Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Hoi dames, ben een beetje afwezig geweest. Mijn menstruatie is weer bijna achter de rug en hoef dus ook nog maar twee keer letrozol te nemen, vrijdag weer kijken of er een eiblaasje groeit. Hopelijk hebben we deze maand weer een kans!

    Vannacht heb ik alweer heel levendig gedroomd over een positieve test, had ik een paar weken geleden ook al. Ben er nu natuurlijk wel veel meer mee bezig dan normaal (zonder regelmatige cyclus) maar hoop toch stiekem dat het wat betekent haha! Zo stom om dan telkens wakker te worden :p

    O ja, vermoed toch dat m'n luteale fase 16/17 dagen duurt. Werd nu namelijk alweer 2 of zelfs 3 dagen na m'n nod ongesteld en dat had ik de vorige twee keer bij vermoedelijke eisprong ook.
     
  2. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Daantjeee hihi nou stiekem zou ik t wel leuk vinden, maar ook wel super zwaar. Ik moet me maar laten verrassen. Ben ik niet zo goed in, ik controlfreak :roflmao:
    Je echo ziet er goed uit, dat is er eentje als het goed is toch?
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  3. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    :)
    Zeker! Dit was volgens gyn een hele mooie echo voor de termijn van 5 weken. Meestal is er dan nog geen vruchtje te zien, naar hier al een piepklein puntje :)
    Ben benieuwd naar jouw uitkomst! Nog eventjes geduld!​
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  4. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    834BB44D-9A51-469D-B64D-AB95F32E7ECE.jpeg

    *klimt nu op het wachtbankje :roflmao:
     
    Trassi, Daantjeee, Zonnestraal en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hee meiden,

    Ik zit vandaag op 1 DPO dus zit weer op het wachtbankje. Flink last van de eisprong gehad, was een goeie deze keer volgensmij. :roflmao: spannend weer. Hoe staat het er bij jullie voor?
     
    Zonnestraal en Trassi vinden dit leuk.
  6. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    ** Start fertiliteitstraject zomer/najaar 2020 **
    NOD
    Ritoy: 28 februari - 32 jaar - 4e kindje - ICSI 1.1
    Zonnestraal: 17 feb PCOS - 3e kindje - ronde 4 Letrozol 2.5
    Babywens95: 6 maart - 26 jaar - PCOS - 1e kindje - OI ronde 5 (Letrozol 2,5 mg)
    DangerBlonde: 9 maart - 31 jaar - PCOS - 2e kindje - ronde 5 gestart met Gonal-F
    Mommy94: 10 maart - gestart dec 2019 / ronde 2 na BBZ - PCOS - letrozol 2.5 - 2e kindje
    HerfstmeisjeB: 21 maart - 28 jaar, PCOS - eerste kindje - 2e ronde Letrozol 2,5mg


    NOD ONBEKEND

    Esmw: PCOS - 5e kindje - ronde 1 – Letrozol


    AFSPRAKEN

    ZWANGER
    Elisa1
    Misspinkline25
    Daantjeee


    MISKRAAM
    Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileiderverwijdering
    DangerBlonde - oktober 2020 vmk 5+4

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  7. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Gister nog een blanco test dus vanmiddag bloedprikken en dan hopelijk gelijk stoppen met de utrogestan zodat de duivels door kunnen breken. Ik twijfel alleen of ik gelijk door wil of 2 rondes over ga slaan ivm de uitgerekende datum periode..
     
  8. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Ritoy niet leuk :cry: waarom zou je overslaan? Voor de feestdagen?

    @Mommy94 schuif maar bij op het bankje! :p Vervelend dat je zo’n last had.

    Ik ben wel bang voor weer een cyste. Heb sinds een paar dagen een vervelende pijn rond mijn eierstok waar de 2 follikels zaten. Het is er niet constant, alleen bij bepaalde bewegingen, zoals gaan zitten. en druk (bijvoorbeeld van een volle blaas). Heeft iemand van jullie dat wel eens gehad? En was dat een cyste of een andere oorzaak?
     
  9. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik heb dat weleens gehad met meerdere grote follikels of rond de eisprong dat het veel pijn deed.

    Ik wil die maanden overslaan omdat we dan al mijn schoonzusje, nichtje, ikzelf, mijn vader, mijn zwager, mijn oudste zoontje, mijn schoonmoeder en dan alle feestdagen hebben dus dat vind ik een beetje te veel van het goede :roflmao:
     
  10. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Duurde dat dan ook dagen die pijn?

    Haha oké oké dat is wat veel van t goede :roflmao: ik zit er hier ook wel beetje mee met veel verjaardagen en de feestdagen. Maar ik vind t zonde om daarom over te slaan, we zijn alweer een tijdje bezig.
     
    Trassi vindt dit leuk.
  11. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja fijn we lopen haast gelijk! Geen ervaring met cyste. (Al zitten mijn eierstokken vol vanwegen PCOS:roflmao:) wel heb ik vaak zo'n druk onder in mijn buik bij bepaalde pieken. Zoals de ovulatie enz... heb vandaag ook nog steeds last er van. Als mijn dochter op mijn schoot zit moet ik haar echt op mijn knieën zetten. Als ze iets te veel op mijn buik druk doet het al pijn. Gewoon vervelend gevoel.

    Was stiekem wel blij dat mijn eisprong wat heftig was deze keer. Hij kon niet missen en vond het al lastig omdat hij maar niet kwam. Heb teminste duidelijkheid nu. Al weet ik nog niet 100% wanneer die is gesprongen hoor.
     
  12. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook. Stel dat het nu raak is ben ik niet zo blij met de uitgerekende datum. Maarja ik ga er ook niet naar kijken verder. Ben dan al mega blij dat het gelukt is en verder maakt het me niks uit allemaal. Ondertussen ook alweer 14 maanden bezig.
     
  13. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dat is waar. Pijn blijft niet fijn, maar het zal wel ergens goed voor zijn... ik heb er ook nog steeds last van o_O


    precies dat. Ik snap beide keuzes wel, wachten of toch doorgaan. Met beide is niks mis.
    Ik denk nu, voor t zelfde geld lukt t toch allemaal weer niet de komende maanden. Hebben we t in elk geval geprobeerd.
     
  14. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Heb jij nog last van je buik? Vervelende gevoel blijf bij mij echt aanhouden. Lijkt zelfs erger te worden... ook wat jij zij op het moment dat je gaat zitten je het echt voel in je baarmoeder. Zit zelfs nu stil op de bank en heb niet echt steekjes maar voel dat er daar beneden wat aan de gang is ofzo... hoop dat het een goed teken is maar vind het tegelijk ook weer beetje eng ofzo.
     
  15. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Jep same here. Precies zoals jij omschrijft. Gevoel dat er wat gebeurt daar beneden. Hopelijk iets goeds ;) het is eigenlijk nog te vroeg om al iets te voelen. Maar toch voel je het zoals je voelt. :|
    Maar mijn lijf kan me ook goed voor de gek houden. Heb afgelopen rondes ook allemaal dingen gevoeld. Zelfs misselijk sommige dagen. De eerste keer was ik zwanger (miskraam) en de andere keren was ik niet zwanger. Leek allemaal op elkaar.
     
  16. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja meestal beginnen mijn lijstjes alleen maar met niks. En bij mijn BBZ had ik totaal niet door dat ik zwanger was. Echt 0.0 klachten. Bij mijn dochter kwam ik er ook pas na 5 weken achter omdat ik toen wat klachten kreeg. Dusja zegt helemaal niks. En is indd te vroeg om nog wat te voelen. Maar toch het gevoel alsof er wat gaande is daar beneden. Heel raar. We moeten nog een weekje wachten.
     
  17. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Dit heb ik ook!! Bijna elke ronde weer.. dat je denkt "zou het?" Maar ook weer niet echt durft te hopen:$
     
  18. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Mommy94 @Babywens95 hebben jullie ook altijd veel last van pms klachten?
    Ik heb daar echt veel last van, en dat lijkt zo veel op zwangerschapsklachten...
    Vanaf de eisprong super pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, kort lontje, mega moe, obstipatie, krampen in de onderbuik, vreetbuien/vooral zoetigheid... enz enz enz

    Toen ik zwanger was van m’n dochter was het ook precies dit. Super chagrijnig dacht dat t weer niet gelukt was.

    Als het klaar is met zwanger zijn denk ik dat ik toch weer voor een mirena spiraaltje ga. Toen had ik daar heel weinig last van.
     
  19. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja ik heb dus altijd elke ronde NIKS NIKS NIKS... Dus nu voelt het veel te hoopgevend. Denk dat dit echt een 3 dubbele teleurstelling gaat worden. Wat ik nu voel heb ik normaal echt nooit. Ben er bang voor en probeer mijn gedachte er echt bij te houden dat het niet raak is. Maar de hoop is groot deze keer.
     
  20. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nee ik helemaal niet juist. Heb wel altijd rommelende darmen en snel diaree. Soms de dag voordat het begint een beetje saggo maar meestal ook niet. Dat was deze ronde ook heel heftig bij mij, maar dat kan ook komen door de Letrozol misschien... ben wel altijd 7 volledige dagen ongesteld, maar verder altijd weinig klachten. En het fijnste vind ik dat ik altijd opruim en schoonmaak drang heb in deze periode haha:roflmao:
     

Deel Deze Pagina