@herfstmeisjeB die rot witte testen Ga je nu wachten tot je menstruatie door gaat breken of ga je morgenochtend nog een test wagen? Ik verwacht mijn menstruatie tussen maandag en woensdag. Ik had zojuist een inieminie beetje roze bruin afscheiding, vanmorgen had ik ook witte test. Dus ik zit nu beetje een dubio, of mijn menstruatie komt op gang of het heeft met een innesteling te maken. Nu weet ik dat dat niet heel vaak voorkomt maar bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Ik zou het mij haast niet kunnen voorstellen met de hopen stress en verdriet die ik heb gehad de afgelopen weken, wat giga tegen kan werken op je lichaam. Phoeee laat het maar snel volgende week zijn.
@DangerBlonde wij begonnen dit jaar met twee keer afscheid nemen van dierbaren, zelf met gezin ook nog een goeie week ziek geweest. En dat met het zwangerschapstraject wat ook weer de nodigde spanningen meebrengt. En dan te beseffen dat dit pas de eerste weken van het jaar zijn Laat het maar snel voorjaar zijn
Ik duim ook voor je @Ritoy ! ik heb morgen mijn eerste follikel echo van deze ronde. Zit nu op cd 8, ik voel nu al wat eipijn zeuren links en af en toe rechts. En heb vandaag al weer wat meer slijm.. dat is toch veel te vroeg?? Maar ik ben natuurlijk heel laat gewend menstruatie is eergisteren pas gestopt, gisteren een paar druppels bruin nog. Ben sinds cd 3 aan het spuiten. Vind het eigenlijk heel spannend wat ik morgen te zien krijg op de echo. Hoop zo dat het niet teveel is, ik reageerde op de clomid 50 met 3 grote en 1 kleine follikel de vorige ronde wel veel te laat, pas op cd 23. Kun je zo rond dag 10 misschien al een eisprong hebben?
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1 Zonnestraal: 17 feb PCOS - 3e kindje - ronde 4 Letrozol 2.5 Babywens95: 6 maart - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 5 (Letrozol 2,5 mg) NOD ONBEKEND DangerBlonde: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 5 gestart met Gonal-F Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol Mickey20: 41 jaar - 2e kindje - ronde 21 - wachtmaand na 1e ronde IVF Mommy94: 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg HerfstmeisjeB: 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg AFSPRAKEN DangerBlonde - 17, 19 en 22 feb follikelmetingen. 19 feb endometriose onderzoek ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Daantjeee MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Goed! Het lukt me goed om er even niet teveel mee bezig te zijn. Hopelijk hou ik dat ook in de wachtweken vol Heb ergens binnen een aantal dagen mijn eisprong, zit nu op cd12. Vanaf vandaag wat groeipijn & vruchtbaar slijm. Ik temperatuur alleen deze week, om te kijken wanneer de eisprong sowieso is geweest. Verder ga ik het niet doen deze maand. Kijken of het helpt als ik wat meer rust erin heb
Nee dat niet maar het is niet niks. Morgen denk toch de huisarts bellen. Erg benauwd. Hele dag door hoesten en flinke druk op mijn borst...
Hee meiden... vraagje weten jullie wat ziek zijn met je eisprong doet? Ik heb nu natuurlijk corona en ben best wel ziek er van. Ik doe wel 2 a 3 keer per dag ovulatie testen, maar nog steeds geen positieve test gehad. Gister leken ze wat donkerder te worden. Maar nu toch ook weer heel licht. Temp niet bijgehouden deze keer. Hebben het 1 keer gedaan tussendoor. Gaat hem niet worden deze ronde maar ben nogal onzeker over die eisprong nu... had gehoopt op eindelijk die regelmaat. Maar komt dit gezeik er weeer tussen.
Ziek zijn kan invloed hebben op je eisprong. Je lijf weet dan dat je op dat moment geen zwangerschap kunt gebruiken, dus het stelt de eisprong soms uit. Of Corona invloed heeft op de kwaliteit van de eicellen dat weten ze helaas nog niet. Ik zou zeker de huisarts bellen als je zo benauwd bent. Beterschap!
Hier de eerste follikelmeting gehad vanmorgen. Ik was bang voor weer een overstimulatie, maar dat is tot nu toe gelukkig niet Rechts 1 eicel van 11 mm te zien, plus een wat kleinere en links nog niks. Gek eigenlijk want ik had juist links die eipijn gisteren. Er waren wel heel veel kleintjes links. Dus nog even geduld, hopelijk is het in of na het weekend goed genoeg gegroeid en kan de trigger gespoten worden.
Lieve meiden, ik heb mezelf uit de lijst gehaald omdat wij niet verder gaan met het traject. Ik neem daarom ook wat meer afstand van het forum. Ik wens jullie heel veel geluk en dat jullie heel gauw jullie wondertjes in jullie armen mogen houden! Liefs
** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 ** NOD Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1 Zonnestraal: 17 feb PCOS - 3e kindje - ronde 4 Letrozol 2.5 Babywens95: 6 maart - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 5 (Letrozol 2,5 mg) NOD ONBEKEND DangerBlonde: 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 5 gestart met Gonal-F Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol Mommy94: 26 jaar - PCOS - 2e kindje - OI ronde 1 (na BBZ) Letroxol 2.5mg HerfstmeisjeB: 28 jaar, pcos - eerste kindje - eerste ronde Letrozol 2,5mg AFSPRAKEN DangerBlonde - 17, 19 en 22 feb follikelmetingen. 19 feb endometriose onderzoek ZWANGER Elisa1 Misspinkline25 Daantjeee MISKRAAM Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hier een beetje een gek verloop. Vanaf zaterdag om de dag klein beetje bruinverlies gehad, menstruatie had vandaag eigenlijk moeten door komen. Witte testen, trekkerig gevoel laag onderin de buik en nu ook 2 dagen koorts erbij te pakken. Ik kan mijn lichaam zo niet volgen