als dat niet meteen je eerste reactie is. Dat komt nog wel, je moet dat ook weer een plekje geven.
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  16. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Snap ik helemaal hoor. Zijn er heel veel om mij heen zwanger en hoor ook telkens weer nieuwe die zwanger zijn en allemaal in één keer raak. Komt gewoon hard binnen omdat je wens groot is en wij er veel aan moeten doen... en dan helpen die bijwerkingen van de Letrozol ook niet mee! <3
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  17. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Orchid24 vindt dit leuk.
  18. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Babywens95:
    6 november - 25 jaar, PCOS - eerste kindje - OI ronde 1 (Letrozol 2.5)

    NOD ONBEKEND
    Orchid24:
    26 jaar - PCOS - eerste kindje -maand 19/ronde 04 OI Gonal-F+Ovitrelle
    Mommy94: PCOS - 2e kindje - maand 11 - ronde 1 Letrozol 2.5
    Chayammy: 33 jaar - endometriose - 1e kindje - onderzoek herhaalde MK, daarna IVF
    Zonnestraal: PCOS - 3e kindje - maand 1 - ronde 1 Letrozol 2.5

    AFSPRAKEN
    Zonnestraal
    : Dinsdag 27-10 FM cd14

    ZWANGER


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  19. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Babywens95 de ene van 16 is 16 gebleven en die van 12 is naar 16 gegroeid. Ik moet dinsdag terug.
    Beetje dubbele gevoelens erover, blij dat die van 12 is gegroeid maar ik had een hoopje dat die van 16 nu had doorgezet.
     
  20. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Hmm, dat snap ik! Ik ga heel hard voor je duimen dat ze dinsdag allebei zijn doorgegroeid :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina