Start traject zomer/najaar 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babywens95, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hij was hartstikke blanco hoor gister. Morgen officieel testen en dan eindelijk stoppen met die medicatie zooi.. over 1 of 2 rondes nog 1 keer proberen maar als ik dan weer zulke zware aanvallen krijg van de medicatie wil mijn man ook niet meer verder helaas..
     
  2. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Ritoy niet leuk :cry: dikke knuffel! Wat kreeg je voor aanvallen dan?

    @Mommy94 ik hoop voor je dat het deze keer wel ergens op wijst. Die kunstmatige hormonen kunnen helaas ook wel wat veroorzaken.. het kan ook zomaar ineens raak zijn als je nu wel een goede eisprong hebt. Het hoeft niet altijd lang te duren ;)
     
  3. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Epileptie
     
  4. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Oei dat klinkt heftig :confused: kunnen ze je geen andere medicatie geven waar je dat niet van krijgt?
     
  5. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hmm had vanmiddag ineens een hele felle steek rechts richting m’n lies. Dan ga ik toch weer denken haha :roflmao:
    Vandaag 5 dpo.
    Ronde 1 had ik dat ook op 6 dpo en toen was ik zwanger. Ronde 2 ook op 5 dpo en toen was ik niet zwanger. Of het was mislukt natuurlijk.
     
  6. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Ritoy Oeii dat is wel heftig.

    @DangerBlonde spannend!

    Ik heb overleg gehad met de arts, nu over op provera wegens menstruatie die niet komt ondanks wel een eisprong. Mocht de volgende ronde weer zo raar verlopen dan gaan we over op spuiten omdat mijn baarmoederslijmvlies ook te dun blijft.
    We wachten maar weer af:thumup:
     
  7. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Niet zoveel als jij schrijft, gelukkig :eek: Wel last van zere borsten (maar dat begon deze ronde ook pas op 9dpo, normaal eigenlijk altijd gelijk na ei), en voordat ik ongesteld moet worden knallende koppijn.. verder heel wisselend. Ene keer vam alles, andere keer niks :)
     
  8. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Zonnestraal gek dat die menstruatie niet komt ondanks de eisprong. Hoe voel je je bij de provera? Ik vond t echt niet fijn bleh.
    ik vind de spuiten overigens wel veel fijner dan de clomid. Veel minder bijwerkingen van. En het prikken valt reuze mee. Tenminste de gonal f (ik weet natuurlijk niet wat je gaat krijgen). Vond alleen de ovitrelle vervelender, meer vloeistof en een gevoelige grote blauwe plek.

    @Babywens95 waar zit jij nu in je cyclus?
     
  9. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Wat is die tweede wachtweek toch altijd vreselijk! :rolleyes: Die eerste gaat nog wel, maar die tweede krijg je toch symptomen en krijg je hoop..

    Vanochtend kwam me ineens een keer maagzuur omhoog, vanmiddag ineens diarree (sorry voor de tmi) en ben wat rillerig en koud. Gisteren overdag 1x een felle steek rechts gehad in m’n buik, en vannacht werd ik wakker van 1 steek links en een rechts..
    Je gaat zo op alles letten.. dit had ik bij m’n miskraam ook allemaal en bij de mislukte rondes niet. Ik vind t weer zo spannend... ik wil niet te hard hopen maar ik doe t toch. :oops:
     
    Zonnestraal en Babywens95 vinden dit leuk.
  10. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Heel spannend zeg!! Klinkt toch wel goed zou je denken.. maar t kan net zo goed weer niks zijn natuurlijk. Wanneer is je nod?:rolleyes:

    Je vroeg hoe het er bij mij voorstond; mijn nod is ergens rond donderdag. Dus als er niks komt ga ik zaterdag testen. Al reken ik weer nergens op, voel niks anders dan anders :$
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  11. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik denk 9 of 10 maart. Dinsdag of woensdag volgende week. Als de ovitrelle z’n werk heeft gedaan en de tijd klopt, dan zou ik dinsdagavond heel laat mijn eisprong moeten hebben gehad.
    Spannend ook voor jou zeg! Het is ook altijd zo moeilijk he, hoort het er nu wel of niet bij wat je voelt.
    Leuk spelletje wat ik op insta vond vandaag:
    9302E70F-3BC9-4498-87ED-7A8A17FB8D51.jpeg
     
    Zonnestraal en Babywens95 vinden dit leuk.
  12. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Heb je nog steeds een gevoelige buik?? Ik heb er echt zo enorm last van word alleen maar erger. Ook mijn borsten zijn echt niet te doen zo pijnlijk. Zit nog maar op 5 DPO jij 6 toch?
     
  13. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Bij mij is het weggetrokken eergisteren, op 5 dpo. Zit nu op 7 :thumup: we gaan gelijk op hihi.
    Mijn borsten doen wel enorm pijn, maar dat doen ze altijd vanaf de eisprong helaas. En heb nu ook nog ovitrelle gehad, dus dat maakt het nog erger. Bij mij is het helaas geen teken. Voor jou misschien wel?
    Als je er nog zoveel last van hebt, kun je misschien eens bellen naar je gyn om te vragen of dat normaal is?
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  14. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hoe gaat het hier dames?
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  15. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw

    Goodmorning!!
    Gonal f was bij mijn vorige traject ook echt een verlichting vergeleken met die
    Clomid inderdaad. En die ovitrelle dat was een venijnige prik, stroperige vloeistof wat het zo pijnlijk maakt brrr.
    Ik heb nu 5 dagen provera geslikt maar zie nog geen bloeding. Hoelang duurde het bij jou? Heb gelukkig geen bijwerkingen voor zo weer ik weet.

    En voor jou....we zijn al donderdag!! Hopelijk vliegen deze dagen om!
    Wachten duurt altijd zoooooo lang.
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  16. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb 7 dagen provera geslikt en toen brak het vanzelf door. Maar ik heb het idee dat mijn lijf er voor de provera al langzaam mee bezig was, had al pms klachten. Het kan tot 14 dagen duren voor de provera voor een bloeding zorgt helaas...

    Ik kon het niet laten en heb een test gedaan vanmorgen haha, meer om te kijken of de ovitrelle er al uit was. Hij was Omo wit, dus die is er uit. Als ik nu volgende week test en hij zou positief zijn, is het in elk geval niet vals positief van de Ovitrelle.
     
  17. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Vrijdag wezen bloedprikken en maandag urinetest. Beide negatief dus gestopt met de progynova en utrogestan, maar nogsteeds niet ongesteld o_O Als ik morgen nogsteeds niet ongesteld ben moet ik gent weer bellen om weer bloed te laten prikken.. zit nu op 21 dpo
     
  18. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Net weer getest, nogsteeds dat zelfde vage streepje als vorige week en nu maak ik me gelijk weer zorgen dat het een missed abortion is :oops:
     
  19. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dat is gek zeg... als het nu nog zo vaag is kan het niet echt goed zijn lijkt me.. wat verwarrend. Moet je dan helemaal naar Gent alleen om bloed te prikken? Of is dat voor jou dichtbij?
     
  20. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik heb geen idee wat ze gaan verzinnen. Gent is bijna 2 uur rijden enkele reis dus niet echt dichtbij
     

Deel Deze Pagina